וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

אחרי שגנון ואוהד כהן נופו מההרכב בגלל עבירות משמעת, מכבי פתח תקוה הושפלה עם הפסד 3:1 רעננה בקרב התחתית

שלושה הפסדים רצופים ספרה הפועל רעננה, עד שפגשה את מכבי פתח תקוה, המחלצת הרשמית ממשברים וגברה עליה 1:3 משער של תמיר פור וצמד של דודו ביטון ובניצוחו של סטיבן כהן המצוין, שעוד החמיץ פנדל בסיום. פתח תקוה המתוסבכת, שרק צימקה משער של דובב גבאי, הגיעה ללא קובי גנון שהודח מהסגל בעקבות עימות עם המאמן פרדי דוד, וכשהשוער אוהד כהן על הספסל בגלל הריב התמוקשר עם הנשיא עמוס לוזון. ללא שניים משחקניה הבכירים, מכבי פתח תקוה היא לא סתם עוד קבוצת תחתית, אלא מועמדת לירידה, גם בליגת העל המורחבת.

סטיבן כהן, הברומטר של רעננה, התחיל טוב את המשחק ובדקה ה-14 החליף מסירות עם רועי לוי באגף הימני ומסר לכריסטיאנו דוס סנטוס שהשתחרר מהשומר שלו ובעט לידיו של רובי לבקוביץ'. בדקה ה-30, חמש דקות אחרי עוד החמצה של דוס סנטוס הגיע הראשון של רעננה. אבי כנפו הגביה קרן ותמיר פור מקו השער המשיך בראשו פנימה. 0:1 לרעננה, אך השער נזקף בסופו של דבר לכנפו. בדקה ה-45 מבצע ענק של סטיבן כהן השאיר את דודו ביטון מול שער חשוף כדי להבקיע את השני. 0:2 לרעננה.

המחצית השנייה נפתחה מאותה נקודה בה הסתיימה הראשונה, וההתרפקות של מכבי פתח תקוה נמשכה. כנפו מסר לביטון, שלבד מול השוער לבקוביץ' חגג את השני שלו בדקה ה-52. 0:3 גדול לרעננה. בדקה ה-74 צימקה פתח תקוה את התוצאה, כשהמחליף דן רומן בעט כדור קשתי שעבר את שאול סמדג'ה ומקו השער דחק דובב גבאי שעשה 1:3. רצף בעיטות של רעננה בדקה ה-78 נבלמו על ידי הגנת פתח תקוה, ויחיאל הציל מהקו כדור של ביטון ומנע ממנו שלושער. בדקה ה-86 הוכשל עומרי עטיה ברחבה, וסטיבן כהן בעט את הפנדל בצורה שחצנית למרכז השער ואיפשר ללבקוביץ' לעצור. 1:3 לרעננה בסיום, מכבי פתח תקוה נותרת מעל הקו האדום רק הודות להפרש שערים גרוע פחות משל יריבתה העירונית ואחי נצרת.

הפועל הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף (איתי אלקסלסי, 89), עומרי עטיה, גיל קופר (גיא כוואז, 73), תמיר פור, סטיבן כהן, אבי כנפו, דודו ביטון (רז כהן, 80), כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, נאור פסר, אסי משיח, ניצן דמארי, עומר בוקסנבוים (טומיסלאב בוסיץ', 46), טל בן חיים (עומר דמארי, 46), דני פרדה (דן רומן, 64), דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully