וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

שערים של אוקוצ'ה (56) ואיציק כהן (80) הורידו את המלאבסים למקום שמוליך למבחנים. צרפתי רק צימק בדקה ה-90

הפועל פתח תקוה הסתבכה הערב (שבת) עמוק בקלחת התחתית כשהפסידה 2:1 להפועל עכו בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. הכחולים של אלי מחפוד נוצחו באורווה לראשונה אחרי תשעה משחקים, ועשו זאת בזמן הגרוע ביותר מבחינתם, שאיפשר לאורחת מעכו לחלוף על פניהם בדרך למקום ה-13, מה ששלח את המלאבסים למקום שמוביל למשחקי המבחן מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי בליגה הלאומית.

מנגד חגגו בעכו ניצחון חוץ יקר מפז, בזכות שערים של אבודו אוקוצ'ה בדקה ה-56 איציק כהן בדקה ה-84, שהעלה אותם אחרי תקופה ארוכה לחוף מבטחים. לירון הוכנבוים עוד מחכים ארבעה קרבות הישרדות לא פשוטים בהמשך, אבל אחרי הערב הקבוצה שלו תלויה רק בעצמה, וניצחון חוץ על רעננה במחזור הבא יציב אותה בעמדה מצוינת לעשות את מה שהיה נראה עבורה כחלום רחוק לפני כמה חודשים, ולהישאר עונה נוספת בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 3 - רון בן נחום הרים כדור מדויק מאגף ימין לעבר אבי אלפסי, שהחמיץ מקרוב.

דקה 16 - אלנתן סלמי השתלט על כדור תועה ברחבת עכו ובעט מתוך תיבת החמש מעל המשקוף.

דקה 47 - בישול של ג'ונתן אסוס לראובן עובד הציב את הקשר באחד על אחד מול דודו גורש, אבל השוער התייצב היטב והרחיק את הכדור.

דקה 56 - גול! כדור קרן של ליעד אלמליח הגיע לעברו של אבודו אוקוצ'ה, שמצא את הרשת מקרוב - 0:1 לעכו.

דקה 84 - גול! אחרי מספר נסיונות סרק של המקומיים לאזן נפל השער השני דווקא בצד השני, כשאיציק כהן השתלט על הכדור אחרי ערבובייה ברחבה ובעט פנימה - 0:2 לעכו.

דקה 90 - גול! גיא צרפתי, שהחליף את ראובן עובד החלש, הצליח רק לצמק למקומיים בבעיטה חופשית אופיינית - 1:2 לעכו.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, אלי ביטון (ארמון בן נעים 70), עידן סרור, ראובן עובד (גיא צרפתי 61), אברהים בסיט, אלנתן סלמי (עוסמן בשירו 56).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רון בן נחום, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, אבי אלפסי, איברהים עבדול ראזאק (אלי ארליך 90), רועי דיין (עומרי אלמקייס 90), אבודו אוקוצ'ה (שחר סימנטוב 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully