וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני ממשיך כרגיל. אם יוחלט אחרת אקבל את זה"

27.2.2010 / 20:54

הפועל רעננה הובסה על ידי בני יהודה 3:0, המאמן לא פוסל את סיום עבודתו. גיא לוזון: "תמיד טוב לנצח ובמיוחד על האפס"

התקופה הלא פשוטה שעוברת על הפועל רעננה לא נראית כאילו היא הולכת להסתיים בזמן הקרוב. קבוצתו של אלי כהן, שכבר פוטר מהמועדון וחזר עקב לחץ השחקנים, רשמה הערב (שבת) הפסד ביתי נוסף, הפעם 3:0 לבני יהודה, שממשיך את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון לתשעה. ברעננה צריכים להרגיש מאוכזבים עוד יותר, כיוון שהיריבה שלה הערב לא הרשימה במיוחד, בוודאי שלא במחצית הראשונה, ובמשך דקות ארוכות היו לה לא מעט הזדמנויות להשיג 3 נקודות קריטיות. אלא שהחלטה מפוקפקת של השופט, אלי חכמון, בדקה ה-69 הובילה לפנדל מוצלח של בני יהודה, להרחקתו של תמיר פור דקה מאוחר יותר, ומשם והלאה השתלטה קבוצתו של גיא לוזון על המשחק, בדרך לניצחון החוץ הגדול, שיסייע לה להתרחק מאשדוד, שבמקום החמישי.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה עוצר פנדל מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
פנדלים צריך לדעת לכבוש. איינוגבה עוצר את הפנדל של ביטון/ברני ארדוב

המשחק נפתח בסערה גדולה, כשהמארחים מקבלים הזדמנות פז לתפוס פיקוד על המשחק: דוד ביטון פרץ אל הרחבה כבר בדקה שנייה, הוכשל על ידי דין מורי, ורעננה קיבלה פנדל. אלא שבדיוק כמו שחזינו בדרבי, פנדל שנבעט ברשלנות לא שווה הרבה יותר מזריקת חוץ, וביטון עצמו, ראה את הכדור שלו משייט היישר לידיו של איינוגבה. ההחמצה הזו ששימרה את התוצאה המאופסת השפיעה על המשחק, ושתי הקבוצות לא הרבו לסכן זו את שערה של האחרת, ומלבד החמצה נוראית של אלירן עטר לקראת סיום המחצית, לא נרשמו אירועים מיוחדים.

חוסר הריכוז של בני יהודה המשיך גם עם פתיחת המחצית השניה, כשהפעם הגיע תורו של פדרו גלבאן לרשום את אחת ההחמצות הגדולות של העונה, כששלח כדור מ-5 מטרים מעל לשער. רעננה הרגישה כי היא מסוגלת להכריע את המשחק, כהן שלח את בניושיס אל המגרש במטרה למצוא שער יתרון, אבל במקום זה ראה את אלי חכמון מורה על פנדל לזכותה של בני יהודה, אותו שלח אסי בלדוט אל הרשת.

או אז הגיעה ההתפרקות של רעננה, תמיר פור, שביצע את העבירה המפוקפקת ברחבה סינן דבר מה לשופט, זה הראה לו את הכרטיס האדום, והותיר את המארחים ב-10 שחקנים. בני יהודה ניצלה זאת עד תום, כשבדקה ה-82 מצא גם מהארן ראדי את הרשת. אם כל זה לא הספיק, הגיע ג'ורג' אמסיס, שרק נכנס למגרש, והוסיף את השלישי בדקה ה-88, ובני יהודה יוצאת מכפר סבא עם מלוא 3 הנקודות.

"מה שקורה בשבועות האחרונים ממשיך לקרות לנו", אמר אלי כהן בסיום המשחק, "עד הדקה ה-70 היינו שווים ואפילו עדיפים על בני יהודה. שיחקנו טוב אבל החמצנו פנדל בפתיחה. תמיר פור יצר בעיה עם ההרחקה שלו וירד לנו האוויר. אני ממשיך כרגיל. אני אדם חזק ויודע שהמצב לא אבוד. אם יוחלט אחרת אקבל את זה".

גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "ההרגשה מצויינת, תמיד טוב לנצח ובמיוחד על האפס. אם נאמר את האמת, במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד והיינו נרפים, היה ברור לנו שבדרך הזאת לא נוכל לנצח. במחצית אמרתי לשחקנים שלי שחייבים להתעורר. אני שמח בשביל מהראן ראדי. הוא ידע לכבוש בהרצליה וחיכיתי שיכבוש את השער הראשון שלו. זה פתח לבאות".

מהלך המשחק

דקה 3: דודו ביטון פרץ אל הרחבה, הוכשל על ידי דין מורי, וחכמון הורה על פנדל. ביטון עצמו לקח את האחריות, בעט ברשלנות לפינה הימנית ואיינוגבה היה במקום והדף לקרן.

דקה 32: בני יהודה דשדשה, והגיעה למצב ראשון, כשמהראן ראדי שולח טיל מ-25 מטרים אל השער, אבל סמדג'ה הדף היטב.

דקה 41: אלירן עטר קיבל כדור עומק נהדר ומצא את עצמו אחד על אחד מול סמדג'ה. עטר עבר את השוער, אבל נתן לעצמו מקדמה גדולה מדי, ואיפשר לשחקני רעננה למנוע ממנו לכבוש.

דקה 54: אלירן עטר נע היטב על קו ה-16, הגביה כדור מדוד לרגל של פדרו גלבאן שמ-5 מטרים רשם החמצה מסמרת שיער כששלח את הכדור מעל לשער.

דקה 69: שער! פדרו גלבאן ספק נתפס ברחבה על ידי תמיר פור, ואלי חכמון שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. בלדוט ניגש לבעוט, ושלח כדור טוב אל הפינה השמאלית, 0:1 לבני יהודה.

דקה 70: פור זעם על החלטתו של חכמון, זרק לו מילה מיותרת, והשופט הראה לבלם את הצהוב השני, ולפיכך, את האדום. רעננה ב-10 שחקנים.

דקה 82: שער! בני יהודה המשיכה ללחוץ, הכדור הגיע לראדי בקצה הרחבה, וזה שלח טיל נהדר אל הפינה השמאלית של הרשת, 0:2 לבני יהודה.

דקה 88: שער! המבול נמשך, אמסיס קיבל הגבהה מצד שמאל מכפיר אדרי, ומ-5 מטרים לא היה יכול להחמיץ, 0:3 לבני יהודה.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, איתי אלקסלסי (ריקארדס בניושיס, 54), מאור זוהר, אבי כנפו, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס (גיל קופר, 81).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', מהראן ראדי, מיכאל זנדברג (עמרי אפק, 61), אסי בלדוט (ג'ורג' אמסיס, 81), פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון, 88).

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
חגיגה במחצית השנייה. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully