וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי חיפה 0:1

יומיים לפני הדרבי, החזיר שלו מנשה את העניין לליגה עם שער בדקה ה-69 קבע 0:1 מדהים למכבי נתניה על מכבי חיפה

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למגרש בו חגגה אשתקד את האליפות, הקופסא בנתניה, וספגה בו במפתיע הפסד שני העונה - 1:0 למכבי נתניה של ראובן עטר. המארחים הגיעו למשחק לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, אבל כשנתניה פוגשת את חיפה, משהו אצלה נדלק. זו השנה הרביעית ברציפות שחיפה מפסידה במגרש צר המידות בעיר היהלומים, ויומיים לפני הדרבי התל אביבי הגדול, המשחק בבלומפילד מקבל אקסטרה משמעות (כאילו שהוא לא היה טעון ומותח גם ככה). בכל מקרה, ועל אף הקיזוז, הפער יישאר גדול, אבל הליגה קיבלה מסר מעודד - מכבי חיפה בהחלט לא קבוצה בלתי ניתנת לעצירה.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מעט אוהדים מקומיים האמינו בסנסציה/ברני ארדוב

המחצית הראשונה התאפיינה בקצב מטורף, כשחיפה הסתערה על נתניה מהשניה הראשונה. הירוקים הפעילו לחץ בחלק המגרש של נתניה, חטפו כדורים ויצרו מצבים בקלות. הגנת נתניה נראתה מבוהלת, אבל למזלה, שוער נבחרת חוף השנהב אריסטיד זוגבו הגיע למשחק, ובגדול. זוגבו רשם סדרה של הצלות מרהיבות, מנע בגופו פעם אחר פעם מצבים בטוחים לכיבוש, ולשיאו הגיע השוער כשהתעופף והדף נגיחה של דבאלישווילי מחמישה מטרים דקה לפני ההפסקה. גם נתניה הייתה במשחק ויצאה למתפרצות מסוכנות, אך שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

הקצב נרגע מעט במחצית השנייה. ההגנה הנתנייתית, בראשות ביוואן פרנסמן הנהדר, התייצבה, ומכבי חיפה, למרות שליטה מוחלטת במרכז השדה, מיעטה לסכן את השער. החבורה של עטר הפגינה משחק לחימה מדהים, כששני צהובים הסתערו על כל שחקן של חיפה והמשחק התפתח בדיוק כמו שעטר רצה. העקיצה הגיעה בדקה ה-69. כדור קרן של שניר גואטה נהדף לעבר שלו מנשה, שירה לרשת מחוץ לרחבה, הפתיע את דוידוביץ' והדהים את הליגה. עד לסיום נתניה שמרה על קור רוח ולא קרסה תחת הלחץ. יניב קטן אמנם החמיץ מצב של שער בטוח לפני שהסנסציה הושלמה, אך בסופו של דבר, חיפה רשמה הפסד ליגה שני העונה.

מכבי נתניה עלתה בעקבות הניצחון למקום השישי. הקבוצה של עטר, שכבר ניצחה את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים והוציאה נקודה מול הפועל תל אביב בבלומפילד, תיאבק על העלייה לפלייאוף העליון ויכולה רק להצטער על הנקודות שהלכו לאיבוד במשחקים נגד קבוצות התחתית. מכבי חיפה ספגה הפסד שני העונה, שכמו הראשון הגיע לאחר 11 משחקים רצופים. שתי התל אביביות יקבלו הזדמנות להחזיר עצמן לליגה בדרבי ביום שני. שאר הקבוצות למדו שיעור חשוב - מכבי חיפה היא בשר ודם. קבוצה ניתנת לעצירה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 8: הגנת נתניה המבולבלת איבדה כדור בתוך הרחבה, קטן הוציא כדור רוחב לארבייטמן שבעט חלש לידיים של זוגבו.

דקה 9: קטן העביר כדור מצוין מימין היישר לרגלו של דבאלישווילי שניצב בעמדה נפלאה במרכז הרחבה, אך בעט על גופו של זוגבו.

דקה 14: מוגרבי החליק כדור בראש והשאיר את גואטה לבד מול דוידוביץ', קינן גלש ברגע האחרון והציל שער.

דקה 15: מנשה סובב כדור חופשי מ-25 מטרים ודוידוביץ' הדף לקרן. מנשה ניסהלכבוש גם מנקודת הקרן ופגש את הקורה.

דקה 24: ארבייטמן נותר חופשי ברחבה ובעט כדור חזק מזווית קשה, רק לרשת החיצונית.

דקה 27: קטן שלח את דבאלישווילי לעימות ישיר מול זוגבו, השוער מחוף השנהב סיפק הצלה נהדרת ומנע שער.

דקה 28: רפאלוב פרץ לאורך הקו השמאלי, התעלם מסבן וקרופניק ושלח כדור שטוח לרוחב השער שזוגבו הדף בקושי.

דקה 44: הזדמנות כפולה לחיפה. קטן העלה כדור חופשי לרחבה, טשיירה נגח פעם אחת ודבאלישווילי המשיך בנגיחה מתיבת החמש, אבל זוגבו בהתעופפות מדהימה הדף לקרן. כדור הקרן ננגח על ידי קינן מעל המשקוף.

דקה 55: מנשה ניסה בעיטה קשתית ממרחק, אך הכדור טס מעל השער.

דקה 69: גול! גואטה הגביה קרן משמאל, הגנת חיפה הרחיקה פעם אחת היישר לרגליו של מנשה שבעט כדור מסובב מחוץ לרחבה לפינה של דוידוביץ'. 0:1 למכבי נתניה

דקה 84: הגנת נתניה הדפה כדור לעברו של קטן, שעמד לבדו על נקודת הפנדל, אך בעט גבוה מעל השער. החמצה גדולה של חיפה.

דקה 89: גדיר נותר לבדו מול זוגבו, אבל מסר לארבייטמן במקום לבעוט. דגני גלש לרגלי החלוץ והציל שער בטוח.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, שניר גואטה (אוראל דגני, 85), פיראס מוגרבי (דלה ימפולסקי, 61), דייויד גומז (אחמד סבע, 62)

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, עלי עוסמאן, בירם כיאל (ישראל זגורי, 84), גוסטבו בוקולי (סאדאת בוקארי, 71), ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 57), שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully