וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל באר שבע

עמית בן שושן, עם צמד ובישול, שיחרר את הלחץ בטדי כשהוליך את בית"ר ירושלים ל-1:5 גדול על הפועל באר שבע האומללה

אחרי 270 דקות, שלושה הפסדים רצופים, נתק בין הקהל לקבוצה ודיבורים על משחק של 'להיות או לחדול' - בית"ר ירושלים סוף כל סוף הגיעה לליגה ועשתה את זה בסטייל. הקבוצה של אורי מלמיליאן אירחה הערב (שבת) את הפועל באר שבע וניצלה זאת כדי לאסוף נקודות ראשונות העונה, עם יכולת מרשימה וניצחון משכנע 1:5 על הקבוצה מהנגב, שנזכרה בטראומה דומה מעונת 2004/5 (אז זה נגמר עם הפסד 4:1). התוצאה הזו, עם השיפור הקיצוני ביכולתם של שחקני ההתקפה, נותנת למלמיליאן תקווה גדולה לקראת ההמשך, אז אולי יכנסו לעניינים גם כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז, שהערב עלה רק כמחליף.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, חוגג לצד חבריו. מגד גוזני
קונצרט בטדי. בן שושן חוגג עם החברים/מגד גוזני

כבר אחרי שלוש דקות הבינו אוהדי בית"ר ירושלים שהפעם הסיפור יהיה שונה לגמרי משלושת המחזורים הראשונים. סטיבן כהן התעורר על צד ימין, השאיר את המניירות בבית ובדקה השלישית בישל מצוין לעמית בן שושן. הבליץ הבית"רי נמשך, ובדקה ה-11 בן שושן עבר לתפקיד המבשל וראה את הקפטן אבירם ברוכיאן בועט נהדר לחיבורים. הגנת הפועל באר שבע הייתה פשוט בהלם באותן דקות, ורק במזל אוהד כהן, שסופג בכמויות מדי עונה מול בית"ר (חמישה שערים בעונה שעברה, שמונה לפני שלוש עונות), לא נאלץ להוציא עוד שלושה-ארבעה כדורים מהרשת כבר אחרי 20 דקות.

ברגע שהמארחים נרגעו מעט, באר שבע הצליחה לצמק בעזרת נגיחה מדויקת של אבי יחיאל, אחרי כדור חופשי שהגביה דוד רביבו. במשחקים קודמים בית"ר הייתה נכנסת למרה שחורה בעקבות ספיגה, אך הפעם היא הגביה במהירות עם עוד שיתוף פעולה בין הקפטן לבן שושן, שהשלים צמד. ניר קלינגר זכה ללא מעט מחמאות על התיקו של קבוצתו מול מכבי חיפה, אבל הפעם באר שבע שלו הציגה יכולת עלובה, הראתה סף שבירה נמוך וכלל לא היוותה יריב לנחישות הירושלמית. בית"ר אמנם לא שמרה על יציבות לאורך כל המשחק, אך השיגה שער נוסף מפנדל של עידן טל בדקה ה-54, ושלחה תזכורת לגבי כמות הכישרון בסגל שלה עם החמישי של המחליף חן עזריאל. ברוכים הבאים לליגה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! פתיחה מצוינת של בית"ר. סטיבן כהן העביר כדור רוחב מצוין מצד ימין, ובן שושן נכנס למרכז ומ-10 מטרים ושלח את הכדור לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 11: גול! סטיבן כהן חילץ כדור בצורה נהדרת מדוידזאדה, בן שושן העביר שמאלה לעבר אבירם ברוכיאן, שבנגיעה אחת שלח לחיבורים הקרובים מקצה הרחבה. 0:2 גדול לבית"ר.

דקה 19: עוד מהלך טוב של אבירם ברוכיאן, שהכניס כדור עומק לבן שושן, אבל הבעיטה שלו נעצרה בפניו של אוהד כהן.

דקה 20: טל טייל ברחבת באר שבע והגביה מצד שמאל, בן שושן נגח החוצה. ההגנה האורחת בפאניקה.

דקה 21: הבליץ הירושלמי נמשך. אוהד כהן הדף נגיחה ראשונה של ברוכיאן, כשלאחר מכן טיל של סטיבן כהן מרחוק נעצר בקורה.

דקה 25: רביבו הגביה לרחבה ו-ואשקונסלוס נגח מ-14 מטרים מעל השער.

דקה 40: גול! רביבו הגביה כדור חופשי, דסה פספס את הכדור ויחיאל, שהסתנן בתוך הגנת בית"ר, התכופף ונגח לרשת של הרוש. באר שבע מצמקת ל-2:1.

דקה 42: גול! אבירם ברוכיאן השתלט על כדור ארוך והשאיר לבן שושן, שהטעה את גביש, ניצל עמידה לא נכונה של אוהד כהן ומ-16 מטרים בעט שטוח לפינה הקרובה. 1:3 לבית"ר.

מחצית שנייה

דקה 52: יבואה הקפיץ אחורה לסטיבן כהן, שבבעיטת יעף ירה לעבר המסגרת וסחט הצלה מאוהד כהן.

דקה 54: גול! נגיעת יד ברחבה של סוארס זיכתה את בית"ר בפנדל, אותו ניצל טל הוותיק. 1:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 63: בן שושן רצה לרשום שלושער, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ונקלטה אצל אוהד כהן.

דקה 73: יבואה מסר לסטיבן כהן מחוץ לרחבה, והקשר המצטיין ניסה להקשית מעל השוער. אוהד כהן עצר בקצות האצבעות.

דקה 80: גול! פרננדז המחליף סובב כדור חופשי מסוכן מ-25 מטרים, אוהד כהן זינק והדף לקרן. בית"ר הוציאה קרן קצרה למחליף אחר, עזריאל, שביצע דאבל פס עם איילי וכבש עם כדור חד לפינה הרחוקה. 1:5 גדול למארחים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אביתר ברוכיאן, עידן טל, דן איינבינדר, סטיבן כהן (חן עזריאל, 73), אבירם ברוכיאן (סרג' איילי, 80), עמית בן שושן, סמואל יבואה (דריו פרננדז, 74).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, עודד גביש, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש (איברהים בסיט, 87), סיראז' נאסר (ריאן אדלי, 56), דוד רביבו, מאור מליקסון, ברנרדו ואשקונסלוס (ליאור אסולין, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully