וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1

אחרי שגזלה שתי נקודות ממכבי חיפה בשבוע שעבר, עשתה זאת סכנין גם להפועל ת"א עם משחק הגנה הירואי. חיפה תגיע למשחק העונה כמוליכה

שבוע לפני משחק העונה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, ידעה הפועל תל אביב כי כל תוצאה פרט לניצחון ביתי הערב (שני) על בני סכנין תפגע קשות בסיכוייה לתואר ותגרום לה להגיע לחיפה בעמדת נחיתות. מנגד, הקבוצה של ערן קוליק לא התכוונה לעשות הנחות, כאשר היא בעיצומו של מאבק הישרדות בתחתית הבוערת. משחק הקרבה של סכנין אל מול האנמיות ההתקפית של הפועל, קבע 1:1 בסיום. תוצאה שמשרתת את הירוקים מהכרמל.

כבר למן הפתיחה הבהירו שתי הקבוצות כי הן זקוקות לנקודות. הפועל תל אביב הניעה טוב יותר את הכדור ושלטה במרכז השדה בניצוחו של ביברס נאתכו המצוין, אך סכנין לא התבטלה בפניה ויצאה למתפרצות דרך צמד המגנים, עלי עותמאן ומהראן אבו ריא, שאף כבש את השיוויון של האורחים מעמדת נבדל קטנה בדקה ה-19, 60 שניות לאחר שער היתרון של דגלאס דה סילבה.

סכנין, שנוצחה רק פעם אחת בשבעת המשחקים תחת הדרכתו של ערן קוליק, הסתדרה בקלות עם סמואל יבואה ומהראן לאלה שהציגו חוד אדום עייף ואיטי. בהתקפות רבות היה זה דווקא דה סילבה שהתמקם במרכז הרחבה ותיפקד כפיבוט של המארחים. גם כניסתם של עדן בן בסט ובן לוז לא הועילה לחלק הקדמי, שתיסכל לא פעם את שחקני הקישור. סכנין נסוגה לאחור ככל שנקפו דקות המשחק והסתמכה בהתקפה על הבלחות אישיות ובהגנה על מאיר כהן ביום טוב, כשחילוץ הנקודה מוצב כמטרה עליונה, גם אם נדרש לכך בונקר מפואר בדקות הסיום.

הפועל תל אביב עדיין בלתי מנוצחת במשחקי הבית בבלומפילד, אולם את התיקו הערב היא תתייג כהפסד לכל דבר. דווקא ברגעים בהם הייתה צריכה לעוט קדימה, היא לא השכילה לייצר די מצבים ונותרה עם נקודה בלבד, בעוד סכנין משלימה שבועיים עם בונוס של שתי נקודות לא מתוכננות. עכשיו חיפה מגיעה מהמקום הראשון למשחק העונה - משחק בין שתי קבוצות שמיעטו להגיע למצבים מול המדורגת עשירית בליגה - ממנו תצא אלופה. אלופה מן ההפקר.

מהלך המשחק

דקה 4: אוקוצ'ה נלחם ברחבה והכדור הגיע לפטי שבעט לרשת החיצונית של אניימה.

דקה 11: טלקיסקי בעט מ-30 מטרים, מאיר כהן התגבר על המשטח הלח וקלט.

דקה 18: גול! נאתכו הגביה כדור קרן, דה סילבה עלה מעל פטי ונגח למרכז השער ופנימה. 0:1 להפועל ת"א

דקה 19: גול! גנאים הרים כדור מימין ודווקא המגן אבו ריא הגיע ונגח לרשת של אניימה מעמדת נבדל קטנה. 1:1 מהיר

דקה 29: התקפה טובה של הפועל הסתיימה עם הגבהה של נאתכו ונגיחה של דה סילבה מעל המשקוף מחמישה מטרים.

דקה 39: קאסום הטעה את אנטבי ובעט מזווית קשה לחלקה החיצוני של הקורה.

דקה 45: ערבוביה ברחבת סכנין, הכדור נחת על רגלו הימנית של טלקיסקי, שמחמישה מטרים סחט עצירה נהדרת ממאיר כהן.

דקה 70: מתפרצת של סכנין הסתיימה בהחלטה גרועה של גנאים, שבעט היישר לידיו של אניימה.

דקה 86: שוב דה סילבה עלה לעזרת התקפה ונגח מצוין לפינה, אך מאיר כהן בזינוק הירואי מנע שער נוסף.

דקה 90: לוזון ניסה לעקוץ בבעיטה מחוץ לרחבה, אניימה עצר.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב (ערן זהבי, 80), יגאל אנטבי, אביחי ידין (עדן בן בסט, 62), ביברס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, מהראן לאלה (בן לוז, 62), סמואל יבואה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה (יניב לוזון, 80), חיים בנון, חאמד גנאים, אובודו אוקוצ'ה (איברהים בסיט, 60), אחמד קאסום (דיוניסיו מנדס, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully