וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את בני יהודה 2:3

דימיטאר מקרייב, שמועמד להפועל ומכבי תל אביב, כבש צמד בבלומפילד והוליך את אשדוד לניצחון 2:3 על בני יהודה

דימיטאר מקרייב שחקן מ.ס אשדוד. יותם רונן
חזר לעצמו. מקרייב/יותם רונן

האם המשבר השתלט לגמרי על בני יהודה? הקבוצה של גיא לוזון, שהודחה במפתיע בשבוע שעבר מגביע הטוטו על ידי הפועל רעננה, נחלה הערב (שבת) הפסד ביתי כואב במיוחד מרגליה של מ.ס אשדוד 3:2, בבלומפילד. בני יהודה אמנם הוליכה פעמיים במהלך המשחק, אבל האורחים, שחסרו את משה אוחיון ושי רביבו, ניצלו עד תום את הרחקתו של דין מורי בדקה ה-57, ביצעו מהפך נהדר ושברו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

המארחים פתחו מצויין את המשחק, וחתכו ללא קושי את הגנת אשדוד כבר מהפתיחה, והשער הראשון עמד באוויר. בדקה ה-11 הפך פדרו גלבאן את היתרון במגרש לשער, כשקיבל כדור ברחבה, ומצא את הרשת. אלא שהיתרון של בני יהודה לא החזיק מעמד זמן רב, ובדקה ה-17 חזרה אשדוד משחק. ההתקפה הראשונה האמיתית של האורחים הגיעה ממתפרצת, ברוך דגו שלח כדור עומק מדוד שמצא את דימיטאר מקרייב, וזה מצא את הרשת כדי להשוות ל-1:1.

בדקה ה-43 חזרה בני יהודה להוביל, כשאיבוד כדור קריטי של גונזאלס במרכז המגרש הפך להתקפה מתפרצת, גלבאן הניע מצויין את ההתקפה ושלח כדור שמאלה שמצא את משה ביטון, וזה מול שוערה של אשדוד שלח את הכדור לרשת כדי לקבוע 1:2. המומנטום המשיך לעמוד בצידם של המארחים גם בפתיחת המחצית השניה, אבל אז הגיעה הדקה ה-57. כדור ארוך של הגנת אשדוד נשלח לשריקי, וזה הוכשל מאחור על ידי דין מורי, שראה את הכרטיס האדום מאשר כהן, והותיר את המארחים ב-10שחקנים.

אשדוד ניצלה זאת עד תום והחלה לשלוט ללא עוררין במשחק. בדקה ה-71 הפכה השליטה לשער השיוויון, כשברק בדש שלח כדור ימינה לעידן שדה, זה הגביה לרחבה ושריקי בנגיחה גדולה השווה ל-2:2. המומנטום של אשדוד נמשך גם בדקה ה-83, כשצ'קול החל לתעתע בהגנת המארחים, ושיחרר בעיטה לכיוון השער, שם עמד מקרייב וזה שלח את הרגל ודחק פנימה כדי להשלים את המהפך.

בני יהודה: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסיה ליניץ', לירוי צעירי, עומרי אפק, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר.

מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ניר נחום, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, ברוך דגו, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

כריסטיאן גונזאלס שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) לצד ניר ביטון. יותם רונן
שברו את הרצף. אשדוד חוגגת ניצחון ראשון לאחר 4 משחקים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully