וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל ר"ג

28.11.2009 / 20:53

אחרי 5 הפסדים רצופים, נשמה חיפה לרווחה. בן בסט כבש למקומיים, איילי השווה. טרטצקי: "הנקודה שחררה הרבה לחץ"

רק לפני מספר מחזורים, סומן שלומי דורה כמועמד מוביל לתפקיד מאמן העונה. אחרי הכל, קבוצתו, הפועל חיפה, שרק עלתה מהליגה הלאומית התברגה בשלישייה הראשונה של ליגת העל. אלא שמאז הגיעו חמישה הפסדי ליגה רצופים שלא רק הורידו את דורה וחיפה אל המציאות, אלא גם אל תחתית הטבלה. הערב (שבת) הצליחו האדומים לעצור מעט את הנפילה החופשית, שכהצליחו להשיג סוף סוף נקודה, עם תיקו 1:1 מול הפועל רמת גן, אלא שגם דורה יודע כי אם ברצונה של קבוצתו להימנע מהתחתית, עליה להשיג תוצאה טובה בהרבה מול יריבה כה חלשה, ועוד בבית.

חיפה פתחה מצויין את המשחק, תקפה את שערו של כהן כבר מהרגע הראשון, ואחרי 5 דקות זה השתלם, כשכדור רוחב של הישאם כיוואן מצא את עדן בן בסט, וזה לא תהקשה לכבוש מקרוב. אלא שהיתרון החיפאי החזיק מעמד בדיוק שש דקות, כשבדקה ה-11 השווה סרג' איילי בשער משלו.

המחצית השניה היתה חלשה מאוד עבור שתי הקבוצות, והתאפיינה בלא מעט איבודי כדור בשני הצדדים. חיפה עוד ניסתה את מזלה עם ירו בלו, שנכנס במחצית השניה, אבל גם הוא לא הצליח למצוא את הרשת של רמת גן, ולהביא לדורה יותר מנקודה מאכזבת. האורחים לעומת זאת יכולים להיות מרוצים, אם לא מהיכולת, אז לפחות מנקודת החוץ, עליה בוודאי היו חותמים בקבוצה לפני המשחק.



הרכב הפועל חיפה: עמרי אלון, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, ערן לוי, הישאם כיוואן, עדן בן בסט.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב, חיים מלכה, בני חדד, וויליאם סוארז, שי חדד, תומר תייר, אורי ביבי, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו.

דורה: "לא באנו לשחק כדי לא להפסיד"

עמרי אלון, שעלה לראשונה בהרכב במקום גליל בן שנן, ימשיך ככל הנראה לקבל את הקרדיט בשערה של הפועל חיפה גם בשבועות הקרובים. בסיום המשחק אמר המאמן שלומי דורה: "לא באנו לשחק כדי לא להפסיד. שיחקנו התקפי ברוב שלבי המשחק, עלינו ליתרון מוקדם כמו שרצינו אבל לצערי ספגנו גול ממצב נייח שלא היה קשור למשחק עצמו. אחרי חמישה הפסדים רצופים הצלחנו להוציא נקודה, ואני מאמין שנחזור לנצח". על היכולת של אלון אמר דורה: "באופן כללי לא הייתה לו יותר מדי עבודה, ואת הכדורים שהיו היה צריך לקחת הוא לקח".

הקפטן אייל טרטצקי הוסיף: "הנקודה הזו שחררה הרבה לחץ אצלנו, היא הייתה חשובה למועדון". טרטצקי לא אהב את הקריאות של האוהדים 'ביזיון' לשחקנים בסיום המשחק ואמר: "חשוב לזכור שיש פה הרבה שחקנים צעירים שצריכים את התמיכה של הקהל בכל מצב. אני באופן אישי גם מצפה מהקהל לעודד ולתמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully