וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

לאחר תקופה לא טובה, חיברו הכתומים ניצחון שני ברצף על הקבוצה המדרדרת מהצפון. הוכנבוים: "סיפור המשחק זה גלבאן"

בני יהודה קיוותה לצאת אחרי הניצחון המצוין שלה בשבוע שעבר (0:3 בחוץ על הפועל חיפה) לדרך חדשה, והקבוצה של גיא לוזון הצליחה לעשות זאת כאשר חיברה ניצחון שני ברציפות, עם 1:2 באצטדיון בלומפילד על הפועל עכו במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל.

הכתומים ניצלו את הלחץ הגדול בו נמצאת הקבוצה של ירון הוכנבוים שגם הגיעה לאחר מכת פציעות שפקדה את הקבוצה. לאחר שהעיפו אותם מהגביע עם ניצחון בסיבוב ח', השיגה הקבוצה מהשכונה שלוש נקודות שמחלצות אותה מהמשבר שפקד אותה לאחרונה. הניצחון ממשיך למצב את בני יהודה במקום הרביעי והדרך לפלייאוף העליון מתקצרת.

הפועל עכו פתחה טוב את העונה והגיעה לשיאה עם התיקו הביתי מול הפועל תל אביב, אלא שהקבוצה הצפונית לא השיגה ניצחון ב-10 משחקיה האחרונים, כאשר בשבעה מתוכם היא נוצחה. עם מספר הניצחונות הכי נמוך בליגה (שניים בלבד) לעכו והוכנבוים יהיה קשה מאוד לשרוד בליגת העל.

בני יהודה שלטה ותקפה הרבה יותר במגרשה הביתי. לאחר חצי שעה של משחק משה ביטון קצת השכיח את חסרונו של אלירן עטר, שכזכור ספג אדום במשחק הקודם לאחר שהתגרה באוהדי הפועל חיפה, כשכבש את הראשון. 11 דקות מתחילת המחצית השנייה, הוכנבוים פגע בינגו עם החילוף שלו, כשרועי דיין איזן. אבל השוויון החזיק מעמד 17 דקות, עד הדקה ה-73, אז שלח פדרו גלבאן, שהיה מצוין במשחק, כמו גם כפיר אדרי ואסי בלדוט, כדור מצוין לחיבורים של דודו גורש מבעיטה חופשית. הכתומים עם ניצחון שני ברצף וגיא לוזון יכול לשאוף אנחת רווחה. קלה.

מהלך המשחק

דקה 3 - לירוי צעירי בעט חזק מ-16 מטרים, גורש הדף לרגליים של משה ביטון, שניסה שוב, אבל הרמת דגל לנבדל של ביטון קטעה את הניסיון של הזהובים.

דקה 9 - אובודו אוקוצ'ה ניצל רפיון של הגנת בני יהודה ובעט שטוח וחזק מ-18 מטרים ליד הקורה והחוצה.

דקה 23 - מהראן ראדי הכניס כדור עומק מצוין למשה ביטון, שהחליק על הדשא אך הצליח להשתלט על הכדור ולבעוט, אלא שגורש הדף לקרן.

דקה 30 - גול! פדרו גלבאן בפריצה סוחפת באגף ימין, חלף על פני שני שחקני הגנה, בעט משמונה מטרים אלכסונית לקורה, משה ביטון היה זריז מכולם, לדחוק משני מטרים פנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 35 - שחר סימנטוב ניסה להפתיע את איינוגבה בבעיטה חופשית מ-35 מטרים והדביק את הכדור למשקוף והחוצה.

דקה 48 - שחר סימנטוב ניסה להגביה לרחבה, הכדור הלך אל עבר החיבורים, דלה איינוגבה הדף לקרן.

דקה 50 - דאבל פס בין זנדברג לגלבאן, שפרץ היטב לרחבה ופספס את השער בסנטימטרים.

דקה 51 - פספוס ענק נוסף של גלבאן, שהפעם קיבל מסירה מאדרי, חדר לרחבה, הקפיץ 'קטנה' מעל גורש, אלא שהכדור פגע בקורה וניתז החוצה.

דקה 56 - גול! איינוגבה יצא מחוץ לשערו ופספס את הכדור מול אובודו אוקוצ'ה, שהצליח להשתלט על הכדור ולהעביר רוחב למחליף רועי דיין, שגלגל מ-10 מטרים לרשת החשופה. עכו איזנה ל-1:1.

דקה 72 - אדרי הכניס כדור טוב לרחבה, ראדי הגיע לכדור מהאוויר, אבל בעט חלש לידיים של גורש.

דקה 73 - גול! שער ענק של פדרו גלבאן. שחקן בני יהודה סובב בעיטה חופשית מ-25 מטרים לחיבורים של גורש, הכתומים חזרו להוביל, 1:2.

דקה 78 - התקפה מצוינת של בני יהודה, בסיומה הכניס כפיר אדרי רוחב לפדרו גלבאן, שהדביק את הכדור למשקוף.

דקה 79 - מתפרצת של עכו הסתיימה בבעיטה טובה של רועי דיין מ-14 מטרים, איינוגבה התעופף והדף לקרן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי (עמרי אפק, 70), מיכאל זנדברג (אסי בלדוט, 58), פדרו גלבאן, משה ביטון (איציק עזוז, 86).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור לוי, גבע ברקאי, רון בן נחום (בן מרטין, 76), עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבוים, אבי אלפסי, איברהים עבדול ראזק (איציק כהן, 58), אדק מ'בה (רועי דיין, 46), שחר סימנטוב, אובודו אוקוצ'ה.

לוזון: "יכולנו לנצח בהפרש של 7-8 שערים"

בבני יהודה שמחו כמובן על הניצחון השני שהקבוצה הצליחה לחבר לאחר התקופה הלא טובה שעברה הקבוצה. "במחצית הראשונה, ובטח בשנייה יצרנו מצבים, יכולנו גם לכבוש 7-8 שערים וזו לא הגזמה", אמר המאמן גיא לוזון. "זה אומר ששיחקנו חכם בהתקפה, הרבה שחקנים נעו לעומק. אם לא היינו מנצחים זה היה עוול גדול מאוד. היינו שווים ניצחון בהפרש של כמה שערים. היינו מאוד איכותיים, נצטרך להמשיך בצורה כזו והניצחונות יגיעו. יצאנו מזמן מהתקופה הלא טובה ואנחנו רושמים שלושה נצחונות רצופים עם כדורגל טוב". על חסרונו של עטר אמר לוזון: "בני יהודה זו לא קבוצה שמבוססת על שחקן כזה או אחר, אלא מבוססת על הקבוצתיות שלה".

כובש השער הראשון אלי ביטון אמר: "השוער של עכו דודו גורש תפס יום גדול ומנגד קיבלנו גול שלא קשור למשחק, אבל הכי חשוב שניצחנו". על ההחמצות שלו אמר: "אין מה לעשות. זה חלק מהכדורגל. אנחנו רוצים להבקיע יותר מכולם ולא תמיד זה הולך".

מן העבר השני, אמר מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים: "לא נכנסנו טוב למשחק, סחבנו פיגור והצלחנו להשוות. ניסינו לסגור את המשחק, אבל מצב נייח שבר לנו את כל הסדר במשחק. סיפור המשחק הוא שיש בבני יהודה שחקן גדול (גלבאן - ר.ב.) ולא היתה לנו תשובה אליו".

על השוער גורש, שהציל את עכו מתבוסה אמר המאמן: "אין ספק. הוא שוער מצוין וזאת לא הפעם הראשונה שהוא מצטיין. עם זאת, צריך לקחת בחשבון ובלי להמעיט בערכו של דודו שבני יהודה הגיעו למצבים שלהם כשאנחו הפקרנו את ההגנה ושיחקנו התקפי , אבל זה היה טבעי כשהיינו בפיגור כ-20 דקות לסוף. למרות שלושת החלוצים שהעלתי לא הגענו ליותר מדי מצבים ובני יהודה ניצלה את המצבים שלה.

"נצא מהמצב הזה רק עם ניצחון", הוסיף הוכנבוים. "ניצחון אחד והכול יסתדר. יש תקופות בהן הכול הולך ויש תקופות שגם כשאתה מצליח לחזור מפיגור וזה לא קל, אתה חוטף ממצב נייח ופשוט לא הולך לנו. אני מאמין בניסיון שלי שהכל יסתדר בסוף. הרקע החברתי כאן מצוין, ונסדר את העניינים גם מבחינה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully