וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את מ.ס אשדוד 0:2

איביצ'ה אילייב ואנדריי קומאץ' הצטיינו, מאיוקה כבש ומכבי תל אביב ניצחה את מ.ס אשדוד 0:2 אחרי שאבידור חתם

אחרי שבועיים מעניינים במיוחד שכללו עלייה לפסגת האולימפוס אחרי ניצחון על מכבי חיפה ונחיתה לקרקע המציאות בעקבות הפסד למכבי נתניה, חזרה הערב מכבי תל אביב למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי על מ.ס אשדוד במשחק במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל.

הצהובים שלטו במשחק לאורך כל 90 הדקות מול יריבה נוכחת-נפקדת, עצרו את רצף הנצחונות של אשדוד שהגיעה עם שלושה כאלו והשיגו ניצחון מוצדק. עמנואל מאיוקה כבש מקרוב בדקה ה-58, אבל יכול היה לכבוש עוד והחמיץ. יובל אבידור כבש שער בכורה העונה שלוש דקות לסיום ובסופו של דבר שלוש הנקודות נשארו אצל הקבוצה שהייתה ראויה להן הערב.

שוער מ.ס אשדוד דראגן סטויקיץ' מול חלוץ מכבי תל אביב עמנואל מאיוקה. ברני ארדוב
שלוש הנקודות נשארו אצל הקבוצה שהייתה ראויה להן. מאיוקה כובש/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נכנסה למשחק ראשונה, הכדור בילה בעיקר בסביבת הרחבה של האורחים לכל אורכו, אבל דווקא ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בצד השני, עם החמצה גדולה של ישראל ראש אחרי כדור קרן. הצהובים הירבו לתקוף דרך האגפים, כשעל המסירה או ההגבהה האחרונה אמון בדרך כלל איביצ'ה אילייב המצוין, אבל במחצית הראשונה כריסטיאן גונזאלס הנהיג רביעיית הגנה ממשומעת שניקתה את הרחבה והקשתה על המארחת להגיע למצבים. גם כשההגנה הלבנה נרדמה בשמירה, עמנואל מאיוקה החמיץ שני מצבים קורצים.

יוסי מזרחי, שהקבוצה שלו בילתה קרוב ל-45 דקות רצופות במגננה, הכניס עם פתיחת המחצית השנייה את שי רביבו במקומו של עידן וייצמן כדי לנסות ולהראות משהו בחלק ההתקפי, אבל כשדימיטאר מקרייב נראה כבד וחלוד, גם כשהכדור כבר הגיע קדימה אשדוד נתקעה. בצד השני המשיכה מכבי עם אותו כדורגל מהמחצית הראשונה ובדקה ה-58 הסבלנות השתלמה והצהובים באו על שכרם עם אותו שער של מאיוקה. כשהאורחים העיזו לנסות למצוא שוויון, יובל אבידור המחליף כבש בצד השני וחתם.

את השער הראשון אמנם בישל יוסי שבחון, אבל מי שיצר אותו היה איביצ'ה אילייב, שהוכיח הערב שהוא ברמה אחת מעל ליגת העל 2009/10. מתן אוחיון הוא אולי שחקן כשרוני, אבל הערב הוא עבר שיעור קשה במיוחד אצל הקשר הסרבי ואת המסקנות הוא עוד ישנן ימים ארוכים. אילולא כמה החמצות של חבריו, אילייב היה מסיים הערב את המשחק גם עם כמה בישולים ולא רק עם הברקות באגף השמאלי.

מכבי תל אביב חזרה הערב למסלול הניצחונות אחרי אותו הפסד בנתניה וזה הגיע לה. אשדוד לעומתה, הייתה בבלומפילד, אבל לא באמת הגיעה אליו. ההבדלים בין הקבוצות הם ההבדלים בין איביצ'ה אילייב למתן אוחיון, בין קבוצה טובה ובשלה לבין קבוצה כשרונית, אבל חסרת ניסיון. עכשיו ההבדלים הללו משתקפים גם בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 13: קינגווה מצא את עצמו חופשי שישה מטרים מהשער של שטראובר בכדור קרן, הקמרוני נגח חזק למרכז השער, השוער הדף והכדור ניתז מחזהו של ישראל ראש החוצה, משני מטרים. החמצה גדולה של אשדוד.

דקה 32: ההגנה של אשדוד נרדמה בפעם הראשונה במשחק, הכדור ניתז לכיוונו של מאיוקה בתוך הרחבה של אשדוד, אבל סטויקיץ' יצא היטב ובלם את הזמבי.

דקה 36: אילייב הגביה בחצי גובה לרחבה, כחלון נגח אחורה כדור קשתי וסטויקיץ' התמתח והסיט לקרן מעל המשקוף.

דקה 39: מאיוקה הבלתי מכוסה קיבל כדור על סף רחבת החמש וניצב לבדו מול סטויקיץ', אבל התקשה להשתלט וההגנה הלבנה הרחיקה.

דקה 58: גול! אילייב הזין את שבחון המחליף בכדור עומק טוב, זה בעט ברגל שמאל חלש לרוחב השער, אבל עמנואל מאיוקה הגיע לפני שהכדור יוצא לחוץ ובעט מחצי מטר פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 69: ניר נחום המחליף הקפיץ כדור לעידן שריקי, שבעט בחצי סיבוב מהאוויר בלי לעצור, אבל הכדור חמק סנטימטרים מהקורה הימנית של שטראובר.

דקה 87: גול! אבידור הגיע ראשון להגבהה אלכסונית מימין של קומאץ' ומעמדה של ספק נבדל נגח פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, אנדריי קומאץ', ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ' (יוסי שבחון, 46), תמיר כחלון (יובל אבידור, 71), איביצ'ה אילייב (איגור טומאסיץ', 80), עמנואל מאיוקה.

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש (ברק בדש, 76), אדיר טובול, עידן וייצמן (שי רביבו, 46), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן שדה (ניר נחום, 62), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

שחקן מכבי תל אביב יובל אבידור חוגג. ברני ארדוב
סוף סוף כבש. אבידור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully