וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

החבורה של מרקו בלבול הבטיחה את מקומה לפחות בפלייאוף המרכזי, כשטל חן הכניע את סטויקיץ' בנגיחה בדקה ה-34

מרקו בלבול יכול להכתיר את עונת הבכורה שלו כמאמן בליגת העל כמוצלחת. קבוצתו, בני סכנין, שבתחילת העונה הייתה מסובכת עמוק בתחתית, הבטיחה הערב (שבת) את מקומה בפלייאוף המרכזי בזכות ניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד המדורגת שישית. טל חן נגח לרשת את השער המכריע בדקה ה-34 והקנה לסכנין ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה בדוחא. אשדוד תנסה לשמור על המקום המוליך לפלייאוף העליון בשבוע הבא, בנוסף למחשבות הטבעיות על גביע המדינה, שם ממתינה לה הפועל נצרת עילית ברבע הגמר.

מ.ס. אשדוד החלה בהתלהבות את המשחק, אך לא הגיעה למצבים רציניים מול שערו של מאיר כהן, שביצע טעות קשה בדקה ה-29 וגם אותה עידן שריקי לא ניצל עם בעיטה החוצה. בדקה ה-34 סכנין עקצה, כשנסטיה צ'ה המצוין הגביה כדור חופשי והבלם טל חן נגח לקרקע ולרשת. 0:1 לסכנין, ששמרה על היתרון עד להפסקה.

שני המאמנים לא ביצעו חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, אבל אשדוד עלתה נחושה יותר ויזמה בניסיון להשיג את השוויון. האורחים החזיקו בכדור והסתובבו באזור רחבת שערו של מאיר כהן, אבל חסרו את הרגל המסיימת כדי למצוא את הרשת. יוסי מזרחי הגיב עם הקפצת הצעירים מהספסל, בניסיון לרענן את השורות. בדקה ה-90 סכנין כמעט עקצה במתפרצת, אלא שהבעיטה של לירן כהן נעצרה בקורה. ניצחון חשוב לסכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (קאדו, 67), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ' (נבו מזרחי, 75), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה (ניר נחום, 62), עידן ויצמן, משה אוחיון (אמיר לביא, 69), עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully