וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה את בית"ר ירושלים 1:4

מאור אסור חגג עם שער (65) ובישולים לסבע (35) ועזרא (40) והוליך את נתניה ל-1:4 ענק על בית"ר. ימפולסקי (78) השלים

מכבי נתניה לא הייתה מהקבוצות הפעילות ביותר בקיץ. ראובן עטר לא ביצע רכישות גדולות, והצהיר מההתחלה כי העונה בקופסה הולכת להיות שייכת לצעירים. הערב (שבת) הראו שחקניו של עטר שהם אולי חסרי ניסיון, אבל בהחלט לא חסרי יכולת: נתניה התפוצצה על בית"ר ירושלים במחזור הראשון, והביסה אותה 1:4 בתצוגת כדורגל נהדרת. גיבור המשחק היה מאור אסור, שכבש שער (65) והוסיף שני בישולים לאחמד סבע (35) וחן עזרא (40), כשדלה ימפולסקי (78) השלים את החגיגה. בן שושן העלה את האורחים מירושלים ליתרון זמני (25).

מעבר לניצחון, קבוצתו של עטר הראתה כדורגל חיובי מאוד, עם הרבה מאוד פרגון ובעיקר עם הרבה ביטחון עצמי, שפירק לגורמים את קבוצתו העייפה של אורי מלמיליאן, שהייתה יכולה לרדת בהפסד גדול עוד יותר. עם יכולת שכזו, יכולים בנתניה להתחיל לפנטז גם העונה על מאבק בחלק העליון של הטבלה.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
חגיגה של כדורגל נתנייתי. סבע חוגג על בית"ר/ברני ארדוב

הקהל שהגיע הערב לקופסה קיבל במחצית הראשונה הצצה אל עבר הפוטנציאל של המארחת. הצעירים שהעלה ראובן עטר התקיפו פעם אחר פעם את שערו של הרוש, כשמאור אסור ופיראס מוגרבי עושים לא מעט כאבי ראש למגיני בית"ר. אלא שדווקא טעות הגנתית של נתניה העניקה בדקה ה-25 לאורחים את היתרון, כשברוכיאן בישל היטב לבן שושן. המארחים לא נתנו לזה להשפיע עליהם וביצעו מהפך נהדר שכולו מאור אסור: הקשר הצעיר בישל בדקה ה-35 לאחמד סבע, ו-5 דקות מאוחר יותר הזין את חן עזרא, ונתניה ירדה ביתרון של שער. אלא שאפילו 45 הדקות הללו לא בישרו על הבאות.

מלמיליאן ניסה לשנות את המומנטום במחצית השניה והכניס את טוטו תמוז ואלי דסה אל המגרש, אבל הצהובים של עטר המשיכו לרקוד על המגרש, כשהפעם הגיע תורו של אסור לכבוש, מבישול של דג'ני בדקה ה-65. בירושלים נראו באותן דקות חסרי אונים, גרשון רשם איבוד כדור מביך, וימפולסקי הפך אותו לשער הרביעי בדקה ה-78. עם תצוגה שכזו כבר במחזור הראשון, ניתן רק לשער מה היה קורה אם היה יכול עטר לחזק את הקבוצה בחלק ההגנתי ובחוד. ובית"ר? היא רדפה בקיץ אחרי פרננדז, אבל הערב היא קיבלה את הצל שלו, ההגנה שלה נראית כבדה, הקישור חסר דמיון, ונראה שלמלמיליאן יש עוד הרבה מאוד עבודה לפניו.

מהלך המשחק

דקה 10: טעות קשה בהגנת בית"ר, כשפרננדז ניסה להרחיק כדור אבל כמעט ובישל שער לסבע, שפרץ אל הרחבה, אבל מזווית קשה לא הצליח להכניע את הרוש ובעט החוצה.

דקה 15: ברוכיאן קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער, השתחרר משני מגינים וניסה בעיטה מרחוק, אבל היא לא היתה חזקה מספיק.

דקה 20: הזדמנות נהרת לבית"ר כשהכדור הוגבה לרחבת נתניה, ברוכיאן שלח אותו מהאוויר אל איילי שמ-5 מטרים לא הצליח להגיע טוב אל הכדור.

דקה 25: שער! טעות נוראית בהגנת נתניה איפשרה לברוכיאן לחטוף כדור, לפרוץ אל הרחבה ולשלוח כדור נהדר אל בן שושן שבעט היטב פנימה, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 35: שער! מתפרצת נהדרת של המארחים, אסור ראה את סבע נע אל הרחבה, ושלח לו כדור מבריק, והחלוץ בנגיעה המשיך טוב אל הרשת, 1:1.

דקה 38: ברוכיאן ברח ימינה, קיבל כדור וניסה להפתיע את שוערה של נתניה עם בעיטה נהדרת מ-25 מטרים, אבל אריאס הדף טוב לקרן.

דקה 40: שער! עוד מתפרצת נהדרת בראשותו של מאור אסור, שהפעם ראה את עזרא מצד שמאל, שלח לו כדור מצויין וזה בעט מעולה אל הפינה הימנית של הרוש, 1:2 למכבי נתניה.

דקה 53: מוגרבי שוב עשה צחוק מהגנת בית"ר, עבר את טל והיה בעמדה נהדרת למצוא את סבע, אבל הוא שוב לא היטיב עם המסירה, והכדור הלך מעל הרוש והחוצה.

דקה 58: הגנת בית"ר הרחיקה כדור לא טוב, ודגני ניסה להבקיע מ-20 מטרים, אבל הכדור השטוח שלו חלף ליד הקורה והחוצה.

דקה 60: נתניה ממשיכה לדפוק על דלתו של הרוש, כשהפעם עזרא מצא את עצמו פנוי, הסתובב וניסה לשלוח טיל מ-22 מטרים, אבל הרוש הדף לקרן.

דקה 61: כדור הקרן התרומם אל הרחבה, בן הרוש הוריד עם הראש לסבע שמ-7 מטרים היה יכול להבקיע, אבל הכדור לא התלבש והלך החוצה.

דקה 63: פרננדז, שעד כה נתן משחק חלש מאוד כמעט והחזיר עם שער, כשבעיטה חופשית שלו מ-25 הלכה מצויין אל החיבורים, אבל אריאס קלט נהדר.

דקה 65: שער! ומי אם לא מאור אסור חוגג לנתניה! עוד מהלך קבוצתי נהדר של נתניה, דג'אני שבר את מלכודת הנבדל של בית"ר עם מסירה נהדרת שסידרה אחד על אחד לאסור מול הרוש, ונתניה עלתה ל-1:3.

דקה 69: ההגנה של בית"ר המשיכה להיות מפוררת, ימפולסקי עבר שני שחקנים בקלילות אבל מול הרוש לא הצליח להגיע לבעיטה טובה.

דקה 76: תמוז סוף סוף הצליח להגיע להזדמנות ראשונה, אבל שוערה של נתניה היה במקום.

דקה 78: שער! מה קורה עם ההגנה של בית"ר? גרשון איבד כדור נוראי, ימפולסקי אסף אותו, התקרב ללא הפרעה אל הרחבה, ומהקצה שלה גלגל בקלות כדי להכניע את הרוש, 1:4 לנתניה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, קובי מויאל (אלי דסה, 56), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, ליאור ראובן, עידן טל, דריו פרננדז, חן עזריאל (טוטו תמוז, 56), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סרג' איילי (עדן נחמני, 78).

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי, דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 85), מאור אסור, חן עזרא (אופיר עמרם, 80), אחמד סבע (גאגה צ'חטיאני, 77).

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יש סיבות לאופטימיות בקופסה. עטר רואה את הילדים שלו רומסים את בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully