וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 1:3 את הפועל פ"ת

11.9.2010 / 21:02

אלרואי כהן בישל לחסארמה (42) וכבש צמד (57, 59) כדי לסדר לקבוצתו ניצחון שני העונה. מחפוד: "היום לא הייתה מחויבות"

אחרי שלושה מחזורים כבר אשפר לומר בפה מלא, עירוני קרית שמונה היא אחת ההפתעות המרעננות בליגת העל. הערב (שבת), גברה הקבוצה קבוצה הצעירה של רן בן שמעון 1:3 על הפועל פתח תקוה האומללה והעלתה את מאזנה לשבע נקודות, כשהיא ממשיכה להציג כדורגל התקפי ושובה העין. מנגד, הקבוצה של אלי מחפוד נראית בצרות עם ההגנה הגרועה בליגה שספגה שמונה שערים בשלושה משחקים.

מחפוד העלה בהרכב את קשר הרכש אייל שן וראה את הרכש המוצלח ביותר שלו בקיץ, דודו ביטון, מעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24. חלוץ הנבחרת הצעירה כבש את שערו הרביעי העונה. אלא שהשער הזה רק עורר את המקומיים, שהחלו ללחוץ. אחרי מספר החמצות, נחת כדור קרן של אלרואי כהן על רגלו של סלאח חסארמה והבלם הוותיק קבע שוויון בדקה ה-42.

אלרואי כהן הצעיר, שתפס את מקומו בהרכב הצעירה, המשיך להיות האיש של קרית שמונה. בדקה ה-57 מבצע אישי ענק שלו הסתיים ב-1:2 וכעבור שתי דקות סיים הקשר הצעיר התקפה מתפרצת עם שער קל שקבע 1:3. תתחילו להתרגל, קרית שמונה ממשיכה להסתמן כלהיט של הליגה. הפועל פתח תקוה מנגד, למרות שמות כמו ג'וניור ויסה וכסף רב שהושקע בה, נראית כמי שעשויה לבלות רגעים לא קלים בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 24 - גול! חוטבא הקפיץ לעברו של ביטון, שנגח כדור קשתי מעל לידיו של עמוס ופנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה. שערו הרביעי של ביטון העונה.

דקה 26: בלדובלייב חדר לרחבה והרים כדור למרכז, אבל עמאשה לא הצליח למצוא את הרשת בנגיחה מקרוב.

דקה 42: גול! הלחץ של קרית שמונה השתלם. חסארמה עלה לכדור קרן ונגח היטב את השוויון. 1:1

דקה 57: גול! הלחץ של קרית שמונה נושא פרי. אלרואי כהן חדר לרחבה, השאיר את אדו מאחור ובעט כדור אלכסוני פנימה. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 59: גול! האורחים מתפרקים. מתפרצת מושלמת של קרית שמונה בסיומה אלרואי כהן לא מתבלבל מול דורי וקובע 1:3.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, סלאח חסארמה, יניב לביא, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (שיר צדק, 85), אלרואי כהן (בני בן זקן, 83), ויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב (וויליאם נג'ובו, 66).

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, ג'ונתן אסוס, אייל שן, ישראל זגורי (גיא צרפתי, 66), ג'וניור ויסה (אוהד קדוסי, 66), גיא דיין (עידו אקסברד, 46), דודו ביטון.

מחפוד: "שיחקנו חלש ונשברנו"

בהפועל פתח תקוה הביעו אכזבה גדולה לאחר ההפסד. "היום לא הייתה מחויבות וזה מה שהרגיז אותי. אחרי שהובלנו השחקנים חזרו אחורה, לא אני ביקשתי מהם לחזור. אחרי שהם השוו ובמחצית השנייה שיחקנו חלש ונשברנו", הסביר המאמן אלי מחפוד. המאמן לא שוחח עם שחקניו בסיום והבעלים תומר סיני נשאר דקות ארוכות על הספסל ולא נכנס לחדר ההלבשה, זאת בניגוד גמור לעבר.

"אפשר להבין אותו, יש לו על מה להיות מתוסכל", אמרו בקבוצה. סיני שוחח עם מחפוד בסיום, אבל במועדון הודיעו כי ימשיכו לתת גיבוי למאמן. דני לוי שלא נכח במשחק משום ששהה בחג בירושלים אמר: "לבית"ר ירושלים יש תקציב הרבה יותר גדול ויש להם אפס מתשע. הפועל תל אביב מגמגמת. ניראה בהמשך טוב יותר".

"בלי דודו ביטון אין כאן קבוצה", אמר אחד השחקנים בסיום. "אם לא היו מתעקשים עליו בתחילת העונה, הקבוצה הזאת הייתה היום בבעיה גדולה". גם ממשחק ההגנה לא נחסכה ביקורת: "לא ברור מה עדיף בעמדת המגן. שחקן שיודע לבשל או שחקן שלא יודע לעשות התקפה. יש בעיה עם המגנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully