וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד

האדומים הגדילו את הפער בצמרת לשלוש נקודות, בזכות שערים של בן דיין (9), באדיר (31), דה רידר (66) ודה סילבה (88)

שמועות ודיבורים על קבוצות שרוצות למנוע מהפועל תל אביב את האליפות כדי שמכבי חיפה תזכה בתואר? את האדומים של אלי גוטמן זה ממש לא מעניין. היום (שבת) גברה הפועל 0:4 את מ.ס אשדוד במחזור ה-33 של ליגת העל והשלישי של הפלייאוף העליון ורשמה ניצחון שמיני ברציפות ו-12 מתוך 13 המשחקים האחרונים. עם מאזן כזה מישהו עדיין מוכן להתווכח אם הפועל תל אביב ראויה לתואר, אחרי שהגדילה היום את הפער בצמרת לשלוש נקודות. עכשיו יצטרכו האדומים להתפלל לעזרתה של היריבה העירונית מכבי תל אביב שתארח ביום שני את מכבי חיפה.

וואליד באדיר בלם הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ניצחון שמיני ברציפות. באדיר/ברני ארדוב

האדומים, שהגיעו חמישה ימים אחרי ה-0:1 הגדול על הירוקים בקרית אליעזר, פתחו את המשחק מצוין ועלו ל-0:1 כבר בדקה התשיעית כשדאבל פס בין דגלאס דה סילבה לדדי בן דיין נגמר בהקפצה קטנה של האחרון מעל דרגאן סטויקיץ'. לבן דיין זהו השער ה-11 עד כה העונה. הפועל תל אביב נתמכה על ידי בלומפילד מלא באדומים, המשיכה ללחוץ ומצאה את השער השני בדקה ה-31 אחרי עוד בישול של דה סילבה ונגיחה של באדיר. הבלם הברזילאי עם שני בישולים, אחד יותר מאשר בישל כל העונה עד כה.

הפועל תל אביב פתחה את המחצית השנייה בצורה די רגועה, אך מסירת עומק אחת של גילי ורמוט (משפט שמוכר לכם מאיפשהוא?) בדקה ה-66 הגיעה לאיתי שכטר שעבר את סטויקיץ' ומסר לדניאל דה רידר שמחמישה מטר טייל ובעט פנימה בדרך ל-0:3. האדומים נרגעו קצת וגוטמן החליט להעניק מנוחה לחלק משחקניו המרכזיים, כשאיתי שכטר, מהראן לאלה ואביחי ידין ירדו מוקדם. זה לא הפריע להפועל לשמור על היתרון עד הסיום, למרות הזדמנות גדולה של שריקי, ואפילו להגדיל אותו ל-0:4 משער של דה סילבה בדקה ה-88. הבלם הברזילאי סגר משחק עם שני בישולים ושער, הפועל הגדילה את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות ועכשיו מתפללת לניצחון של היריבה העירונית.

מהלך המשחק

דקה 1: ביטון מסר ללביא, שבעט חזק מ-22 מטר. הכדור חלף סמוך לקורת שערו של אניימה.

דקה 9: גול! דאבל פס בין דה סילבה לבן דיין, הסתיים בהקפצה יפה של האחרון מעל סטויקיץ'. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 10: כדור עומק עבר את סטויקיץ', שעשה טעות קשה, והגיע אל לאלה שבעט מזווית קשה לקורה והחוצה.

דקה 20: לביא הוציא קרן לפינה הקרובה, משה אוחיון בעט חזק כדור שעלה קצת מעל למשקוף.

דקה 31: גול! ורמוט חילץ כדור, עבר שלושה שחקנים ומסר לדה סילבה, שהגביה לבאדיר שנגח פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 51: מסירת עומק הגיעה ללביא, שבעט חזק מזווית קשה. אניימה הדף לקרן.

דקה 66: גול! ורמוט הכניס כדור עומק לשכטר, שעבר בקלות את סטויקיץ' ונדחק לקו הרוחב. משם העביר מסירה לדה רידר, שמחמישה מטר בעט פנימה. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 81: נחום הרים לשריקי שבעט, אניימה הדף לקורה והשתלט על הכדור החוזר.

דקה 88: גול! אבוטבול הגביה כדור חופשי ישר לראש של דה סילבה, שאחרי שני בישולים, הוסיף גם שער משלו בנגיחה. 0:4 גדול להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (שי אבוטבול, 77), ערן זהבי, גיל ורמוט, דניאל דה רידר, איתי שכטר (זוראב מנטשאשווילי, 71), מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 60).

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונסאלס, רחמים צ'קול (עידן שדה, 58), ניר ביטון, עידן ויצמן (מאור פרץ, 31), משה אוחיון, אמיר לביא, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב (ניר נחום, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully