וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "אנחנו משלמים על חוסר הניסיון שלנו"

הפועל חיפה הפסידה למ.ס אשדוד 1:0 משער של מקרייב (50) והמאמן המפסיד היה מאוכזב. ערן לוי: "נשברנו מנטלית"

אחרי שהפתיעו את בני יהודה בבלומפילד במחזור הקודם, באשדוד רצו להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג שלוש נקודות נוספות בכדי להתבסס בחלק העליון של הטבלה. היכולת מול הפועל חיפה הערב (שבת) היא בוודאי משהו שבאשדוד לא יתגאו בו, אך שחקניו של יוסי מזרחי הצליחו לעמוד במשימה, ותחת ערפל כבד במחצית הראשונה וראות מעט טובה יותר בשנייה, הם לקחו את שלוש הנקודות אחרי ניצחון 0:1. המאמן יוסי מזרחי, ששיחרר השבוע את ברוך דגו שחתם בסלאמינה הקפריסאית,סמך על כושר ההבקעה של דימיטאר מקרייב, שכבש צמד במחזור הקודם בבלומפילד, ואכן, החלוץ לא איכזב, וכבש את השער היחיד במשחק. מקרייב העניק לאשדוד ניצחון שני רצוף, ושחקניו של מזרחי ממשיכים במגמת ההתאוששות, כשרשמו מחזור רביעי רצוף ללא הפסד.

החיפאים קיוו קודם כל לחזור לכבוש אחרי שמצאו את הרשת שלוש פעמים בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, ולחזור להביט למעלה לעבר מרכז הטבלה. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. הבעיה של חיפה בהתקפה בלטה גם השבוע, ושחקניו של שלומי דורה לא מצאו את הרשת

המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד ומלבד מצב מוקדם אליו הגיעה חיפה, לא נרשמו אירועים בולטים ב-45 הדקות הראשונות. למחצית השנייה עלו שתי הקבוצות בכוחות מחודשים, ואשדוד היתה הראשונה לנצל זאת בדקה ה-50 עם עלייתה ליתרון, כשדימיטאר מקרייב סיים התקפה מתפרצת עם בעיטה שטוחה פנימה, וקבע 0:1 למארחים. חיפה התעוררה והגבירה את קצב המשחק שלה, אך כל התקשתה לייצר מצבי הבקעה ליד שערו של דרגאן סטויקיץ', ורשמה הפסד ליגה תשיעי העונה.

"חבל שלא היינו מרוכזים לשנייה בהגנה וככה קיבלנו את הגול", אמר המאמן המפסיד, שלומי דורה, "יצרנו המון מצבים, אבל אנחנו משלמים את שכר הלימוד של חוסר הניסיון. יכול להיות שאם היינו קבוצה גדולה יותר היינו מקבלים את הפנדל".

ערן לוי הוסיף: "נשברנו בצורה מנטאלית אחרי הגול שהובקע מההזדמנות האחת שהיתה להם ואנחנו לא הפסקנו להחמיץ. ככה זה בכדורגל".

מהלך המשחק

דקה 3 - ערן לוי השאיר את הישאם כיוואן חופשי מול שער אשדוד, אך כיוואן לא היה מרוכז והחמיץ הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון.

דקה 50 - גול! עידן שדה שלח כדור רוחב ודימיטאר מקרייב בעט שטוח פנימה, וקבע 0:1 לזכות אשדוד.

דקה 87 - ערן לוי השאיר את ירו בלו מול דרגאן סטויקיץ', אך שוער אשדוד יצא היטב ומנע שער שוויון.

מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ניר נחום, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, עידן ציון, רחמים צ'קול, משה אוחיון, סטפן קינגווה, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו, אושרי רואש, עודד אלקיים, איל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, הישאם כיוואן, ערן לוי, עדן בן בסט.

עדכון ראשון: 20:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully