וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

אלירן עטר, המועמד לשער העונה של פיפ"א, הבקיע צמד מרשים עבור בני יהודה, אבל באר שבע הצליחה לחזור והשוותה ל-2:2

14 שנים חלפו מאז הניצחון הביתי האחרון של בני יהודה על הפועל באר שבע, וכנראה שהקבוצה תצטרך להמשיך ולהמתין. הזהובים שמעו על דחיית משחקה של הפועל תל אביב מול הפועל עכו, ידעו שניצחון יציב אותם לפחות לעת עתה צמוד לאדומים במקום השני עם 24 נקודות, ועשו את העבודה מבחינתם עם שני שערים מוקדמים, אבל באר שבע הוכיחה כי היא לא נשברת כל כך מהר וחזרה ל-2:2. אלירן עטר, שכבר חושב על טקס בחירת שער העונה של פיפ"א בשבוע הבא, רשם צמד מהיר ומרשים בעשר הדקות הראשונות, אך ליאור אסולין צימק עבור הבאר שבעים ומאור מליקסון קבע שיוויון דרמטי בשער נפלא.

אלירן עטר שחקן בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
מוכן לטקס שער העונה של פיפ"א. עטר חוגג/ברני ארדוב

בני יהודה נוצחה העונה רק פעם אחת בבלומפילד, ולא התכוונה לתת לתופעה לחזור דווקא מול הפועל באר שבע הלחוצה. המארחים פתחו בבליץ על ההגנה הרעועה של באר שבע, בעיקר דרף האגף של מרכוס גלארסה הארגנטינאי, ואלירן עטר היה האיש שחגג פעמיים בדקות 6 ו-10 עם שערים נהדרים שהעלו את מאזנו העונה בליגה לארבעה. מכאן עברה השליטה במגרש לאורחים, אבל ליאור אסולין החטיא מול דלה איינוגבה המצוין, שאף זכה לבשל את הראשון של בני יהודה. אסולין, שחווה בשבוע שעבר תקרית עם המאמן גיא עזורי, מצא את הרשת בדקה ה-36 והוריד את באר שבע עם תקווה גדולה למחצית.

עזורי ניסה לרענן את החלק הקדמי עם הכנסתו של אוהד קדוסי על חשבון חנן פדידה, אבל אז נאלץ לבצע שינוי נוסף בעקבות פציעתו של אסולין ובני יהודה הייתה זו שהכתיבה את הקצב במרכז המגרש, למרות משחק מאכזב מצד פדרו גלבאן ועמרי אפק. באר שבע שוב נטלה את היוזמה לקראת הסיום עם סיראז' נאסר ומליקסון, ששיתפו פעולה בדרך לשער המשווה חמש דקות לסיום וקבעו חלוקת נקודות צודקת. בני יהודה נותרת שלישית ולראשונה מגלה הגנה פגיעה. באר שבע שומרת על מקומה במרכז הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 6: גול! כדור ארוך של השוער איינוגבה עבר את כל הגנת באר שבע, גלארסה חלם ועטר שלח בשמאל כדור קשתי לפינה השמאלית וקבע 0:1 מהיר לבני יהודה.

דקה 10: גול! הגנת באר שבע טעתה ביציאה לנבדל, עטר מנע מהכדור לצאת החוצה ליד דגל הקרן, וברגל ימין בעט לקורה הרחוקה ופנימה מזווית קשה. 0:2 לבני יהודה, עוד שער מדהים לעטר.

דקה 15: אסולין קיבל הזדמנות לצמק, אבל נעצר אצל איינוגבה במצב של אחד על אחד ופדידה החטיא את הריבאונד.

דקה 36: גול! פדידה מצא את אסולין בכדור עומק מצוין, והחלוץ הפעם לא נכשל מול איינוגבה והצליח לצמק ל-2:1.

דקה 70: איבוד כדור של אבו זייד הוביל למתפרצת של באר שבע, בסיומה בעט מליקסון גבוה מעל השער.

דקה 85: גול! נאסר העביר כדור למליקסון, שהניף רגל ימין מ-18 מטרים וקבר את הכדור בחיבורים של איינוגבה. עוד שער גדול במשחק, באר שבע חוזרת ל-2:2.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (איציק עזוז, 79), עמרי אפק (לירן כהן, 69), אסי בלדוט, פדרו גלבאן (משה ביטון, 65), אלירן עטר.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, מרכוס גלארסה, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש, אביתר אילוז, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו (גיל בלומשטיין, 76), ליאור אסולין (סיראז' נאסר, 55), חנן פדידה (אוהד קדוסי, 46).

כפיר אדרי שחקן בני יהודה נאבק עם אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע, המאמן גיא לוזון משקיף. ברני ארדוב
על תקן משקיף. גיא לוזון רואה את אדרי מסתבך מול אילוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully