וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל רעננה

יצחקי הבקיע שלושער והוביל את בית"ר ירושלים ל-1:3 על הפועל רעננה, בניצחון הרביעי ברציפות של אמסלם כמאמן

על הנייר, זה נראה כבאנקר של המחזור. אפילו בטופס הטוטו הוא לא נכלל. הפועל רעננה הגיעה מהמקום האחרון בטבלה ולאחר שלושה חודשים ללא ניצחון, בעוד בית"ר ירושלים הייתה בעננים בזכות שלושת הניצחונות הרצופים תחת הדרכתו של המאמן הטרי דוד אמסלם. בסופו של דבר זה אכן נגמר בניצחון בית"רי, אבל זה לא היה פשוט כפי שזה נראה.

שחזור גמר גביע הטוטו קיבל כבר בפתיחה תפנית מפתיעה, כשדודו ביטון העלה את רעננה ליתרון מוקדם בדקה התשיעית. עמי וזאנה כבר הריח ניצחון בכורה סנסציוני בליגת על, אבל ברק יצחקי הבקיע פעמיים מכדורים חוזרים, חתם שלושער בדקת הסיום וקבע 1:3 לבית"ר ירושלים ושמירה על מאזן מושלם של אמסלם. רעענה בצרות בעקבות הניצחונות של קבוצות התחתית, הירושלמים מגיעים אופטימים למשחק הגביע בטדי מול מכבי תל אביב.

אבי סופר שחקן הפועל רעננה עם ברק יצחקי שחקן בית"ר ירושלים. איתי חסיד
מלך הריבאונדים. יצחקי עם סופר/איתי חסיד

בית"ר המאושרת, עם מאמן הפרו שמעון הדרי ביציע לאחר שחוזהו לא עבר עדיין בבקרת התקציבים ועם עידן טל החולה על הספסל, מחקה את החיוך כבר בפתיחת המשחק. אריק בנאדו נפצע בפניו ונטש את כר הדשא (פונה בהמשך לבית החולים וחזר לאחר שנתפר בשפה), החילוף של תומר בן יוסף התמהמה ורעננה לחצה על הדוושה. אחרי שתי החמצות, הגיע גם השער של המארחת. אלירן דנין ביצע שגיאה חמורה, רועי לוי חטף את הכדור ובמסירת רוחב מדויקת בישל לדודו ביטון, חלוץ הנבחרת הצעירה של ישראל, את שערו השישי העונה.

בית"ר נראתה אובדת עצות בדקות רבות של המחצית הראשונה, כשרק מצבים נייחים סייעו לה לאיים על שערו של שאול סמדג'ה הוותיק. שחקני ההגנה של רעננה עבדו במרץ ובהתלהבות כדי לשמור על התוצאה, אבל כניסתו של עידן טל לאחר ההפסקה עוררה את הבית"רים שהשיגו שוויון מוצדק מרגלי יצחקי, לאחר שסמדג'ה הצליח רק להדוף נגיחה ראשונה של שמעון גרשון.

המארחים שמעו על הניצחונות של קבוצות התחתית, הפועל עכו ומכבי אחי נצרת, והבינו כי הם חייבים ללחוץ על מנת להשיג את הנקודות ולא להישאר מאחור. שיתוף הפעולה בין רועי לוי לביטון כמעט הוליד את השני, אך הנגיחה של החלוץ נבלמה במשקוף והקבוצה שילמה על כך בצד השני. טל המצוין העביר כדור רוחב, טוטו תמוז המשיך למשקוף ויצחקי, כמו דניס רודמן, נגח את הריבאונד אל הרשת החשופה. יצחקי סגר עניין עם שלושער בדקה ה-90 והעלה את מאזנו ל-15 שערים. בית"ר ירושלים ממשיכה לשעוט לעבר היעד - המקום השלישי - כאשר הפער ממכבי תל אביב כעת עומד על שבע נקודות בלבד, וכל זאת לפני המפגש בין השתיים בגביע באמצע השבוע, בליגה לאחר מכן, וכמובן לפני הקיזוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 5: ביטון מצא עצמו במצב מצוין אחרי ברחבת בית"ר אחרי שהתגבר על טיבי, אך בעט עם החלק החיצוני החוצה.

דקה 7: סטיבן כהן בעט מ-20 מטרים, הרוש קלט.

דקה 9: גול! דנין איבד כדור בשלומיאליות לרועי לוי, שמסר לביטון והחלוץ כבש משישה מטרים. 0:1 להפועל רעננה מול 10 שחקנים של בית"ר, שהתעכבה בהחלפת בנאדו הפצוע.

דקה 23: עטיה הפציץ בשמאל מ-20 מטרים למרכז השער, הרוש הצליח להדוף לקרן.

דקה 25: מויאל ניסה להפתיע את סמדג'ה עם בעיטה ממרחק, הכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 29: דנין סובב כדור חופשי ברגל שמאל מ-18 מטרים, רק לרשת החיצונית.

דקה 44: ברוכיאן סובב בימין כדור חופשי מ-22 מטרים, סמדג'ה הוציא מהחיבורים.

דקה 53: גול! טל המחליף הגביה למרכז הרחבה, גרשון נגח וסחט הצלה גדולה מסמדג'ה, אבל על הריבאונד עט יצחקי שכבש. 1:1.

דקה 63: רועי לוי הגביה נהדר מאגף ימין, ביטון כבר הכניע בנגיחה את הרוש, אך הכדור נעצר במשקוף.

דקה 67: גול! טל העביר כדור רוחב מצוין, תמוז בעט מקרוב למשקוף ויצחקי, מלך הריבאונדים, נגח פנימה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 76: דנין סובב משמאל כדור שעשה דרכו לפינה הרחוקה וסמדג'ה הדף ברגע האחרון. ברוכיאן בעט את הריבאונד וכבר הכניע את השוער, אך זלמיקאס הציל מהקו.

דקה 78: יצחקי נותר לבדו מול סמדג'ה אחרי מסירת עומק נהדרת של ברוכיאן, אך בעט באדישות לידיו של השוער.

דקה 86: טל ירה כדור חופשי מ-18 מטרים, מעל השער.

דקה 90: גול! יצחקי דהר לרחבה ובימין בעט במדויק לפינה הרחוקה של סמדג'ה חסר האונים. שלושער לחלוץ שמגיע ל-15 שערים העונה, 1:3 לבית"ר.

דקה 90+4: ביטון לבד מול הרוש, אבל הוא שוב החמיץ עם בעיטה רשלנית החוצה.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר (כריסטיאנו דוס סנטוס, 83), איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, מאור זוהר (רז כהן, 71), גיל קופר (איתי אלקסלסי, 71), סטיבן כהן, שניר שוקר, דודו ביטון.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי (עידן טל, 46), אריק בנאדו (תומר בן יוסף, 10), שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (חן עזריאל, 88), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully