וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה הדהימה 2:4 את הפועל ת"א

ההגנה האדומה קרסה, עמאשה כבש שלושער (25, 67, 75), וגם צמד של שכטר לא הספיק לאלופה, שנמצאת בצרות לקראת ליון

עכשיו זה ברור, משהו רע מאוד עובר על הפועל תל אביב. האלופה, שהפסידה במשך כל העונה שעברה רק פעם אחת בליגה, ספגה היום (שבת) הפסד ליגה שני בארבעה מחזורים כשנכנעה 4:2 בבית לעולה החדשה עירוני קרית שמונה. עכשיו כבר אין תירוצים. לא הסכסוך מתוקשר בין הבעלים מוני הראל לאלי טביב, לא מתיחות בין ההנהלה לאוהדים ולא ההעמדה הזויה לדין בעניין העברת חוזיהם של אנשי הצוות המקצועי בבקרה. האלופה במשבר. משבר מקצועי. משחק ההגנה, הלחם והחמאה של האדומים, לא מתפקד ובמשך דקות ארוכות הקבוצה נראתה שבורה וחסרת אונים. אחרי ארבעה מחזורי ליגה, להפועל תל אביב יש ארבע נקודות. מדהים.

שחקני עירוני קרית שמונה ויאם עמאשה, אלרואי כהן חוגגים. קובי אליהו
לראות ולא להאמין. כהן ועמאשה/קובי אליהו

כבר בפתיחת המשחק אפשר היה לראות את הבקיעים בהגנה האדומה. העולה החדשה שיחקה על כדורים ארוכים לעברו של ויאם עמאשה, שהצליח שוב ושוב להביך את ביוואן פרנסמן ודגלאס דה סילבה. אלא שהשער הראשון הגיע דווקא מן העבר השני. יוסי שבחון ניצל רפיון והעביר כדור רוחב לאיתי שכטר, שרשם שער ליגה ראשון מזה חמישה חודשים וחצי. האורחים לא נשברו והמשיכו לחפש את השער. בדקה ה-25 החל מופע האימים. אלרואי כהן (ספק בנבדל) מצא את עמאשה, שאחרי שתי החמצות כבש מול וינסנט אניימה. 11 דקות חלפו ושוב כהן עם כדור עומק קטלני והפעם וויליאם נג'ובו הזמבי הוא שכבש.

אלי גוטמן שלח את טוטו תמוז והפועל נראתה טוב יותר בפתיחת המחצית השנייה. תמוז היה גם זה שמצא את שכטר שקבע 2:2 בדקה ה-54. כשנראה היה שהפועל תשלים את המהפך, הגיע השער המגוחך של המשחק. אביחי ידין נתן מתנה לעמאשה שלא התבלבל וקבע 2:3 בדקה ה-67. גמור? הצחקתם את רן בן שמעון. שמונה דקות מאוחר יותר, המחליף קיילב אקוונוגו חגג בכורה חלומית עם בישול ועמאשה הפציץ את השער השלישי בבעיטה לחיבורים מ-20 מטר. הצרות של האדומים רק החמירו כשדגלאס דה סילבה הורחק שש דקות לסיום לאחר שדרך בצורה מכוערת על אדריאן רוצ'ט.

הפועל אולי במשבר, אבל אסור להמעיט ולא בקצת בהישג של קרית שמונה. העולה החדשה באה לשחק כדורגל, לא הסתגרה וחיפשה לתקוף במשך 90 דקות. לבן שמעון אולי אין שמות נוצצים, שני זרים בלבד עלו בהרכב, אבל יש לו שחקנים ממושמעים עם לב גדול וכמה ילדים שעוד ידובר עליהם רבות בכדורגל הישראלי. לעולה החדשה יש כבר 10 נקודות ו-11 שערי זכות. זו לא טעות, זה לא מקרי וזו לא סתם סימפטיה. הכירו את המרענן הרשמי החדש של ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 6: עמאשה מצא עצמו לבד מול אניימה בעקבות טעות חמורה של פרנסמן, אבל התמהמה ואפשר לבלם לגנוב לו את הכדור. אניימה מיהר לבעוט כדור ארוך לעבר סהר, שנכנס לרחבה ובעט מזווית קשה החוצה.

דקה 10: גול! שבחון ביצע דאבל פס עם סהר, שחתך את הגנת קרית שמונה, הרים את הראש והעביר כדור רוחב לשכטר שגלגל לרשת מחמישה מטרים. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 15: נג'ובו ניצל עוד חור בהגנה האדומה, חדר לרחבה ובעט, אבל רגל של בן דיין שלחה את הכדור לקרן.

דקה 18: בתום התקפה נהדרת של האדומים, ורמוט השאיר את שכטר לבד מול חיימוב, אבל השוער יצא היטב והצליח להדוף את הבעיטה של החלוץ.

דקה 25: גול! אחרי טעות בהגנה, הכדור הגיע לאלוראי כהן, שהכניס מצוין לעמאשה וזה המשיך בבעיטה שטוחה לקורה ופנימה. 1:1 מוצדק

דקה 32: עמאשה נשלח בכדור ארוך, עבר בקלות את פרנסמן ומזווית קשה בעט לרגליו של אניימה. הפועל תל אביב ניצלה.

דקה 36: גול! אלרואי כהן עשה צחוק מהגנת הפועל תל אביב והכניס כדור עומק גאוני לנג'ובו. הזמבי עבר את אניימה וגלגל לרשת. 1:2 מדהים לקרית שמונה

דקה 54: גול! תמוז הקפיץ כדור לרחבה, נג'ובו טעה בניסיון ההרחקה ושכטר גנב את הכדור, הטעה את המגנים ובעט שטוח פנימה. 2:2

דקה 58: ורמוט עשה תרגיל נאה על בכר והגביה משמאל, בן דיין המשיך בחצי מספרת מעל השער.

דקה 60: ורמוט מצא את תמוז בצד השמאלי של הרחבה, החלוץ העביר רוחב לשבחון שעמד בפינת החמש, אבל חיימוב יצא היטב ומנע שער בטוח.

דקה 67: גול! ידין החזיר כדור לאחור. עמאשה אמר תודה, עקף את אניימה וגלגל את שערו הרביעי העונה. 2:3 מדהים לקרית שמונה

דקה 75: גול! אקוונוגו המחליף טס למתפרצת ומצא את עמאשה, שמ-20 מטרים ירה לחיבורים. 2:4. אין מילים

דקה 84: כרטיס אדום! דה סילבה דרך במתכוון על רגלו של רוצ'ט וראה אדום ישיר מהשופט שטרית.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן (רומן רוקי, 78), דגלאס דה סילבה (הורחק, 84), דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון (סלים טועמה, 68), איתי שכטר, בן סהר (טוטו תמוז, 46).

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית (בני בן זקן, 88), בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, וויליאם נג'ובו, אלרואי כהן (קיילב אקוונוגו, 73), וויאם עמאשה (שיר צדק, 79).

יוסי שבחון שחקן הפועל תל אביב לפני יניב לביא שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. שבחון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully