וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה 0:1 על בית"ר ירושלים

מכבי הבטיחה המקום השלישי עם שער ניצחון של מאיוקה (26), למרות שז'אן הורחק. כל משחקיה בפלייאוף ייערכו בבלומפילד

מכבי תל אביב הצליחה להבטיח היום (שבת) את המקום השלישי בליגה בסיום הסיבוב השני, אחרי שגברה 0:1 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-30 משער ניצחון של עמנואל מאיוקה בדקה ה-26. מבחינת הקבוצה של אבי נמני, היה זה ניצחון חשוב, ממש כמו אוויר לנשימה, אחרי שהצהובים לא ניצחו במשך שבעה משחקים ברציפות. המקום השלישי מבטיח למכבי שכל משחקיה בסיבוב השלישי ייערכו בבלומפילד, מכיוון שגם "משחקי החוץ" שלה מול הפועל תל אביב ובני יהודה יתקיימו באיצטדיון בלומפילד. בנוסף, הניצחון מרגיע מעט את האווירה הלחוצה בקרית שלום, אחרי ימים לא פשוטים.

שחקן מכבי תל אביב ליאור ז'אן מקבל כרטיס אדום מהשופט ליאור ליאני. מגד גוזני
המהלך ששינה את המשחק. ההרחקה של ז'אן/מגד גוזני

מנגד, בית"ר ירושלים ממשיכה לאבד גובה, וגם היום היא התקשתה להרשים. אחרי שהקבוצה השיגה רצף נהדר של ניצחונות תחת פיקודו של דוד אמסלם, במשחקיה האחרונים בית"ר כבר נראית פחות זורמת, והיום היא התקשתה מול עשרה שחקנים של מכבי תל אביב. למשחק מול הפועל תל אביב בגביע ביום שלישי, הבית"רים יהיו חייבים להראות יכולת אחרת לחלוטין.

המהלך שעיצב את אופי המשחק התחולל בדקה ה-24, כשהשופט לירן ליאני החליט להרחיק את ליאור ז'אן, אחרי שמספר שחקנים בשתי הקבוצות דחפו אחד את השני. עובדה שהיא נותרה בעשרה שחקנים גרמה לאורחת מתל אביב להסתגר מאחור, בניסיון להגן על היתרון. הפעם הקבוצה של אמסלם התקשתה למצוא פתרונות התקפיים, בעוד ההגנה של האורחים עשתה עבודה טובה ויעילה, עם הרבה נחישות.

הבית"רים אומנם הגיעו ללא מעט מצבים, חלקם די נוחים, אבל מי שעשה היום עבודה שקטה ויעילה היה לירן שטראובר, שעצר וקלט כל כדור שהגיע לעברו והשיג נקמה קטנה בירושלמים, אחרי שלא מזמן, באותו איצטדיון, הוא החטיא מהנקודה הלבנה במסגרת גביע המדינה.

כמובן שלמכבי תל אביב אין הרבה במה להתגאות, למרות ניצחון החוץ. ברוב המשחק היא הסתגרה מאחור, בזבזה זמן, וגם ההרחקה או הלחץ לא יכולים לשמש כתירוץ ליכולת המביכה. מנגד, לנוכח הכישלונות במשחקים האחרונים, כל נקודה מתקבלת בברכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 5: דור מלול פרץ יפה באגף, עבר שני שחקנים וחדר לרחבה, אך כדור הרוחב שלו לא מצא אף אחד.

דקה 8: כדור נהדף מרגליו של שמעון גרשון לעבר מאור בוזגלו, אך האחרון בעט חלש מדי ממצב נוח, היישר לידיו של הרוש.

דקה 10: ברק יצחקי השתחרר מהשמירה ובעט חזק מ-20 מטר, שטראובר קלט.

דקה 16: מכבי ת"א יצאה להתקפה מתפרצת מהירה, ארבעה שחקנים היו מול שני מגנים בלבד, אבל המסירה של בוזגלו לשבחון הייתה לא מספיק מדויקת, ושבחון בעט החוצה.

דקה 22: מסירה נהדרת של ריקן השאירה את תמוז באחד על אחד מול שטראובר, אבל החלוץ התמהמה, וגפני הספיק לגלוש ולבלום אותו. איזו החמצה.

דקה 24: כרטיס אדום. עימות שהתפתח בין ליאור ז'אן לעמית בן שושן כלל דחיפות הדדיות, ז'אן שלח דחיפה אחת מיותרת, ריקן התפתל על הרצפה והשופט משום מה בחר להרחיק רק את ז'אן, בעוד בן שושן וריקן ספגו צהוב בלבד. מכבי בעשרה שחקנים.

דקה 26: גול! מכבי תל אביב יצאה למתפרצת, בוזגלו עבר באגף הימני וחדר לרחבה, העביר כדור רוחב שעבר את כל ההגנה, ומאיוקה דחק מקרוב. 0:1 לאורחים.

דקה 33: טוטו תמוז שוב ניצב לבדו מול שטראובר, אבל שוב סיפק החמצה גדולה, כשבעט מקרוב דווקא לרגליו של השוער.

דקה 44: כדור רוחב של בן שושן הגיע היישר לרגליו של יצחקי, שבנגיעה אחת בעט חזק, מעל לשער, ממרחק חמישה מטרים. עוד החמצה של בית"ר.

דקה 46: המחצית השנייה נפתחה עם שני חילופים כפויים: שבחון ספג מכה חזקה בראש והוחלף על ידי קפילוטו (טומאסץ' עלה לקישור); בנאדו נכנס במקום בן יוסף שנפצע.

דקה 47: כדור שהוגבה לעבר טוטו תמוז כמעט שהפתיע את שטראובר, הכדור פגע בקורה ונהדף החוצה.

דקה 68: הגבהה של כדור קרן מצאה את יצחקי במצב נוח ברחבה, אבל הבעיטה החלשה שלו הלכה היישר לידיו של שטראובר.

דקה 88 - בן שושן הגיע למצב קורץ ליד השער של שטראובר, אבל הכדור שלו הורחק בקלות על ידי קפילוטו.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף (אריק בנאדו, 46), שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל (דן אייבינדר, 63), עידן טל, חן עזריאל, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז (צחי אליחן, 75).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, איגור טומאסיץ', רונלד ראלדס, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ' (אורי שטרית, 86), יוסי שבחון (ניסו קפילוטו, 46), מאור בוזגלו (איליה יברויאן, 65), עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully