וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

אחרי התיקו במחזור הקודם, הקבוצה מהבירה שמרה על סיכוייה לזכייה שלישית ברצף באליפות עם הניצחון על המלאבסים. טל (9, פנדל) ויצחקי (76) הבקיעו

התיקו בשבוע שעבר שעשתה בית"ר ירושלים תקע לה מקל בגלגלי החלום לזכות באליפות שלישית ברציפות, אבל אחרי המעידה חזרה האלופה לעשות את הדבר הנכון מבחינתה - לנצח. הקבוצה של ראובן עטר הייתה רחוקה מלהרשים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-27 של הליגה בניצחונה 0:2 על מכבי פתח תקוה, אבל כאשר שתי הקבוצות שלפניה בטבלה גם הן לא משחקות כדורגל שובה עין, אולי גם לה מותר.

הירושלמים לחצו בתחילת המשחק, וכבר אחרי תשע דקות קיבלו פנדל, אחרי טעות מטופשת של סירמנה דמבלה, שנגע בכדור בידו ברחבה. עידן טל ניצל את המתנה ותקע מסמר בפינה של אוהד כהן. בית"ר נסוגה אחר כך לאחור, וכמעט ולא יזמה. השליטה עברה לידיה של פתח תקוה, אבל היא, שבדרך כלל עושה צרות לקבוצות הגדולות, הייתה מאוד אנמית ונאיבית.

גם כאשר המלאבסים כבר כן הגיעו להזדמנויות הם החמיצו בשלומיאליות, כמו הפעם בה אסולין הגיע לאחד על אחד אחרי טעות קשה של דנין מול קאלה, אך שלח את הכדור לקורה. לראייה על השליטה של פתח תקוה, המצטיין במשחק היה קאלה, ולאו דווקא הטריו הקדמי של בית"ר. בדקה ה-76, סגרה האלופה את הסיפור עם שיתוף פעולה בין תמוז, שנכנס דקה קודם לכן, ובישל ליצחקי.

אז בלון התקוות של בית"ר שוב מתנפח, אחרי שהיא השיבה את הפער מהפועל תל אביב לשש נקודות. במידה ומכבי חיפה תמעד נגד מכבי תל אביב, הבלון בבירה יתמלא בעוד אוויר, אך זה עדיין יהיה קשה לה, שכן נותרו 18 נקודות בקופה. בשבוע שעבר השיגה מכבי פתח תקוה ניצחון נאה על מכבי נתניה בקופסא, שקטע רצף שלילי של שבעה משחקים ללא ניצחון. המלאבסים לא הצליחו לחבר הפעם ניצחון שני לשרשרת, כנראה שהים קורץ להם יותר מאשר מאירופה.

מהלך המשחק

דקה 5 - טל בן חיים עבר על הקו את עידן ורד, ומזווית קשה מאוד בעט היישר ללחיו של קאלה, שנאנק מכאבים.

דקה 9 - גול! עידן טל ניסה לחדור לרחבה, אך דמבלה עשה שטות כאשר נגע בכדור בידו. חיים יעקב הורה בצדק על הנקודה הלבנה. טל עצמו לקח את הבעיטה והכניע את כהן, 0:1 לבית"ר.

דקה 40 - עאמר סובב כדור חופשי, ניצן דמארי הגיע ראשון וניסה להכניע את קאלה עם העקב, אבל הכדור הלך גבוה מעל המשקוף.

דקה 45 +2 - דנין שגה קשות, אסולין חטף את הכדור, חדר לרחבה והגיע לאחד על אחד מול קאלה, הכדור שלו עקף את קאלה, אבל פגע רק בקורה, החמצת ענק.

דקה 53 - בן חיים עקף יפה שני שחקני בית"ר ומסר לסרסור, שמ-16 מטרים שלח את הכדור לשמיים.

דקה 56 - פרדה שלח פצצה מכ-20 מטרים אלכסונית לשער של שאלה, שהתעופף והדף טוב לקרן.

דקה 76 - גול! דקה אחרי שתמוז נכנס, הוא ניצל טעות של עאמר, רץ עם הכדור באגף שמאל ומסר כדור יפהפה ליצחקי, שמ-10 מטרים אלכסונית מהשער כבש וסגר עניין, 0:2 לבית"ר.

דקה 83 - טל שחרר טיל אדיר מכ-27 מטרים, כהן הדף טוב מאוד למשקוף.

דקה 87 - אסולין שוב הגיע למצב קורץ, אבל הבעיטה המצוינת שלו, פגעה רק במשקוף.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר (נאור פסר, 79), ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, קובי גנון, סירמנה דמבלה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים (פאבלו בסטיאניני, 72), טל בן חיים, ליאור אסולין, רוביל סרסור (עומר דמארי, 64).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין (דוד אמסלם, 46), דריו פרננדז, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן (מיכאל זנדברג, 85), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 75), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully