וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ובני יהודה נפרדו בתיקו 2:2

נתניה רצתה להידבק לחיפה, אבל בלדוט (50) ועטר (67) הפכו יתרון מוקדם של טזאמטה (13). ימפולסקי איזן ושכטר החמיץ פנדל בדקה ה-90

מכבי נתניה רואה את עצמה כמועמדת רצינית לאליפות, אבל הערב (שבת) היא למדה על בשרה כמה עבודה עוד יש לה, מהבחינה המקצועית ובעיקר מהבחינה המנטאלית ב-2:2 הביתי מול בני יהודה. לותר מתיאוס ניסה השבוע ללמד את השחקנים מקצוענות מהי, וניפה מהסגל את אלה שזלזלו, לטענתו, במשחק גביע הטוטו. בפועל, לגרמני יש עדיין הרבה עבודה בנוגע לירידות הרבות של הקבוצה שלו במהלך המשחק.

מי שבטוח עצבן את מתיאוס הוא איתי שכטר. החלוץ ביצע פנדל בדקה ה-90, למורת רוחו של המאמן שדרש ששכטר לא יבעט. דלה איינוגבה הציל ועשה צדק, פנדל שלא היה לא נכנס, ובני יהודה קיבלה את הנקודה שהגיעה לה.

במחצית הראשונה הבדלי הרמות באו לידי ביטוי. נתניה שלטה וכבשה מראשו של תיירי טזאמטה (13), שחזר מפציעה ארוכה. הצהובים תקפו אך לא הצליחו לכבוש את השני ושילמו מחיר כבד. אסי בלדוט איזן בשער נגיחה משלו בדקה ה-50, ואלירן עטר המוכשר סיים נפלא מבצע אישי מדהים של פדרו גלבאן (67). אפרופו הארגנטינאי, הוא מתחיל להראות את יכולתו האמיתית, ולאחר מטח ביקורות, נראה שהגיע לבני יהודה שחקן מצוין.

נתניה נעלמה מהמגרש במחצית השנייה, נראתה המומה מספיגת השערים ולא הצליחה לייצר כדורגל מאורגן. למזלה, היא חזקה בכדורים נייחים. בפעם השניה במשחק כבשו הקבוצה של מתיאוס שער לאחר כדור קרן, הפעם ימפולסקי נגח לרשת בדקה ה-81. ואז הגיע הרגע הגדול של שכטר. תבריזי ראה עבירה של ראדי על בן דיין, שרק לפנדל מפוקפק, ושכטר, בהתלהבות של ילד, לקח אחריות ונכשל. מעניין מה יהיה למתיאוס להגיד על זה.

מהלך המשחק

דקה 2: גזל בעט מ-16 מטרים כדור חזק שחלף מעל המשקוף.

דקה 12: בן דיין הגביה משמאל, אומברטו נגח מצוין ואיינוגבה התעופף וקלט.

דקה 13: גול! אומברטו הגביה כדור קרן, טזאמטה הסתנן ונגח לפינה הקרובה, 0:1. לאחר השער הוריד הקמרוני את החולצה וספג כרטיס צהוב.

דקה 21: דין מורי המשיך לרשת כדור חופשי של גלבאן, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.

דקה 22: מנשה בעט כדור מסובב ואיינוגבה הדף לקרן. כדור הקרן הוגבה על ידי אומברטו, ובן דיין המשיך בנגיחה לידיים של השוער.

דקה 32: טזאמטה פרץ מצוין והעביר כדור למנשה שבעט כדור שטוח וחזק, סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 50: גול! גלבאן הגביה לרחבה, בלדוט הפנוי נגח לרשת של שטראובר, שלא זז. 1:1

דקה 56: ראדי בעט מ-18 מטרים, שטראובר השמיט וקלט שוב.

דקה 62: גזל שלח כדור ארוך לבן דיין שנכנס לרחבה ובעט מזווית קשה לחוץ.

דקה 67: גול! מבצע אישי מדהים של גלבאן בתוך רחבת נתניה, האגרנטינאי השאיר את מרין מאחור והוציא כדור רוחב לעטר, שהסתובב ובעט לרשת. 2:1 בני יהודה.

דקה 71: בנגיעה הראשונה שלו בכדור ימפולסקי הפציץ מהאוויר, איינוגבה הדף נפלא.

דקה 82: גול! מנשה הגביה כדור קרן, ימפולסקי התרומם ונגח לרשת העליונה. 2:2.

דקה 90: תבריזי ראה עבירה של ראדי על בן דיין בתוך הרחבה ושרק לפנדל מפוקפק. שכטר בעט רע ואיינוגבה הדף.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאב חיימוביץ, לואיס מרין, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, רביד גזל, תיירי טאזמטה, דניאל אומברטו (דלה ימפולסקי, 70), שליו מנשה, אלנתן סלמי (איתי שכטר, 59)

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', קובי מויאל (איבן גרידו, 86), מהראן ראדי, פדרו גלבאן (תומר חמד, 80), אסי בלדוט, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully