וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה והפועל רמת גן סיימו ב-0:0

דרור קשטן חזר לליגה, אבל הכתומים לא הצליחו להשיג ניצחון ראשון מול היריבה הנוחה, שמקזזת את המינוס לשש נקודות

בבני יהודה סימנו את העונה הקרובה כאולי עונה שתביא עימה מפנה. הקבוצה, שהודרכה על ידי גיא לוזון בהצלחה רבה במשך שנתיים, הביאה לקדמת הבמה את דרור קשטן, שסיים את קמפיין הנבחרת ואיתו היא מקווה לצאת לדרך חדשה. אלא שבינתיים זה נראה קצת משעמם, כמעט כמו קמפיין הנבחרת האחרון של המאמן הוותיק, כשהכתומים סיימו ב-0:0 לא מעניין נגד הפועל רמת גן, מי שמסומנת כאחת היורדות הבטוחות לליגה הלאומית.

בני יהודה הודחה מאירופה, מה שאיפשר לה להתרכז במשחקי הליגה, אבל גם במשחקי ההכנה, או גביע הטוטו אם תרצו, הקבוצה לא ממש הצליחה להרשים. לכתומים חיכה משחק קל על הנייר נגד רמת גן, שעוברת טראומה שבוע אחר שבוע ורק לפני מספר ימים ספגה עונש של מינוס שבע נקודות, מה שעוד יותר יכביד על גבה. למרות זאת, שחקניו של שלומי דורה נתנו פייט במשך 90 דקות והצליחו להוציא נקודה אחת חשובה להמשך המאבק.

לירון דיאמנט שחקן הפועל רמת גן נאבק עם אביב חדד שחקן בני יהודה. קובי אליהו
קיבל את ההזדמנות בחוד של דורה. דיאמנט מכוסה היטב על ידי אביב חדד/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 12 - ניסיון מסוכן ראשון של בני יהודה להבקיע, כשהגבהה של שלו מנשה מצד שמאל מצאה את לירוי צעירי, שנגח אל הרחבה, ואביב חדד שניסה להמשיך אותו נעצר אצל איתי ארקין.

דקה 29 - עוד הזדמנות מצוינת לבני יהודה כשצעירי מצא את איליה יברויאן בתוך הרחבה, החלוץ בעט לשער, אבל ארקין שוב הציל מצוין.

דקה 65 - בעיטה חופשית של בני יהודה הייתה קרובה לאיים על שערו של ארקין, כשאסי בלדוט המחליף עקף את הקומה, אבל הכדור יצא החוצה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (אסי בלדוט 46), לירוי צעירי (ג'ורג' אמסיס 80), שלומי לוי (עמרי אפק 65), איליה יברויאן.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, אלי לוי (אורי ביבי 65), וובה בראון, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, עידן סרור (תמיר פור 55), לירון דיאמנט (אופיר חיים 85).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully