וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את קרית שמונה 0:3

מופע אימים וטעויות חמורות של הגנת קרית שמונה, סידרו למכבי נתניה ניצחון קליל של 0:3. טזאמטה (26), מנשה (42) ואומברטו (45) כבשו

ביום שני ספגה מכבי נתניה את הפסדה הראשון מול בית"ר ירושלים, מה שהספיק ללותר מתיאוס לעשות מהפכה בהרכב, ולהחליף מספר שחקנים, ביניהם איתי שכטר. שחקני נתניה הפגינו מרמור גדול על ההחלטה, ומערכת היחסים אצל סגנית האלופה נראתה בדרך להידרדרות. כדי להרגיע את הרוחות, חילקה הגנת קרית שמונה שלוש מתנות, ונתניה חוזרת הביתה מחייכת עם ניצחון 0:3.

בפתיחת המשחק נתניה נראתה בהלם, לא הצליחה לייצר מצבים ולירן שטראובר עצר פעמיים את יובל אבידור ועומר פרץ. המתנה הראשונה הגיעה בדקה ה-26, יובל שבתאי פספס כדור רוחב ותיירי טזאמטה בעט מקרוב לרשת. בדקה ה-42 היה זה תורו של יוסי ביטון לחלום. כדור ארוך חלף על פניו והגיע למנשה שהרשית מקרוב. עוד שלוש דקות עברו והפעם השוער, דני עמוס, יצא ותפס אוויר, כשדניאל אומברטו נגח בקלות את השלישי.

המחצית השניה הייתה חלשה. קרית שמונה, שניצחה העונה את בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, וסיימה בתיקו עם הפועל ומכבי תל אביב, הפסידה לראשונה העונה לקבוצה גדולה, ואיבדה את תואר "קוטלת הענקיות". הקבוצה של מישל דיין הציגה משחק נרפה, ולמרות שהחזיקה בכדור, לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים. מעבר לבעיות החמורות בהגנה, דיין יצטרך לשים לב גם למשחק ההתקפה שהיה היום נרפה.

גם מכבי נתניה לא יכולה להרשות לעצמה לחייך. הקבוצה של מתיאוס הייתה מאוד בינונית, הסתפקה במחצית השניה בלשמור על התוצאה ולא ייצרה כדורגל איכותי. מתיאוס התעקש להחליף את שלו מנשה בפתיחת המחצית השניה לאחר שלא היה מרוצה מיכולתו. בלי מנשה על המגרש, נתניה נראתה חסרת כיוון, אבל ביום כזה של קרית שמונה, זה מספיק כדי לסגור סיבוב בניצחון קליל.

מהלך המשחק

דקה 5: קרן משמאל לקרית שמונה, אבידור המשיך בחצי מספרת, שטראובר ירד וקלט.

דקה 9: עומר פרץ הוביל מתפרצת של איש אחד, דהר עם הכדור מהרחבה שלו ובעט מ-25 מטרים כדור ששטראובר הצילח להדוף.

דקה 26: גול! מעבי הוביל מתרפצת מהירה של נתניה ומצא את גזל באגף השמאלי. גזל חדר לרחבה והוציא כדור רוחב שיובל שבתאי פספס, וטזאמטה אמר תודה וכבש מול עמוס. 0:1 לנתניה.

דקה 34: מנשה הגביה כדור חופשי לרחבה, אומברטו נגח לאחור, אך הכדור חלף מעט מעל המשקוף.

דקה 42: גול! טעות חמורה של יוסי ביטון שאיפשר לכדור ארוך לעבור מעליו. מנשה הגיע לעימות ישיר מול עמוס וירה מ-17 מטרים כדור חד לרשת. 0:2 לנתניה.

דקה 45: גול! מנשה הגביה כדור חופשי מ-40 מטרים, עמוס יצא רע ותפס אוויר, אומברטו התרומם ונגח מעליו לרשת. 0:3 לנתניה.

דקה 52: מנשה העלה את כדור חופשי לרחבה, הגנת קרית שמונה שוב חלמה, אבל בה לא הצליח ליצור מגע עם הכדור.

דקה 57: קאובינה הוריד כדור לבן בסט שניסה בעיטה וירטואוזית מ-16 מטרים, שטראובר לא לקח סיכון והדף לקרן.

דקה 75: סבן חלף על פני סספדס, ובעט מקצה הרחבה גבוה מעל המשקוף.

דקה 88: שכטר ירה כדור חזק מחוץ לרחבה, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

הרכב עירוני קריית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום (חאיר סספדס, 69), עבאס סואן, יובל שבתאי, גיא צרפתי (אוהד אלגרבלי, 58), עומר פרץ (אגודה קאובינה, 46), יובל אבידור, עדן בו בסט.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל (אלמוג כהן, 82), דניאל אומברטו, שלו מנשה (דלה ימפולסקי, 54), תיירי טאזמטה (איתי שכטר, 80), ג'ורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully