וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו בתיקו 0:0

רוני לוי חזר לקרית אליעזר לראשונה מאז עזב, זכה לטקס מכובד בפתיחה וחילץ נקודה עם קבוצתו בתיקו חלש שמשאיר את הצמרת צפופה

מכבי חיפה הגיעה הערב (שבת) למשחק נגד מכבי פתח תקוה עם שני ניצחונות רצופים, אבל עם בעיה גדולה בהתקפה: הקבוצה של אלישע לוי כבשה רק שני שערים בארבעת המחזורים האחרונים. הירוקים ידעו כי גם הפסד ישאיר אותם במקום הראשון, אך קיוו להגדיל את הפער לקראת המשחק מחר בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה. בסופו של יום נאלצה חיפה להסתפק ב-0:0 מאכזב, שרק העצים את הבעיה בחלק הקדמי.

רוני לוי הגיע למגרש בו עשה גדולות ונצורות הן כשחקן והן כמאמן, וזכה בסך הכל לקבלת פנים מכובדת מהקהל החיפאי שרובו הוכיח בגרות הפעם. דווקא הקפטן יניב קטן יצא קטן כשלא לחץ את ידו של מאמנו לשעבר. האווירה המפויסת טרום המשחק לא העידה על הפתיחה, כשהמארחת החלה בסערה וכמעט כבשה בהתקפה הראשונה. ליאור רפאלוב, שקיבל מחדש את המקום בהרכב, בעט לקורה מקרוב ות'מבינקוסי פאנטני הצליח להחמיץ גם הוא מול שער חשוף.

אחרי עוד מספר ניסיונות של גוסטבו בוקולי ופאנטני, הצליחו המלאבסים להכתיב את הקצב שלהם והפכו את המשחק לעימות במרכז השדה, בו שתי הקבוצות מסתמכות בעיקר על כדורים ארוכים. במחצית השנייה ניסה אלישע לוי לרענן את המערך עם חילופים בחלק הקדמי, אך פתח תקוה העיקשת לא איפשרה לחיפה להגיע ליותר מדי מצבים. על ניסיונות התקפה של הכחולים קשה היה לדבר, וניר דוידוביץ' נהנה מערב שקט בו לא ליכלך את הכפפות.

התיקו המאופס מותיר את חיפה כמובן במקום הראשון, אך מעלה תהיות לגבי הכדורגל האפור שמציגה המוליכה לאורך מרבית שלבי העונה. כשאנו נמצאים בישורת האחרונה של העונה, מכבי חיפה היא עדיין אניגמה. מה שבטוח, כך לא אמורה להיראות אלופה מיועדת.

מהלך המשחק

דקה 1: רפאלוב בעט מחמישה מטרים לקורה, השתלט על הריבאונד ומסר לפאנטני שאיכשהו החמיץ מול שער חשוף. פתיחה סוערת למשחק.

דקה 9: משומר הגביה מימין ובוקולי נגח וסחט הצלה גדולה מאוהד כהן.

דקה 15: קטן העביר כדור נהדר מצד ימין, ובוקולי ירה מהאוויר מעל למשקוף.

דקה 33: פאנטני נגח חזק למסגרת אחרי הגבהה של קטן, אך אוהד כהן הדף לקרן.

דקה 55: פאנטני סוף סוף מצא את הרשת, אך הקוון בניטה הניף בצדק דגל לנבדל קטנטן.

דקה 73: בוקולי היה צריך להבקיע מתוך הרחבה, אבל מגמאדוב בלם אותו בצורה נקייה.

דקה 89: רנספורד המחליף בעט בסיבוב, אך הכדור פגע במגן אורח ונבלם לקרן.

דקה 90: קינן נגח החוצה אחרי עוד כדור נייח.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי (אייל גולסה, 80), ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (אוסיי רנספורד, 52), יניב קטן; ת'מבינקוסי פאנטני (מוחמד גדיר, 67).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון, סירמאנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, דני פרדה (ניצן דמארי, 90), פבלו בסטיאניני (אורי לוזון, 90), טל בן חיים (רוביל סרסור, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully