וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:2 את אחי נצרת

אחרי מחצית מאופסת בדרבי של המגזר, כבש חאמד גנאים צמד אישי (47 ו-68) והמשיך את היכולת המעודדת של קבוצתו

בני סכנין ניצחה הערב (שבת) את מכבי אחי נצרת 0:2 בדרבי הלוהט של המגזר, ועשתה את שלה מבחינת המאבק על המקום השישי כשחלפה זמנית על פניה של מ.ס אשדוד בדרך למקום שמוביל לפלייאוף העליון. לצערם, הניצחון של האשדודים על הפועל פתח תקוה (1:2) השאיר את הסכנינאים בפלייאוף האמצעי, אך הוא לא גורע מהסיבוב השני המצוין של קבוצתו של מרקו בלבול.

מנגד נלחמו המקומיים כדי לאגור נקודות יקרות במאבקי ההישרדות שלהם, וקיוו להמשיך בתנופה מהניצחון המרשים על מכבי תל אביב בשבוע שעבר בבלומפילד, אבל לא הצליחו לעצור את הדהירה של סכנין, שהייתה טובה יותר לכל אורך המשחק. האורחים פתחו מצוין והגיעו למספר מצבים שלא נוצלו, וגם אחרי שנצרת איזנה את המצב במגרש לקראת סיום המחצית הראשונה נותרו האדומים מסוכנים יותר, ואחרי ההפסקה בא היתרון שלהם לידי ביטוי.

אוהדי בני סכנין חוגגים. יותם רונן, יותם רונן
בתקווה שהפעם הכל יעבור בשלום. אוהדי סכנין/יותם רונן, יותם רונן

כבר בדקה ה-47 הפציץ חאמד גנאים את השער הראשון בבעיטה נהדרת מ-25 מטרים מולה לא היה למאיר כהן שום סיכוי, ובדקה ה-68 הכפיל גנאים בעצמו את היתרון כשניצל שתי טעויות קשות בהגנת נצרת שאיפשרה לו לבעוט מקרוב פנימה ללא הפרעה, והותיר את ג'ון גרגורי פעם נוספת ללא נקודה אחת לרפואה. בדקות הסיום אף נותרה נצרת המתוסכלת בתשעה שחקנים אחרי הרחקתם של איב ג'ידה ואיסמעיל עאמר.

אחרי שמבחינה ספורטיבית הכריעה סכנין את המשחק ללא תחרות, דאגו כוחות המשטרה המתוגברים באצטדיון בעילוט למניעת שחזור המהומות שפרצו במפגש הקודם בין שתי הקבוצות באצטדיון דוחא בדצמבר האחרון, שהסתיימו עם פצועים משני הצדדים ועשרות עצורים.

מהלך המשחק

דקה 10 - נסטיה צ'ה שלח כדור ארוך לעבר לירן כהן שבעט חזק מהאוויר מעל המשקוף.

דקה 12 - חיים בנון בחן את מאייבי בבעיטה מרחוק, השוער לא התקשה לקלוט.

דקה 21 - תומר חמד רשם את המצב הראשון של המקומיים כשבעט שטוח מתוך הרחבה החוצה.

דקה 25 - חמד הגיע להזדמנות טובה נוספת אחרי בישול של לוהאב כיאל, אבל מאיר כהן עצר את הסכנה.

דקה 47 - גול! חאמד גנאים פרץ את הסכר עם בעיטה אדירה מ-25 מטר לחיבורים של מאייבי - 0:1 לסכנין.

דקה 68 - גול! השני של סכנין הגיע אחרי הרמה של לירן כהן עימה לא הסתדרה ההגנה של המקומיים, וגנאים דחק מקרוב את השני שלו - 0:2 לסכנין.

דקה 89 - איב ג'ידה שעלה כמחליף תיקל בחריפות את טל חן והורחק באדום ישיר על ידי אלון יפת.

דקה 90 - איסמעיל עאמר הותיר את חבריו בתשעה שחקנים אחרי שספג בעצמו אדום אחרי עבירה קשה נוספת.

מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מור דהאן (אסף בראון 62), מוחמד עומרייה (האני שאהין 62), שלומי חנוכה (איב ג'ידה 76), יניב לוזון, גיא דיין, לוהאב כיאל, תומר חמד.

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, קאדו, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ' 79), אחמד קאסום (ג'קו ערפאת 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully