וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ב"ש ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

הירוקים הוליכו, אך ספגו שוויון לאחר הרחקה מטופשת של גולסה (59) וטעות של אדרי. דבאלישווילי (50) כבש, ז'אן (70) איזן

כשמדברים על חוסר בגרות של שחקן מדברים בדיוק על השטות שעשה אייל גולסה, ועלתה למכבי חיפה בשתי נקודות יקרות, כשהירוקים סיימו ב-1:1 בחוץ מול הפועל באר שבע ורואים את היריבה העירונית, הפועל מלמטה. בדקה ה-59, כשחיפה עוד הובילה משער של ולדימיר דבאלישווילי, ספג הקשר הצעיר צהוב שני שלוש דקות לאחר שהתערב בוויכוח בין ואשקונסלוס לקולמה וראה את הצהוב הראשון.

ליאור ז'אן, הפועל באר שבע, לצד עידן ורד, מכבי חיפה. קובי אליהו
בכורה משובחת במיוחד לשניהם. ורד מול ז'אן/קובי אליהו

מאז אותו כרטיס אדום ולאחר שניר קלינגר שלח אל המגרש שני כלים התקפיים בדמותם של ליאור אסולין, שהחליף את ג'יימס ביסו, ואביתר אילוז במקום אבי יחיאל, הקבוצה המקומית השתלטה לחלוטין על המגרש ובסופו של דבר גם מצאה את השוויון מראשו של ליאור ז'אן, שכבש בהופעת הבכורה לאחר טעות גסה של אמיר אדרי.

בניגוד לאכזבה שקרוב לוודאי ירגיש אלישע לוי מהשטות שעשה גולסה, המאמן החיפאי יכול להיות מרוצה מאוד משחקן צעיר אחר שלו. עידן ורד, שהגיע בקיץ מבית"ר ירושלים, פתח לראשונה בהרכב של הירוקים, היה הטוב על המגרש והאחראי הבלעדי על השער של חיפה. פרט לורד, סגנית האלופה הציגה משחק בינוני מאוד, שהיה דומה יותר למשחקה האחרון מול מכבי פתח תקוה ופחות לתצוגה הנפלאה מהמחזור הראשון מול מכבי תל אביב. לאלישע לוי יש הרבה עבודה בשבועיים הקרובים ויהיה חייב לנצל את פגרת יום כיפור כהלכה.

לניר קלינגר יש הרבה נקודות אור שהוא יכול לקחת מהמשחק הזה, בעיקר שני הזרים החדשים ואשקונסלוס ו-פרננדש, שגילו יכולת מצוינת לאורך רוב שלבי המשחק. בנוסף, גם ליאור ז'אן הוא בהחלט חיזוק משמעותי והשער שכבש היום עשוי להיות רק הקדימון לתרומה שייתן לקבוצה. עוד נקודה מעודדת היא שבאר שבע סוף סוף חזרה לקחת נקודות מול הקבוצות הגדולות בוסרמיל, אולי זה מה שייתן לאוהדים את הרוח הגבית ולשחקנים את האפשרות לעשות סוף סוף את קפיצת המדרגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 3: ורד קיבל מסירת עומק, פרץ מאגף ימין והגביה לעבר דבאלישווילי שפיספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 7: רביבו הגביה מאגף ימין, ואשקונסלוס הגיע מאחור ונגח לפינה, אדרי הדף.

דקה 26: רפאלוב חתך מאגף שמאל לאמצע ובעט לפינה הרחוקה, אך הכדור חלף סמוך לקורתו של כהן.

דקה 30: רביבו בעט כדור חופשי נפלא מ-20 מטר, אך אדרי התעופף והדף.

דקה 50: גול! ורד פרץ מאגף ימין, היתל בשלושה שחקנים ויישר את הכדור למרכז שם חיכה דבאלישווילי, שמקרוב דחק פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 57: כרטיס אדום. גולסה ביצע עבירה ליד רחבת חיפה וספג צהוב שני, שלוש דקות לאחר שספג צהוב מיותר על כך שהתערב בוויכוח בין שני שחקנים.

דקה 62: רפאלוב הכניס כדור לגדיר, שבקושי גילגל אותו חלש וכהן קלט בקלות.

דקה 70: גול! קרן רביבו הגביה קרן, אדרי יצא ותפס אוויר וליאור ז'אן, בהופעת הבכורה בבאר שבע, נגח פנימה את השער הראשון שסופגת העונה חיפה. טעות קשה של השוער המוכשר ו-1:1 בין הפועל באר שבע למכבי חיפה.

דקה 73: רביבו בעט כדור חופשי, אדרי ראה את הכדור רק ברגע האחרון והדף אותו לקורה ולקרן.

הרכב הפועל ב"ש: אוהד כהן, אבי יחיאל (אביתר אילוז, 66), וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, ריקרדו פרננדש, ג'יימס ביסו (ליאור אסולין, 63), ליאור ז'אן, מאור מליקסון (משה אסולין, 80), דוד רביבו, ברנרדו ואשקונסלוס.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, עידן ורד (שלומי אזולאי, 75), מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 77), אייל גולסה (הורחק, 57), ולדימיר דבאלישווילי (אדריאן סילבה, 59).

איש המשחק

עידן ורד פתח לראשונה בהרכב של מכבי חיפה, היה היחיד שהצליח לייצר דברים חיוביים בהתקפת הירוקים והאחראי הבלעדי לשער היתרון. הקשר הצעיר בעיקר הוכיח שהוא פוטנציאל גדול, שיתרום עוד רבות למכבי חיפה ואלישע לוי שכל כך התעקש להביא אותו בקיץ מבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully