וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

פגרת הנבחרת עשתה טוב לאדומים, שחיקו את היוונים, כבשו פעמיים ממצבים נייחים וגברו על מכבי פתח תקוה בדרך למקום הראשון

וינסנט אניימה מורחק? שי אבוטבול ומהראן לאלה פצועים? את הפועל תל אביב כל זה לא ממש מעניין. הקבוצה של אלי גוטמן הריחה מקום ראשון, גם אם לפרק זמן של יומיים בלבד, ועשתה את העבודה למרות דקות לחץ בסיום בעקבות הרחקתו של השוער יניב מזרחי, עם ניצחון 1:2 באורווה על מכבי פתח תקוה המקרטעת.

האדומים לא נתנו לשעה המוקדמת להפריע להם וכבר מהפתיחה הבהירו מי הקבוצה הבכירה מבין השתיים. בדקה השביעית ניצל הקפטן וואליד באדיר הגנה מהוססת של המארחים ונגח לרשת, אך הפועל ירדה להפסקה בתחוזת פספוס אחרי שהחמיצה מספר הזדמנויות להגדיל את היתרון. מכבי פתח תקוה נראתה נורא ואיום במחצית הראשונה. המלאבסים לא איימו ולו לרגע על עליונותם של שחקני הפועל והתקשו לייצר פעולות חיוביות בחלק הקדמי.

לפיכך, החליט רוני לוי לבצע שינוי כפול במחצית השנייה, ומרגע כניסתם של עומר דמארי ובעיקר טל בן חיים, פתח תקוה קמה לתחייה דרך אי הסדר ששרר על המגרש. השער אמנם הושג גם כן ממצב נייח (בובאן גרנצ'רוב התרומם מעל מזרחי ההססן), אבל בן חיים חגג באגפים ורק בנס לא ספגה הפועל את השני, כשמרכז המגרש מופקר לגמרי. דווקא בעת הלחץ המקומי, יצאו האדומים למתפרצת והיו זכאים לפנדל אחרי הכשלה על גילי ורמוט, אבל השופט איתן תבריזי טען לתהחזות של הקשר ושלף לעברו את הצהוב.

את הדקות האחרונות, כאמור, לאחר שהחזירה לעצמה את היתרון עם תרגיל נהדר בעוד כדור חופשי (דימיטאר טלקיסקי פירגן למחליף ערן זהבי), שרדה הפועל תל אביב כשהיא בחיסרון מספרי ועם שוער הנוער אריק ינקו בין הקורות. כעת הלחץ נודד לאיצטדיון הי"א באשדוד, לשם תגיע מכבי חיפה ביום שני טרודה מפרידתה מהפסגה.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! נאתכו הגביה כדור קרן למרכז הרחבה והקפטן באדיר נגח באין מפריע לרשת. 0:1 להפועל ת"א

דקה 12: ורמוט היתל בצמח ומ-16 מטרים בעט לידיו של אוהד כהן.

דקה 22: טלקיסקי סובב כדור חופשי מזווית אלכסונית, כהן הדף לקרן.

דקה 38: התקפה מצוינת של האדומים הסתיימה עם עצירה של כהן, אחרי שיתוף פעולה בין ורמוט ללוז שבעט מזווית קשה.

דקה 40: שער של דה סילבה נפסל, לאחר שהברזילאי עצר את הכדור בידו בטרם הבקיע.

דקה 41: בסטיאניני נגח מעל מזרחי שיצא רע, אבל למזלו של השוער המחליף דה סילבה חיפה עליו ומנע שער.

דקה 49: גול! עאמר הגביה כדור חופשי מצד שמאל, וגרנצ'רוב עלה מעל מזרחי חסר הביטחון ונגח לרשת. 1:1

דקה 56: בוקסנבוים שלח לרחבה וסרסור נגח כדור שמזרחי קלט רק ברגע האחרון.

דקה 58: דמארי הוריד כדור לפרדה, שבבעיטת יעף פגש את המשקוף. פתח תקוה קרובה לשני.

דקה 60: ורמוט נותר לבדו מול כהן במהלך מתפרצת של האדומים, אך מגמאדוב נתקל מאחור ברגליו וגרם לנפילתו. תבריזי החליט לא לשרוק לפנדל ושלף צהוב לקשר.

דקה 71: יבואה נגח קשתית לעבר השער, כהן הדף בקצות האצבעות.

דקה 75: גול! טלקיסקי ביצע תרגיל בכדור חופשי והעביר אחורה לזהבי, שמ-14 מטרים בעט לרשת של כהן. 1:2 לאדומים

דקה 77: סרסור ניסה לעבור את מזרחי, שהכשילו מחוץ לרחבה וראה אדום ישיר. אריק ינקו, השוער המחליף של קבוצת הנוער, נכנס אל בין הקורות.

דקה 93: ינקו הדף לא טוב, אבל סרסור לא השכיל לכבוש מהריבאונד.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון, סירמנה דמבלה, סולי צמח (טל בן חיים, 46), עומר בוקסנבוים, דני פרדה, רוביל סרסור, פאבלו בסטיאניני (עומר דמארי, 46).

הרכב הפועל תל אביב: יניב מזרחי (הורחק, 77), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו (ערן זהבי, 54), אביחי ידין, גילי ורמוט (עומרי קנדה, 85), בן לוז (אריק ינקו, 78), דימיטאר טלקיסיקי, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully