וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש ניצחה את הפועל עכו 2:3

הפועל ב"ש שילבה את קאלה כחלוץ באימון האחרון, והוא הגיב עם שער ניצחון דרמטי (90). גיטא כבש צמד (16, 66) לאורחים

ישנם לא מעט מקרים בכדורגל שקבוצה מחפשת נואשות אחרי שער ניצחון בשניות האחרונות, ולצורך כך מעלה את השוער שלה להתקפה. רק בפעמים נדירות זה משתלם, אבל רגע כזה נרשם הערב (שבת) באיצטדיון וסרמיל בבאר שבע. קבוצתו של ויקו חדד, שתירגלה באימון השבוע את טברטקו קאלה כחלוץ בגלל שסבל מפציעה, ראתה את השוער עולה להתקפה בדקה ה-90, מתרומם נהדר לנגיחה, ומוביל אותם לניצחון ביתי 2:3 על הפועל עכו.

המארחים ידעו כבר בפתיחת המשחק כי הסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף העליון התפוגג, ובפתיחה נראו כבויים מאוד. דווקא עכו, שנאבקת על מקומה בעונה הבאה בליגת העל פתחה עם לחץ גדול על שערו של קאלה. כבר בדקה ה-9 קיבלו האורחים הזדמנות פז, אבל הכדור הלך לקורה. בדקה ה-15 החליף אושרי גיטא את בן מרטין שנפצע, ופחות מדקה מאוחר יותר כבר העלה גיטא את קבוצתו ליתרון, בנגיעה הראשונה שלו בכדור. גיטא קיבל כדור עומק נהדר, ניצל טעות הגנתית מזעזעת של סוארס שהותיר את השחקן במצב של אחד על אחד מול השוער, ועכו עלתה ל-0:1.

האוהדים המקומיים לא ידעו את נפשם מרוב עצבים והחלו לדחוף את קבוצתם קדימה. באר שבע החלה להיכנס לקצב, ובדקה ה-36 היא מצאה את שער השיוויון, כשאופיר דוידזאדה פרץ נהדר את הגנת עכו, שעמדה והסתכלה, דוידזאדה העביר כדור טוב ונאסר היה בסיום המהלך כדי לכבוש את שער השיוויון. שתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה, ובאר שבע עלתה ממנו עם הרבה מומנטום.

בדקה ה-52 השלימו המארחים את המהפך, כשברק בדש מצא את הרשת וקבע 1:2. עכו, בדומה למשחקיה האחרונים סירבה להרים ידיים ולומר נואש, והחלה להילחם. בדקה ה-66 כבש אושרי גיטא את שערו השני במשחק, כששוב נהנה מכדור טוב שהציב אותו מול קאלה, וגיטא שלח כדור אל הפינה הרחוקה כדי לקבוע 2:2. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים בתוצאה הזו, ושתי הקבוצות יסתפקו בנקודה, הגיעה הדקה ה-90. באר שבע יצאה להתקפה אחרונה, שוערה, טברטקו קאלה עלה להתקפה, הכדור הוגבה אליו, וקאלה נגח היטב אל הרשת כדי לקבוע 2:3 מדהים, ומיד רץ לחגוג עם האוהדים.

טברטקו קאלה, אביתר אילוז, ויליאם סוארס, ראיין אדלי, אופיר דוידזאדה, משה אסולין (יוסי אופיר, 60), אייל שן (אוהד קדוסי, 54), מאור מליקסון, דוד רביבו, סיראז נסאר, ברק בדש (גיל בלומשטיין, 69).

הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (רון בן נחום, 65), איציק כהן, גבע ברקאי, דודי פדלון, בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזק, שחר סימנטוב, בן מרטין (אושרי גיטא, 15), אבודו אוקצ'ה (עומרי אלמקייס, 48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully