וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד ניצחה 1:2 את ברזיל ועלתה לחצי הגמר

תצוגת כדורגל משובחת הסתיימה עם העפלה דרמטית של האוראנג'. רוביניו כבש (10), מלו (53, עצמי) וסניידר (68) הפכו

כל העיניים הערב (שישי) היו נשואות לאיצטדיון נלסון מנדלה ביי למשחק שעל הנייר הבטיח רבות בין ברזיל להולנד, ובפועל העניק הרבה יותר מזה. זה הסתיים עם 1:2 לנבחרת האוראנג' ברבע הגמר, כשסוף סוף הנבחרת הזו ניצחה את הסלסאו אחרי שלא עשתה זאת מ-1974. ברזיל קיוותה שתצוגות התכלית שלה מהמשחקים עד היום בטורניר יספיקו לה, אבל בהולנד, שנראתה אנמית מאוד במחצית הראשונה, חשבו אחרת, ובצדק רב השיגו את המקום בחצי הגמר, כשהם רחוקים פסע מהנפת גביע חלומית. בשלב הבא תחכה להולנד אורוגוואי או גאנה, ואחרי שהיא עברה את ברזיל, אין ספק שלא מעט ביטחון ייכנס לכיסה כעת. בהולנד חיפשו נקמה על ההפסד מלפני 12 שנים בגביע העולמי, אז הודחו בפנדלים בחצי הגמר על ידי הסלסאו, ואכן זה קרה.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים. רויטרס
במחצית הראשונה הם לא היו במשחק, הם כיפרו על כך בשנייה. שחקני נבחרת הולנד חוגגים/רויטרס

שתי הנבחרות הגיעו כשהן סוחבות באמתחתן לא מעט ביקורות בארצן על היכולת שלהן בטורניר עד כה. לצער כל המבקרים, השתיים השיגו ניצחונות והגיעו למשחק כבלתי מנוצחות. מהר מאוד התברר שברזיל מרשימה יותר, לפחות בפתיחה. זה התחיל עם שער מוקדם של רוביניו, שהמשיך לכבוש כמו שהוא יודע, ובדקה ה-10 הוא העניק לדונגה רגע של נחת עם שער מדהים שהשאיר את ההגנה ההולנדית עירומה לגמרי.

ברזיל הרגישה שהיא יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה על המגרש. זה התחיל עם מפגן משכנע של קאקה, שסוף סוף הגיע לטורניר והיה חוד החנית של ברזיל במרכז המגרש, והמשיך עם נסיונות הבקעה מרובים של הברזילאים, שהשאירו את הולנד עם מעט מאוד יצירתיות ומהלכים מעניינים. אבל במחצית השנייה הכל התהפך.

הולנד, שביצעה חילוף במרכז ההגנה סמוך לשריקת הפתיחה אחרי שיוריס מאתייסן לא עבר את מבחן הכשירות ובמקומו עלה אנדרה אוייר, הגיעה נחושה למחצית השנייה. כנראה שברט ואן מרוויק שטף את השחקנים שלו במחצית. שינוי המומנטום הגיע אחרי שפליפה מלו, שבישל את שער היתרון לברזיל, עשה טעות קשה כשנאבק על כדור גובה עם ז'וליו סזאר בדקה ה-53 כתוצאה מבעיטה אדירה של סניידר, השניים הפריעו זה לזה, הכדור שפשף את פדחתו של מלו וברזיל ספגה את השוויון הכואב מרגלו של סניידר. מכאן הולנד החלה ללחוץ על הגז והגיעה ללא מעט הזדמניויות.

ווסלי סניידר, שכלל לא הורגש במחצית הראשונה, התחיל לשתף פעולה עם אריאן רובן, ויחד הם סידרו להולנד את המהפך בדקה ה-68 אחרי שכדור קרן החל ברובן והסתיים עם נגיחה של אלוף אירופה לרשת של סזאר המסכן. ברזיל איבדה את העשתונות, וגם לפני שהיא ספגה את השערים, היא הרבתה ללכת אל השופט ולהתלונן. זה המשיך כשהמשחק העצבני שלה השאיר אותה בעשרה שחקנים אחרי שמלו הכניס את דונגה לצרות עם הרחקה מטופשת, שהורידה עוד יותר את הביטחון של הצהובים. הולנד עוד החמיצה, ברזיל המשיכה להתרגז, והאוראנג' המתינו בסבלנות, סגרו את המשחק ולבסוף החלו בחגיגות. יותר מתוק מזה אין. ולחשוב שעד עכשיו רובין ואן פרסי עוד לא ממש הגיע לטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מחצית ראשונה

דקה 8 - ברזיל בהתקפה המסודרת שלה כבשה שער בנבדל כשדני אלבס קיבל כדור באופסייד והעביר לרוביניו, שסיים עם כדור ברשת, אבל הקוון מחק את החיוכים אצל הסלסאו.

דקה 10 - גול! ברזיל עולה ליתרון לאחר הכנסת כדור מצוין של פליפה מלו לרוביניו, שקיבל בין ההגנה ההולנדית הפרוצה, ובנגיעה אחת שלח את הימנית שלו מול מארטן סטקלנבורג פנימה, 0:1 לברזיל.

דקה 11 - הולנד ניסתה להגיב עם שער מהיר, כשדירק קאוט חתך את ההגנה של ברזיל, ובעט שטוח לפינה הקרובה, אך ז'וליו סזאר היה במקום כדי להדוף את הכדור לקרן.

דקה 17 - רובין ואן פרסי ניסה את מזלו עם בעיטה חופשית אחרי עבירה על רובן. החלוץ הגזים עם הגובה, כשעבר את המסגרת ולא נתן לסזאר לעבוד.

דקה 25 - דני אלבס היתל בהגנה ההולנדית, התעכב עד ששיחרר כדור מצוין למרכז הרחבה אל חואן, שהיה פנוי אבל הכדור שלו עבר את השער.

דקה 31 - איבוד כדור של דה יונג סידר מצב מהיר לברזילאים כשרוביניו הכניס מצוין לקאקה, ששיחרר בעיטה שאילצה את סטקלנבורג להתמתח ולהדוף בקצות האצבעות.

דקה 39 - המשחק מעט התחמם כאשר מייקון נדחף על ידי קאוט ודונגה ציפה לראות את הכרטיס הצהוב מונף. השופט הרביעי הוזעק כדי להרגיע את המאמן.

דקה 45 - דה יונג השתלט על כדור ושלח אותו לרובן, שנסגר על ידי ההגנה הברזילאית, התמהמה בשחרור הכדור ולבסוף איבד אותו והחמיץ הזדמנות מעניינת.

דקה 45 - מייקון קיבל כדור מצוין מדני אלבס והמשיך עם בעיטה שהסתיימה רק ברשת החיצונית.

מחצית שנייה

דקה 53 - גול! טעות איומה בהגנה של ברזיל הובילה לשער השוויון כאשר סניידר בעט כדור מקצה הרחבה, סזאר ניסה לתפוס את הכדור, אבל מלו התרומם לנגיחה ובניסיון שלו להרחיק הכדור החליק על ראשו והמשיך פנימה. השער נרשם לזכותו של סניידר משום שנגיעתו של מלו לא השפיעה על מהלך הכדור. שוויון 1:1.

דקה 61 - אלבס קיבל כדור כתוצאה מבעיטה חופשית לברזיל, אבל הכדור שלו הלך שטוח החוצה.

דקה 65 - משחק הטעויות נמשך כשהפעם אוייה איבד כדור שהגיע לקאקה, שהלך על בעיטה מקצה הרחבה, ופספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 68 - גול! אריאן רובן העלה כדור קרןשעבר דרך הראש של קאוט היישר לסניידר, שסיים עם הכדור פנימה. 1:2 מדהים להולנד, המהפך הושלם.

דקה 73 - עבירה גסה של מלו על רובן הובילה את השופט היפני להניף ללא היסוס אדום ישיר לשחקן, שמשלים ערב עגום מבחינתו עם שער עצמי והרחקה. ברזיל בעשרה שחקנים.

דקה 79 - הולנד ניסתה לנצל את הדיכאון של ברזיל והייתה יכולה לסגור את הסיפור כשקאוט הכניס לסניידר במקום לבעוט והחמיץ הזדמנות לאוראנג'.

דקה 81 - כדור קרן הגיע לברזיל כשלוסיו שיחרר בעיטה, אבל ואן ברונקהורסט הצליח להרחיק לקרן.

דקה 84 - קאקה ניסה ליצור מצב מול אוייר בצד שמאל, אבל הבלם ההולנדי הרחיק לקרן.

הרכב ברזיל: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, חואן, מישל באסטוס (ג'ילברטו 62), דני אלבס, פליפה מלו (הורחק), ג'ילברטו סילבה, לואיס פביאנו (נילמאר 76), קאקה, רוביניו.

הרכב הולנד: מארטן סטקלנבורג, גרגורי ואן דר וויל, ג'ון הייטינחה, אנדרה אוייר, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, אריאן רובן, מארק ואן בומל, ווסלי סניידר, נייג'ל דה יונג, דירק קאוט, רובין ואן פרסי (קלאס יאן הונטלאר 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully