וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה את הפועל רעננה 0:1

תומר תייר כבש בבעיטה חופשית (18) מול קבוצתו לשעבר והאורדונים השיגו ניצחון חוץ ראשון העונה בקרב העולות

הפועל רמת גן יצאה מפגש העולות החדשות בכפר סבא עם ניצחון חוץ ראשון העונה, 0:1 על הפועל רעננה. שער גדול של תומר תייר, אקס רעננה, בבעיטה חופשית כבר בדקה ה-18 הכריע את ההתמודדות וקטע לאורחים רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

אלי כהן, המאמן שהוביל את הפועל רמת גן לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה ב-2003, פגש את האקסית, אבל לאחר מספר משחקים מוצלחים רעננה נעצרה דווקא נגד אחת היריבות העיקריות שלה למאבקי התחתית.

יובל נעים הלך על הרכב וותיק וכלל בו את אסי דומב וקובי חסן וקיבל תמורה. חסן רשם משחק מצוין וסחט את הכדור החופשי ממנו נולד השער. דומב עזר לשמור על השקט בהגנה. האורחים שמו דגש מיוחד על סטיבן כהן והצליחו לעצור את המנוע של רעננה. כשהצרפתי לא במשחק, לקבוצה של אלי כהן אין מה למכור מבחינה התקפית.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, איתי אלקסלסי (תמיר פור, 46), גיל קופר (שניר שוקר, 73), סטיבן כהן, ארמנדו לסקאנו, רז כהן (דודו ביטון, 46), כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, אסי דומב, גולן חרמון, בני חדד, וויליאם סוארס, שי חדד, תומר תייר, קובי חסן (הרוויה קובאצ'ביץ', 73), ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי (מור גולן, 25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully