וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ומכבי חיפה סיימו בתיקו 1:1

דווקא מכבי ת"א עזרה להפועל ת"א עם 1:1 נגד מכבי חיפה. דווקא האקס, חיים מגרלשווילי, כבש נגד הירוקים והוריד אותם מהפסגה

אמרו שאולי מכבי תל אביב לא ממש תתאמץ נגד מכבי חיפה? אז אמרו. אמרו שהצהובים רק רוצים לפגוע בסיכויי האליפות של הפועל תל אביב? אז אמרו. מכבי תל אביב הוכיחה שהבעיה היא במי שבירברו וקישקשו על נתינת משחקים וחוסר מאמץ ולא בדברים עליהם הם כתבו. זה הסתיים ב-1:1 ובעצם בהשארתם של האדומים במקום הראשון בטבלה.

אבי נמני, שאמנם היה מורחק אבל בפועל ישב מטרים ספורים מאחורי הספסל של קבוצתו וחילק הוראות כאילו כלום, העלה הרכב מאוד הגנתי שכלל את מאור בוזגלו כחלוץ ואת משה מישאלוב וג'ונתן אסוס בקישור, אבל עקיצה של חיים מגרלשווילי הספיקה לקבוצה שלו בשביל לעלות ליתרון 0:1.

זו הייתה המתכונת של מכבי תל אביב בינונית להחריד בחלק הקדמי - מתפרצות ובנייה על הכשרון ועל הברקות מקריות, אבל למרות שהיא קבוצה כל כך לא מחוברת, המארחת סירבה להפסיד הערב והשיגה את המטרה. כשחיפה נזכרה להתעורר, היא נתקלה בחומה בצורה בצהוב-כחול ולכן מצאה רק שער שוויון. נמני הכניס את דן רומן ודולי ג'ונסון במקום יוסי שבחון וחיים מגרלשווילי ובעצם ירד לבונקר, חיפה הענישה בשער שוויון של תמבינקוסי פאנטיני, שכבש מעמדת נבדל בדקה ה-77, אבל לא הצליחה לנצח ולחזור למקום הראשון בטבלה.

ובחיפה יש לא מעט סיבות לדאגה למרות סיום לא רע והצלת נקודה. הטוענת לכתר מהכרמל אמנם הפציצה נגד מ.ס אשדוד ונהנתה משער נפלא של אייל משומר כדי לנצח את הפועל פתח תקוה, אבל הערב נגמרו לה הניסים וגם הנפלאות נותרו מחוץ לבלומפילד. הירוקים אמנם הוליכו את הטבלה עד המחזור הנוכחי, אבל בשום שלב של העונה לא נראו כמו הקבוצה הטובה בישראל.

משהו חסר לירוקים, משהו במזג ובאוויר, משהו בראש ולא ברגליים. אין מי שיסחוב, אין מי שייתן את הדחיפה, לא יניב קטן ובטח לא ג'ון קולמה, לא בירם כיאל ולא ניר דוידוביץ', שדווקא ביום בו הוא מציין הופעה 300 שכח לסגור פינה. קצת גוסטבו בוקולי שלא מפסיק לעבוד, אבל לא תמיד מספיק לצד חבורת שחקנים אנמיים שעסוקים יותר בריבים על דקות משחק מאשר בתוצאה של הקבוצה שלהם.

והתוצאה? מכבי חיפה שוב לא נראתה טוב, אבל הפעם גם לא ניצחה. הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים מריחות דם ואליפות ואם בעיר הכרמל לא יתעוררו, הם יצטרכו להסתפק במאבק על הגביע.

מהלך המשחק

דקה 3: שרן ייני החזיר כדור לא טוב לטומאסיץ' שלא השתלט, ארבייטמן אסף את הכדור אבל בעט רע מאוד החוצה מכ-16 מטרים.

דקה 4: גוסטבו בוקולי השתלט על כדור חוזר מההגנה הצהובה ובעט חזק, אבל יבריץ' הדף למשקוף ולקרן.

דקה 19: ישראלביץ' הכניס כדור יפה לבוזגלו וזה בעט מזווית קשה לרוחב השער והחוצה.

דקה 23: חילופי מסירות מצוינים בין משומר לכיאל הסתיימו במסירת רוחב של האחרון ובהסתה של ארבייטמן מתוך רחבת החמש מעל המשקוף.

דקה 24: גול! מכבי תל אביב יצאה להתקפה מפתיעה ומהירה, ייני שלח פס למגרלשווילי בתוך הרחבה וזה בעט מכעשרה מטרים חזק לחיבור הקרוב.

דקה 61: מכבי תל אביב לא הצליחה להרחיק את הכדור מהרחבה, פנטאני הקפיץ פעם ועוד פעם ובעט בסיבוב מהאוויר מעל המשקוף של יבריץ'.

דקה 73: בוקולי קיבל כדור כשבעה מטרים מהשער של יבריץ' ובעט שטוח וחזק, לרוחה והחוצה.

דקה 78: גול! בוקולי העלה כדור מימין לשמאל ופנטאני, שניצב בעמדת נבדל, נגח מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 90: פאנטיני העביר רוחב מצוין לבוקולי שבעט חזק מקרוב, יבריץ' כבר נכנע, אבל מישאלוב הדף מהקו, ספק בחזה-ספק ביד.

מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, ג'ונתן אסוס, משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי (דולי ג'ונסון, 72), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (דן רומן, 66), מאור בוזגלו (איליה יבוריאן 75)

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל (עומרי אפק, 80) גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (תמבינקוסי פאנטיני, 46), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (אוסיי רנספורד, 76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully