וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה כפתה 2:2 דרמטי על בית"ר ירושלים בטדי

אחרי שבוע סוער עם פרשת דניאל אזוגי, נראתה בית”ר בדרך לניצחון קל, אלא שהאורחים חזרו עם שער של לביא בתוספת הזמן וכפו שיוויון

אחרי השבוע הסוער שעבר עליה, עם העיסוקים בחזרתו של משה דדש וחשיפת פרשת דניאל אזוגי על ידי היו"ר איציק קורנפיין, התייצבה הערב (שבת) בית"ר ירושלים למשחק בית מול עירוני קרית שמונה, נראתה טוב וכבר הוליכה 0:2. אלא שחוסר היציבות המאפיין אותה היכה שוב, וקרית שמונה הצליחה להשוות בסיום ל-2:2, כולל שער דרמטי של יניב לביא בתוספת הזמן.

הירושלמים פתחו בסערה והתקיפו את שערו של דני עמוס מיד עם השריקה. ראובן עטר העניק הזדמנות בהרכב לעידן ורד הצעיר, שתפס את מקומו של מיכאל זנדברג המורחק וכבש שער בכורה בליגת העל בדקה ה-11. שיתוף הפעולה של ורד עם ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן (כובש השער השני) ועמית בן שושן היה נהדר, ואולי כדאי לעטר לשקול שוב - על רקע הבעיות הניהוליות והכספיות - לוותר על חלוץ זר ולתת אשראי לתוצר המקומי.

האורחים מהצפון הפריעו למנוחתו של טברטקו קאלה רק במצבים נייחים, בהם הרגל של גיא צרפתי מצאה כמעט תמיד שחקן לבן, כולל בשער המצמק של יובל אבידור. קרית שמונה יכולה להתעודד מחזרתו לכשירות של ירו בלו, אשר התאושש מפציעה קשה בת שמונה חודשים, ומהאופי שגילו שחקניה במגרש חוץ קשה, בו כבשו פעמיים (לעומת 8 שערים בכל העונה).

בית"ר שוב פעם משחקת טוב ולא לוקחת נקודות במשחק ביתי בגלל דקות של שאננות. למרות משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, יכול ראובן עטר לחוש אכזבה מחוסר יכולתם של שחקניו לשמור על יתרון משמעותי ולנצח בטדי קבוצה נחותה מהם. אלי כהן ושחקניו קיבלו הערב זריקת עידוד לקראת המשך מאבקי התחתית.

המאמן ראובן עטר ספג קללות מהאוהדים הירושלמים המאוכזבים בסיום המשחק. כמו כן, אוהדי בית"ר נהמו לעברו של הבלם האורח, סאלח חסארמה, כל אימת שנגע בכדור.

מהלך המשחק

דקה 3: עידן ורד חלף בכדרור על פני הגנת קרית שמונה, אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לשער.

דקה 11: גול! יצחקי חטף כדור מחסארמה, מצא את ורד שהתקדם לרחבה ובעט מתחת לבטנו של עמוס. שער בכורה לחלוץ הצעיר, 0:1 לבית"ר

דקה 25: בלו הגיע לכדור חופשי של צרפתי ובעט מהאוויר, קאלה הצליח להדוף לקרן.

דקה 36: בית"ר יצאה למתפרצת, דנין קיבל כדור בשמאל ובעט חזק אל המשקוף.

דקה 52: גול! דנין העביר כדור משמאל לימין, ברוכיאן הניף את הרגל ובעט כדור שנראה לא מאיים אבל עבר את עמוס המנומנם. 0:2 לירושלמים

דקה 82: גול! כדור חלש עבר בין הגנת בית"ר והגיע לאבידור שדחק מקרוב. קרית שמונה מצמקת ל-1:2

דקה 92: גול! יניב לביא בעט כדור חלש, ניצל עמידה לא טובה של קאלה וכבש שיוויון דרמטי שהותיר את טדי בהלם. 2:2

הרכב בית"ר ירושלים: טברקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן (יואב זיו, 80), עידן ורד (משה אוחיון, 69), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 69), ברק יצחקי.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, חאיר סספדס (שלומי אביסדריס, 72), מיגל סבסקו, גיא צרפתי, עומר פרץ (תומר סוויסה, 46), יובל אבידור, ירו בלו (עידן סרור, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully