וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי פ"ת 0:1

בית"ר ירושלים סגרה את הסיבוב השני עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:1 על מכבי פתח תקוה משער של אבירם ברוכיאן בדקה ה-57. ההגנה עובדת, ההתקפה משומנת, השוער חזר לעצמו והמאבק על האליפות פתוח

זה לא רק פער חמש הנקודות שמפריד בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, אלא הרבה דברים אחרים שמלמדים על ה"חזרה לשגרה" של האלופה. ניצחון שלישי ברציפות במגרש שבו מכבי חיפה הפסידה והפועל תל אביב ומכבי נתניה איבדו נקודות - זה לא עניין של מה בכך. תוסיפו לזה התקפה מצויינת בניצוחו של ברק יצחקי שנמצא בכושר שיא, ותקבלו את הנוסחא שעטר שקד עליה כל כך הרבה שבועות. הפעם זה נגמר ב-0:1 קטן על מכבי פתח תקוה משער של אבירם ברוכיאן בדקה ה-57, אבל זה הספיק כדי להלהיט את הרוחות בקרב אוהדי הקבוצה לקראת הסיבוב השלישי הבא עלינו לטובה.

הנקודה המעודדת מבחינתה של בית"ר היא שהמשחק הזה היה יכול להסתיים גם ב-0:4, במיוחד לאור היכולת ההתקפית שלה במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. מצד שני, מכבי פתח תקוה ששיחקה נורא ב-45 הדקות הראשונות, סיכנה את השער של טברטקו קאלה לא מעט במחצית השניה וגם הייתה קרובה לכיבוש למרות ערב נוראי של ליאור אסולין. למזלה של בית"ר, גם קאלה חזר לעצמו בגדול ורשם הצלה גדולה בדקה ה-74 מול המחליף רוביל סרסור.

בדקות הראשונות זה נראה רע, ככה זה כששני שחקנים מאותה קבוצה רבים בזמן משחק ושמעון גרשון "מלטף" את דאריו פרננדס. מצד שני, כשהקבוצה משחקת טוב, לא צריך לחפש אותה "על קטנות". באשר למכבי פתח תקוה, זה כנראה היה שיר הפרידה הסופי שלה מצמרת ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 6 - תקרית מביכה נרשמה בין שחקני בית"ר ירושלים שמעון גרשון ודאריו פרננדס, כשהראשון הרים יד על השני במהלך מחלוקת בין השניים.

דקה 7 - הזדמנות לבית"ר כאשר כדור רוחב מצד ימין מצא בסופו של דבר את כריסטיאן אלברז פנוי ברחבה, אבל הצ'יליאני בעט ברשלנות החוצה.

דקה 11 - עידן טל קיבל כדור בתוך הרחבה והוציא אותו החוצה לדאריו פרננדס, שבעט חזק מעל לשערו של אוהד כהן.

דקה 15 - ברק יצחקי השתלט על כדור במרחק של כ-20 מטרים מהשער, הסתובב ובעט מעל למשקוף.

דקה 31 - אבירם ברוכיאן עבר שחקן הגנה ופרץ מצויין לרחבה כדי להמשיך במסירה לעמית בן שושן. חולה של בית"ר ירושלים החמיץ מצדה השמאלי של הרחבה.

דקה 33 - מבצע אישי מצויין של ברק יצחקי, שעבר שלושה שחקנים ופרץ לרחבה, אלא שההמשך היה בעיטה לידיים של אוהד כהן.

דקה 40 - עמית בן שושן ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטרים, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 43 - הזדמנות ראשונה לפתח תקוה כשליאור אסולין הגיע למצב בעיטה מ-16 מטרים, אבל שיחרר כדור חלש לידיים של קאלה.

דקה 47 - מתפרצת מסוכנת למכבי פתח תקוה. דני פרדה רץ בחופשיות מצד שמאל ושלח מסירת רוחב ללירן כהן, שבעט מ-18 מטרים החוצה.

דקה 53 - דמבלה זיהה מצב בעיטה נוח מ-30 מטרים, אבל הכדור התעופף מעל לשערו של קאלה.

דקה 57 - שער! ברק יצחקי פרץ לרחבה מצד ימין, החליף מסירות עם עמית בן שושן והמשיך במבצע מרשים ובמסירת רוחב מדוייקת לעברו של אבירם ברוכיאן. קשרה של בית"ר עמד במצב נוח כמעט על קו השער, ודחק פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 65 - איסמעיל עאמר הגביה כדור חופשי מצד ימין, ליאור אסולין המשיך בעיטה ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 67 - מתפרצת מסוכנת לפתח תקוה שבסיומה עומר דמארי פרץ לכיוון השער, אבל הבעיטה שלו נבלמה על ידי אלירן דנין.

דקה 74 - רוביל סרסור השתלט על כדור קרן שהורם מצד ימין ובעט חזק ממרכז הרחבה, קאלה הדף מצויין.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'רוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה, סולי צמח (טל בן חיים, 63), לירן כהן, דני פרדה, ליאור אסולין (רוביל סרסור, 71), פבלו בסטיאניני (עומר דמארי, 63).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל (שמואל קוזוקין, 78), אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 83), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully