וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה בקרית שמונה 1:3

ביברס נאתכו הצטיין ובישל פעמיים לבאדיר ולטלקיסקי והפועל ת”א מחקה פיגור בדרך לניצחון 1:3 בקרית שמונה ולמקום הראשון בליגה

מאבק האליפות חי וקיים, אבל במשך כמה דקות הערב (שבת) זה לא נראה ככה. עירוני קרית שמונה הוליכה הערב 0:1 על הפועל תל אביב אפאטית במשך 28 דקות, אבל אז האדומים התעוררו, ניצחו 1:3 ועלו למקום הראשון בטבלה לפחות עד יום שני.

הקריה ניצחה העונה בבית גם את בית"ר ירושלים וגם את מכבי חיפה, אבל לא הצליחה לעשות שוב. השחקנים של רן בן שמעון לא הבריקו, אבל הצליחו לעלות ליתרון משער של גיא צרפתי בדקה ה-17. שם זה נגמר מבחינתה של קרית שמונה.

קרית שמונה נלחמת בתחתית ולמרות שמולה התייצבה היום קבוצה מהצמרת, לרן בן שמעון אין זמן לחישובים ותיקו הוא לא רווח של נקודה, אלא הפסד של שתיים. לכן המאמן המקומי עלה הערב עם הרכב התקפי בעל אוריינטציה התקפית, שמצד אחד אמור היה לאיים על האדומים, אבל מצד שני הותיר מרכז קישור והגנה חשופים יותר.

המשחק הפתוח, ובצדק של קרית שמונה, אמנם שלח הרבה שחקנים שלה קדימה, אבל התוצאה הייתה הרבה מאוד מצבים מצוינים דווקא להפועל תל אביב, שיכולה הייתה לחזור היום הביתה גם עם שביעייה אילולא עוד ועוד ועוד החמצות בתוך הרחבה. מצד שני, קרית שמונה כאמור נלחמה במחצית הראשונה, אבל כשזה נגמר, היא נשארה בלי כלום.

השחקנים של רן בן שמעון לא הגיעו הערב אפילו להזדמנות אחת שתסכן את וינסנט אניימה, לא הצליחו להכנס לרחבה ושני המצבים הבולטים שלהם הגיעו בבעיטות מחוץ לרחבה. עם יובל אבידור בכושר רע ועם מעט מאוד כלים נוספים, קשה לראות מה יציל את הקבוצה מהצפון מנשירת ליגה.

אוהדי הפועל תל אביב ציינו היום 11 שנים למשחק השרוכים המפורסם בין בית"ר ירושלים להפועל בית שאן ועשו את זה עם עלייה, לפחות זמנית, לפסגה. עכשיו נותר להם לקוות שהקבוצה שלהם תראה המשכיות ותציג שתי מחציות טובות במשחק ולא רק אחת. עם המחויבות של השחקנים במחצית הראשונה, הפועל תל אביב תתקשה אפילו לשמור על המקום השני, עם זו מהמחצית השנייה היא עוד תזכה באליפות.

מהלך המשחק

דקה 3: נאתכו שלח את יבואה מצוין, החלוץ הגנאי התקדם, אבל בעט חלש ושטוח מ-17 מטר, לידיים של עמוס.

דקה 7: הפועל תל אביב הוציאה כדור חופשי מהר בכיוונו של ורמוט, זה הגביה לרחבה ומהראן לאלה נגח מקרוב החוצה.

דקה 17: גול! גיא צרפתי השתלט על כדור כ-22 מטרים מהשער של האורחים, עבר בקלות את אביחי ידין שהפנה לו גב ושלח בעיטה יפה לקורה הרחוקה ופנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 30: לאלה עשה דאבל פס עם ידין וקיבל מול עמוס, אבל השוער זינק לרגליים שלו וקלט.

דקה 45: גול! ביבראס נאתכו העלה כדור קרן מצד ימין, באדיר מצא את עצמו לא מכוסה ונגח מחמישה מטרים לפינה הימנית התחתונה של עמוס. 1:1.

דקה 46: יבואה הקדים את עמוס לכדור עומק והעביר לורמוט, אבל הקשר בעט כדור חזק ומסובב מ-12 מטר, החוצה.

דקה 48: גול! נאתכו אסף כדור באזור הרחבה של קרית שמונה והעלה אותו ברגל שמאל לצד השני של הרחבה, טלקיסקי הגיע בריצה ונגח חזק פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 68: יבואה הוציא את עצמו למתפרצת אחרי קרן של קרית שמונה, רץ מהרחבה של קבוצתו לרחבה השנייה, אבל הגיע עייף ובעט מ-16 מטרים חלש, עמוס לא התקשה לקלוט.

דקה 71: נוסבאום עלה לעמדה קדמית וקיבל כדור בתוך הרחבה, אבל בעט מ-14 מטר חזק וגבוה מעל המשקוף.

דקה 80: הפועל תל אביב טיילה ברחבה של קרית שמונה, טלקיסקי העביר כדור רוחב ויבואה גלש ובעט ממטר החוצה.

דקה 88: חסארמה השתלט על ריבאונד מההגנה האדומה והפציץ שטוח מ-25 מטרים, הכדור טס ליד הקורה של אניימה.

דקה 90+2: נאתכו חילץ כדור 35 מטרים מהשער של קרית שמונה, דהר לבדו לרחבה, אבל נבלם אצל דני עמוס. עוד החמצה גדולה של האדומים.

דקה 90+4: גול! קסאני איבד במרכז המגרש והפעם היה תורו של ערן זהבי לרוץ לרחבה, אלא שהוא לא החמיץ ומול עמוס חתם את ה-1:3.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירס, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, פול קסאני, תומר סוויסה (בני בן זקן, 61), עידן סרור (עומר פרץ, 61), גיא צרפתי (יניב לביא, 87), יובל אבידור, טודור קולב.

הפועל תל אביב: וינסנט אנימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט (ערן זהבי, 73), דימיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה (בן לוז, 64), סמואל יבואה (עומרי קנדה, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully