וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את בני סכנין 0:2

שתי הקבוצות סיימו את העונה במשחק חסר חשיבות בפלייאוף האמצעי. סבע ובן הרוש כבשו. המארחת נפרדה מאלמוג כהן

ברוך שפטרנו. מכבי נתניה ובני סכנין סיימו הערב (שבת) את עונת 2009/10 במפגש האחרון בפלייאוף האמצעי. סכנין הבטיחה כבר בשבוע שעבר את המקום השביעי ואילו נתניה, התרכזה בעיקר בפרידה מהקפטן, אלמוג כהן. בין לבין היה גם משחק, בו ניצחה נתניה 0:2 וקטעה רצף הפסדים. הצהובים עוד יכולים לסיים את העונה במקום התשיעי ולזכות במענק של 200 אלף שקל. השאלה היא: את מי זה מעניין?

עבור נתניה, היה זה סיום מחויך לעונה בינונית, שהתחילה במפלה באירופה, המשיכה עם תוצאות איומות בליגה ופיטוריו של נתי עזריה והסתיימה בצורה שקטה ורגועה תחת שרביטו של ראובן עטר. בעונה הבאה, דניאל יאמר לא יהיה בעלי הקבוצה, רבים מהשחקנים יעזבו ובשלב זה, עתיד המועדון לוט בערפל. מי יודע, אולי בשלב הזה של העונה הבאה יתגעגו בנתניה למאבקים הרגועים של הפלייאוף האמצעי. בינתיים, הודיע עטר לקשר רביד גזל כי הוא מעוניין בו לעונה הבאה וההנהלה תפתח במו"מ עם הקשר, שסיים את חוזהו.

מנגד, סכנין מסכמת עונה מוצלחת במיוחד. לא רק שסכנין לא נלחמה נגד הירידה, אלא היא הציגה כדורגל אטרקטיבי ואיכותי והבטיחה את המקום השביעי, שמעלה את רף הציפיות לקראת העונה הבאה. הערב, מרקו בלבול בחר להעניק הזדמנות לצעירים ורשם הפסד שלא שינה שום דבר במשחק האחרון של העונה.

נתניה פתחה את המשחק בסערה ואחרי שגניש וסבן החמיצו, הגיע השער בדקה ה-16. מוגרבי הגביה מימין וסבע נגח לרשת את שערו התשיעי העונה. חמש דקות בלבד עברו ובן הרוש קבע 0:2 אחרי כדור קרן של מנשה. ההמשך היה רגוע ומשעמם. נתניה הייתה טובה יותר וגניש בעט למשקוף, אבל שערים נוספים לא נכבשו.

הרכב מכבי נתניה: טארק נאטור, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק (גיא גומברג, 90), שלו מנשה, גל גניש (אלמוג כהן, 90), דלה ימפולסקי (דייויד גומז, 60), פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, באסם גנאים, טל חן, הלאל חלאיילה, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', לירן כהן (מוחמד אבו ריא, 60), רן יצחק (עימאד בדארנה, 53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully