וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את בני יהודה

בית”ר ירושלים ובני יהודה היו רחוקות מלהרשים בטדי, אבל ברק יצחקי, כמו בתחילת השבוע בגביע נגד קרית שמונה, סיפק הברקה אחת כדי להכריע את המשחק ולנצח אותו לזכות האלופה 0:1

שבוע אחרי שהעפילו לשמינית גמר גביע המדינה בשני משחקים דרמטיים ביותר, נפגשו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-20 בני יהודה ובית"ר ירושלים באיצטדיון טדי. ציפינו לגדולות ונצורות משתי הקבוצות, האחת לא יציבה (בית"ר), השנייה, הלהיט של הליגה, אבל 90 הדקות היו די מאכזבות. למזלה של בית"ר יש לה את ברק יצחקי. חלוץ הקבוצה, שהיה מצוין גם ביום ראשון בגביע המדינה ותרם רבות לניצחון על קרית שמונה (3:4), הבקיע שער ניצחון בתוספת הזמן וקבע 0:1 מתוק מאוד לזכות האלופה.

חרף הניצחון, בבית"ר ירושלים עוברים מקיצוניות אחת לאחרת במהירות רבה. בשבועיים האחרונים, בשני משחקיה של הקבוצה (נגד הפועל תל אביב בליגה ונגד קרית שמונה בגביע) בית"ר הימרה על כל הקופה וראובן עטר שלח שחקנים רבים מדי להתקפה. הפעם שינה המאמן כיוון והעלה מערך מאוד זהיר, דווקא בטדי. כנראה שהשבועות האחרונים היו תלולים מדי עבר המאמן המתולתל. ייתכן שהניצחון יתעתע וישכיח את התצוגה המעליבה הערב, אך מבית"ר היינו מצפים להרבה יותר.

בני יהודה מתחילה לחזור אט אט לקרקע. אחרי סדרת הניצחונות המרשימה (שבעה משמונה משחקים) שעשתה הקבוצה של גיא לוזון הגיע התיקו בליגה נגד מכבי נתניה והניצחון רק בפנדלים על הפועל אום אל פאחם בבלומפילד. הזהובים הגיעו למספר הזדמנויות לא רעות, אולם לא הצליחו לנצל אותן ולתגרמן לשער. למען האמת, לבני יהודה הגיעה נקודה, דלה איינוגבה היה טוב בשער וניפק מספר הצלות יפות, אבל ריפיון של שנייה מנע מהם את הנקודה והעביר שלוש לבית"ר.

מהלך המשחק

דקה 5 - עידן טל השתלט על כדור תועה שהגנת בני יהודה הרחיקה ושלח טיל אדיר מהאוויר מכ-30 מטרים, הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 40 - אלירן עטר ניסה לשחרר בעיטה מכ-25 מטרים, אבל היא לא הייתה מספיק חזקה, קאלה עצר בקלות.

דקה 44 - קוזוקין הלך על בעיטה מטווח רחוק, הכדור שלו היה חזק, אך הלך מעל השער.

דקה 46 - גלבאן שלח את עטר בכדור מצוין, חלוך בני יהודה הגיע לעימות ישיר של אחד על אחד מול קאלה, אבל בעט לידיים, כנראה שעטר יודע לכבוש רק גולים וירטואוזיים.

דקה 54 - איציק עזוז הרים, אלברז הרחיק רע, אבל גלבאן לא ידע לנצל את המתנה שקיבל, לאחר שהכדור שלו חמק החוצה.

דקה 83 - החמצה מסמרת שיער של יצחקי, או אם תרצו הצלה גדולה של איינוגבה, מביעטה של החלוץ, כשבעה מטרים אלכסונית לשער. מהלך משולב יפה של הבית"רים הוביל את הכדור ליצחקי, שבעט, אבל איינוגבה הדף מצוין לקרן.

דקה 90 + 3 - גול! ניר נחום מסר לזנדברג, שהעביר ליצחקי, שעצר את הכדור, חתך קמעא למרכז ובעט בימין לפינה הקרובה של איינוגבה, שהפעם לא הגיע לכדור. 0:1 דרמטי לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, שמואל קוזוקין (ניר נחום, 58), עידן טל, עידן ורד (טוטו תמוז, 79), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (מיכאל זנדברג, 66), ברק יצחקי.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, מהראן ראדי, קובי מויאל, תומר חמד (תמיר כחלון, 68), פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully