וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל עכו

שחקניו של ג'ון גרגורי פתחו טוב עם שערים של מקרייב (3) ושריקי (14), אבל הורידו הילוך ואיפשרו לרועי דיין לצמק (69)

מ.ס. אשדוד הייתה בטוחה שהיא הולכת לקראת טיול קליל הערב נגד הפועל עכו, אבל בסופו של דבר היא הצליחה לנצח רק 1:2 בדרך לניצחון שלא יכול לתת שקט לג'ון גרגורי. על פי המחצית הראשונה, נראה היה שאשדוד הולכת לסיים את המחזור הראשון במקום הראשון ותשיג כמה שערים קלים בדרך לניצחון הקל ביותר שלה העונה, אבל במחצית השנייה עכו נלחמה, הצליחה לצמק ואף לא הייתה רחוקה מלכפות תיקו.

זה התחיל עם שער מוקדם של דימיטאר מקרייב בדקה השלישית, המשיך עם שער נוסף מול אין הגנה של עכו כשעידן שריקי הכפיל בדקה ה-14, אבל מכאן אשדוד הורידה את הרגל מהגז והזמינה את ההתקפות של עכו לשערה. אלי כהן ביצע חילוף חשוב בפתיחת המחצית השנייה כשוויתר על אושרי גיטא לטובת רועי דיין, שהצליח להוריד ל-2:1, ובכלל עכו הייתה דומיננטית יותר במחצית השנייה, אך זה לא הספיק לה כדי להשיג נקודה ראשונה העונה.

עידן שריקי שחקן מ.ס. אשדוד כובש מול דודו גורש שוער הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ניצל היטב את החולשה בהגנה של עכו. שריקי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! עידן שדה פרץ בימין והגביה כדור מדויק לראשו של עידן שריקי, דודו גורש הדף לא טוב את הנגיחה ודימיטאר מקרייב כבש מקרוב. 0:1 לאשדוד.

דקה 14 - גול! עוד הגבהה של עידן שדה הסתיימה בשער, כשהפעם הקשר העלה כדור טוב מצד שמאל, מקרייב בעט, גורש הדף אל עידן שריקי, שסיים עם בעיטה פנימה, 0:2 לאשדוד.

דקה 24 - עוד ניסיון של אשדוד לכבוש כשניר ביטון ניסה את מזלו, אך הפעם גורש הצליח להדוף כמו שצריך.

דקה 34 - רחמים צ'קול חדר לרחבה, מצא את משה אוחיון, ששיחרר בעיטה טובה, אבל היא פספסה את השער מעט.

דקה 69 - גול! רועי דיין המחליף קיבל כדור כ-40 מטר מהשער של מרציאנו, התנהל איתו לבד ושלח לבסוף טיל שהתנקז היישר לרשת של אשדוד, עכו מצמקת ל-2:1.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, גבע ברקאי, איציק כהן, רועי לוי, איברהים עבדול ראזק, ליעד אלמליח (ניקולאס פלצ'וק 59), בן בנימין, אושרי גיטא (רועי דיין 46), מוחמד כליבאת (שחר סימנטוב 80), ג'קו עראפת.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, בן בוטבול, ניר ביטון, משה אוחיון, עידן שדה (נבו מזרחי 77), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully