וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד

אלישע לוי נתן לגולסה את המקום בהרכב, והקשר פירגן לו עם שער במהלך אישי שהקנה לחיפה 1:3 על אשדוד. גם פאנטיני וכיאל כבשו

רק לפני שבוע דיברו על מכבי חיפה כקבוצה במשבר. אחרי שדהרה מפתיחת העונה בראשות הטבלה, חיפה אמנם נעצרה אצל מכבי נתניה ולאחר מכן בעירוני קרית שמונה, אך הערב (שבת) הוכיחו הירוקים שהם בהחלט חזק במאבק על האליפות. חיפה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד, קבוצה ממנה חששה מאוד לפני שהגיעה לאיצטדיון הי"א.

בעונה שעברה חיפה הפסידה פעמיים באחד המגרשים הקשים ביותר בליגת העל, אך הפעם היא הגיעה בוגרת יותר, מחוברת הרבה יותר ובעיקר רעבה לנצל את אובדן הנקודות של מכבי נתניה נגד מכבי פתח תקווה. חיפה, שהגיעה אחרי הניצחון המשכנע בשבוע שעבר על הפועל פתח תקווה (1:4), מצאה את הרשת שלוש פעמים וניצלה את ההגנה החלשה של אשדוד כדי להרוויח שלוש נקודות יקרות.

אשדוד, אחת היותר התקפיות בליגה שלנו, התקשתה מול השער וגם העובדה שאמיר אדרי, שוער חסר ניסיון, עומד בשער הירוקים, לא עזרה לאשדוד למצוא את הרשת. בדקה ה-35 ת'מבינקוסי פנטאני הבקיע את השער הראשון לירוקים ובדקה ה-49 אייל גולסה, שפתח בהרכב, הבקיע שער מרהיב שנתן סוף סוף טעימה למה שהוא מסוגל. חמש דקות לסיום גם בירם כיאל השתתף בחגיגה אחרי שעלה מהקישור האחורי להכניס את השלישי. שי הולצמן, שנכנס כמחליף, התכבד בשער מצמק של המארחת בפנדל בדקה ה-90.

חיפה תארח בשבוע הבא את הפועל תל אביב, שפתאום חזרה לצמרת שלנו. בסיבוב הקודם זה נגמר ב-0:0 והפעם חיפה יודעת שניצחון שלה ישרת היטב את הרצונות שלה בדרך לאליפות. באשדוד, שקיוותה להתברג עוד יותר בצמרת, יתארחו אצל עירוני קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 2 - ליאור רפאלוב ניסה לסחוט בעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי שקיבל כדור ברחבה ונפל. השופט שי שטרית סימן לו לקום והמשיך את המשחק.

דקה 22 - דוד רביבו ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 26 - כדור חופשי של יניב קטן הסתיים בנגיחה של אלון חרזי, אך הכדור הלך מעל השער. דווקא בבעיטה הזו מה שבלט הוא הדחיפות של קובי דג'אני את אייל גולסה, שהמתין לכדור ברחבה. השופט או הקוון לא ראה.

דקה 30 - ליאור ראובן עשה תנועה בצד ימין והגביה כדור שהורחק, הכדור הגיע לעידן שריקי שבעט מספרת, אך אדרי הדף מצוין לקרן.

דקה 35 - גול! טעות חמורה של רוג'ריו דוס סנטוס שאיבד את הכדור לת'מבינקוסי פנטאני שמשתלט היטב, עובר את יוסי שקל ומגלגל בקלות פנימה, 0:1 לחיפה.

דקה 47 - אייל גולסה סיבסב סמוך לרחבת אשדוד וסיים עם בעיטה שכמעט מצאה את השער, אך הלכה החוצה.

דקה 49 - גול! ליאור רפאלוב מצא את אייל גולסה, שהתקדם והתחיל לעבור את שחקני ההגנה של אשדוד, היתל בהם וסיים עם בעיטה מצוינת לשער. 0:2 לחיפה.

דקה 63 - עוד הזדמנות לחיפה כשרפאלוב העביר מצוין לפאנטיני, שממצב קשה בעט החוצה.

דקה 79 - שלומי ארבייטמן, שנכנס כמחליף, שיחרר בעיטה שנעצרה בקורה של יוסי שקל.

דקה 85 - גול! מהלך מסודר של חיפה התחיל עם מסירה של יניב קטן לאלון חרזי, ששוב עלה לעזרת ההתקפה ושיחרר מסירה לאמצע לבירם כיאל, שכבש מקרוב פנימה, 0:3 לחיפה.

דקה 90 - גול! אשדוד זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי נגיעת יד של קרופניק ברחבה. שי הולצמן, שנכנס כמחליף, הבקיע בקלות את השער המצמק של אשדוד. 1:3 לחיפה.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול (שי הולצמן 72), קובי דג'אני (רחמים צ'קול 59), יוסי אופיר, ברוך דגו (אמיר לביא 59), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי (רוני גפני 88), ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אייל משומר 78); יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully