וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 2:4 את הפועל חיפה

אלמליח וגיטא, שהושאלו ממכבי חיפה לעכו, סיבכו את הפ' חיפה עם הפסד רביעי ברציפות ב-2:4 דרמטי. קריאות לדורה להתפטר

אחרי פתיחת העונה המצוינת, נראה היה שהפועל חיפה תהיה העולה החדשה הטובה ביותר העונה. אלא שמאז הגיעו כמה הפסדים והקבוצה צברה שלושה הפסדים רצופים. הערב (שבת) הם השלימו את הרביעי לרצף אחרי שהפסידו בקרית אליעזר בצורה די משפילה 4:1 לעולה חדשה אחרת, הפועל עכו, שהגיעה למשחק עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, כשהרצף האיום הזה הסתיים כעת והקבוצה השיגה את ניצחונה הראשון העונה והפכה לקבוצה האחרונה שמסלקת את האפס מטור הניצחונות שלה בטבלה.

אם בשבוע שעבר למאמן שלומי דורה עוד הייתה יכולה להיות סיבה להלין על השיפוט, הפעם זה ממש לא היה הסיפור. שני שערים דרמטיים של עכו בעשר הדקות האחרונות של ליעד אלמליח ואושרי גיטא, שחקנים השייכים למכבי חיפה, סיבכו את חיפה, שתצטרך לעשות חושבים לגבי היכולת הפושרת בשבועות האחרונים של ערן לוי, עדן בן בסט וירו בלו, שחייבים לחזור לעצמם כדי שהדרבי החיפאי לא יהיה במעמד של קבוצה אחת.

בסיום המשחק נשמעו קולות לעבר שלומי דורה מצד אוהדי הפועל חיפה להתפטר בעקבות ההפסדים האחרונים בליגה.

מהלך המשחק

דקה 17 - הישאם כיוואן הכניס כדור אל עדן בסט לתוך הרחבה, אך החלוץ לא הצליח להשתלט על הכדור ודודו גורש קלט אותו היטב.

דקה 18 - רועי דיין בעט מהאוויר מחוץ לרחבה, אך גליל בן שנן הצליח להדוף החוצה.

דקה 28 - עדן בסט חטף כדור מהגנת עכו ומצא את עצמו לבדו ברחבה, אך החלוץ בעט החוצה.

דקה 33 - גול! הישאם כיוואן מסר לאובקרט, שעבר שחקן ובעט מתוך הרחבה. גורש הצליח להדוף, אך לתוך השער, 0:1 להפועל חיפה.

דקה 43 - גול! דיין הדביק כדור למשקוף והכדור הגיע לרון בן נחום, שהוכשל ברחבה על ידי שרון לוי המחליף. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ושחר סימנטוב בעט פנימה את הפנדל, שוויון 1:1.

דקה 45 - גול! בן בנימין בעט כדור מתוך הרחבה, הכדור נהדף על ידי בן שנן היישר לרגליו של דיין, שגלגל פנימה וקבע 1:2 להפועל עכו.

דקה 57 - גול! אבוקרט פרץ לתוך הרחבה ועבר את פדלון שהכשיל אותו בתוך הרחבה. כעת הגיע הזמן של עדן בן בסט לבעוט פנדל, והוא דייק בדרך ל-2:2.

דקה 70 - ערן לוי העלה כדור לתוך הרחבה, רואש הצליח לנגוח את הכדור מקרוב, אבל גורש היה במקום.

דקה 81- רועי דיין פורץ באגף ימין ומכניב כדור לג'וני טננבוים שמגיע בריצה מאחור. טננבוים לא פוגש את הכדור טוב ומשבעה מטר מחמיץ.

דקה 84 - גול! ליעד אלמליח בעט טיל לחיבור מ-22 מטר וכבש את ה-2:3 להפועל עכו.

דקה 89 - גול! אושרי גיטא קיבל כדור בתוך הרחבה לבדו מרועי דיין וכבש את ה-2:4.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי (שרון לוי 40), הישאם כיוואן (גל אראל 72), בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, ערן לוי (יוסי ג'נאח 85), עדן בן בסט, ירו בלו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, בן בנימין, עמנואל אמנגואה (אבי אלפסי 77), ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב (ליעד אלמליח 59), עומאר עבדול עזיז (אושרי גיטא 73), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully