וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אשקלון והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1

הפועל ר"ג קיוותה לאפס את נקודותיה, אבל הציגה יכולת חלשה ב-1:1 מול אשקלון. ערן לוי כבש מהקרן (45), חיים איזן (51)

לפני שהעונה הנוכחית יצאה לדרך, התעקשו באשקלון לארח את משחקי הבית אך ורק במגרש הביתי, למרות היעדר הזרקורים וגם אם מדובר בשעת צהריים מוקדמת. ההתאחדות אישרה להפועל אשקלון לארח בכל זאת במגרשה, ובמחזור הראשון היא קטפה את הפירות עם ניצחון על הפועל פתח תקוה. הערב (שבת) זה הספיק לה רק לנקודה רביעית ול-1:1 מול נועלת הטבלה הפועל רמת גן, שמתקשה עדיין לקזז את המינוס ונמצאת כרגע עם שתי נקודות מתחת לאפס.

רק 1,000 אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה המקומית בגלל מחירי הכרטיסים הגבוהים, והם ראו את השחקנים מתקשים לתפקד בחום הכבד וממעטים להגיע למצבים במחצית הראשונה. ערן לוי, שכהרגלו בעט כמעט מכל מצב, סובב בדקה ה-45 כדור קרן ישירות לעבר השער, מצא את איתי ארקין לא מוכן ורץ לחגוג שער נדיר.

שלומי דורה לא היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו במחצית הראשונה, ושלח למערכה את אופיר חיים על חשבון האורוגוואי קלאודיו ריברו. החלוץ הוותיק, שהעביר את העונה שעברה בליגה הלאומית, המתין שש דקות בלבד לפני שנגח לרשת את השוויון בדקה ה-51. למרות השוויון, רמת גן המשיכה להציג משחק חלש ולא מסודר, ואף איבדה בכרטיס אדום את הקפטן תמיר בן עמי בדקה ה-70. אשקלון תקפה בחמת זעם כדי להשיג את שער הניצחון, אבל יכולת טובה של אלין טופוזאקוב וחוסר דיוק בחלק הקדמי מנעו ממנה להשאיר בבית את שלוש הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 12: סרור בחן את אהורלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, השוער היה במקום.

דקה 18: עבאס, מבקיע שער הבכורה של העונה, ניסה עם בעיטה מסוכנת מן העבר השני שחלפה מעל השער.

דקה 28: ערן לוי ירה ממרחק וראה את ארקין הודף לקרן.

דקה 32: גאוו המשיך מהאוויר כדור רוחב שהעביר מוסא, אך הבעיטה שלו יצאה החוצה.

דקה 45: גול! ערן לוי הפתיע את ארקין עם בעיטה מסובבת היישר מנקודת הקרן, השוער איחר להגיב וראה את הכדור פוגע בקורה ונכנס. 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 51: גול! שש דקות הספיקו לחיים על המגרש. החלוץ המחליף התמקם טוב ברחבה ונגח לרשת אחרי הגבהה של בן לולו. רמת גן משווה ל-1:1.

דקה 60: עוד עימות בין ערן לוי לארקין, שהפעם הדף בקושי בעיטה מסוכנת של החלוץ הפעלתן.

דקה 70: הקפטן האורח בן עמי הכשיל את גאוו מאחור כשזה היה לבדו בדרך אל השער, וראה צהוב שני. רמת גן ב-10 שחקנים.

דקה 90: עבאס הגביה קרן טובה, אבל פדידה הצליח לנגוח מעל השער משני מטרים.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול (מג'ד יונס, 65), זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה (חנן פדידה, 54), ערן לוי, אריק גאוו.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי (הורחק, 70), קלאודיו ריברו (אופיר חיים, 46), וובה בראון, עידן סרור (גל לוי, 71), קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב (לירון דיאמנט, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully