וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב והכח עמידר ר"ג סיימו ב-0:0

מכבי ת"א היהירה רצתה להתאושש על חשבון הכח מהתחתית, אבל סיימה משחק רביעי העונה ללא שער וצברה נקודה אחרי 0:0 מאכזב

קשה להגדיר את היכולת של מכבי תל אביב. זו לא חולשה, בטח לא יכולת משובחת, אלא משהו באמצע שאין מילה שממש מתארת אותו. מין סתם גדול וחסר אופי של קבוצה גדולה. ישראלביץ עושה פעולה טובה פה ושם, יבוריאן מתעורר לחיים פעמיים במחצית ואז זה נראה בסדר וגם קמאנן נותן פה ושם ניצוץ. מתחילת העונה הצהובים הם קבוצה לא רעה , אבל גם משוללת תיבול מיוחד. סתם קבוצה.

ה-0:0 של רן בן שמעון והשחקנים שלו היום (שבת) מול הכח עמידר רמת גן מהתחתית, מול אלפי צהובים שהגיעו לתמוך וחזרו הביתה מאוכזבים, היה תיקו של סתם קבוצה. "למלמים" קוראים לזה בשפת הסלנג. לא מועילים ולא מזיקים. מאור בוזגלו בקושי נגע בכדור, רודי חדד, שנכנס אחרי 9 דקות במקום שבחון שנפצע והובהל לבית החולים, לא הותיר כל חותם וגם הספסול של איגור טומאסיץ' לא עזר, אחרי שאבי יחיאל עשה שתי טעויות שבמזל לא עלו לצהובים בשער חובה.

במשחק אמנם לא נכבשו שערים, אבל הכמות לא מצביעה על האיכות. בסך הכל היה לנו משחק קצבי וטוב וגם לא מעט הזדמנויות. מכבי החזיקה יותר בכדור ושלחה שחקנים קדימה, הכח השתמשה בנשק של מתפרצות מהירות וכתוצאה מכך שתיהן בילו לא מעט באזור הרחבות והציגו משחק מעניין.

בצד של הכח בינתיים הכל בסדר. לקבוצה עדיין אין ניצחונות והיא בתחתית הטבלה, אבל תיקו בחוץ מול מכבי תל אביב זה בכלל לא רע. למי שעוד לא הבין - דודו דהאן הביא זרים נהדרים שיכולים לעשות את ההבדל בשביל הכח העונה. קרלוס סבאיוס ואיב ג'ידה אמנם כבר שיחקו כאן, בליגה הלאומית, הקולומביאני גם פתח את העונה באשדוד, אבל רק מאמן הכח האמין שהם מספיק טובים לליגה הבכירה.

רוברט באדג'י עדיין לא הוכיח את עצמו כשוער טוב, אבל קן ג'אמה ובעיקר מייקל טוקורה הם בול פגיעה גדול של דהאן ואת זה אפשר לומר לא רק על סמך המשחק היום. הבעיה היא שמסביב חבורת הזרים המצוינת הזו משחקים ישראלים ברמה בינונית ואם הסגולים-צהובים ירדו העונה, זה יהיה אך ורק בגלל חומר מקומי לא מספיק טוב. בינתיים הכח עדיין ללא ניצחון, אבל היא גם לא הפסידה למכבי והפועל תל אביב ויש מקום לאופטימיות.

מהלך המשחק

דקה 17: כדור גובה הסתיים בנגיחה של מאור בוזגלו לפינה, אבל רוברט באדג'י הדף. הצהובים השתלטו על הריבאונד, ישראלביץ העביר רוחב ויבוריאן החמיץ משני מטרים.

דקה 20: הכח יצאה למתפרצת, יחיאל לא הצליח להרחיק ובישל מצב נוח לטוקורה, אבל זה בעט מ-20 מטרים ויבריץ' הדף לקרן.

דקה 28: ג'ידה נזרק 18 מטרים מהשער וזכה לשריקה של וקסברגר. אונגר סובב מעל החומה, אבל יבריץ' הדך לקרן רגע לפני שהכדור פוגש את הרשת.

דקה 48: יבריץ' יצא גרוע לכדור שנשלח לכיוון הרחבה שלו, אבל ג'ידה שהקדים אותו בעט החוצה.

דקה 49: קמנאן הגיע ראשון לכדור גובה, אבל נגח ממצב נוח מעל המשקוף.

דקה 53: בוזגלו העביר לרודי חדד שמצא את עצמו לבד מול באדג'י כ-15 מטרים מהשער, אבל השוער בלם את הצרפתי. החמצה גדולה של חדד.

דקה 79: עוד החמצה מדהימה והפעם יבוריאן, שקיבל כדור לבד מול באדג'י ומ-7 מטרים בעט לשמיים.

דקה 86: קמאנן מצא נתיב לתוך הרחבה מצד שמאל, התקדם עוד ועוד וסיים בבעיטה רעה וחלשה לרשת החיצונית.

דקה 90: הכח יצאה למתפרצת, עומר רפס העביר כדור רוחב מימין לשמאל ואונגר בעט מעל השער במקום להכריע את המשחק.

דקה 90+3: עידן וייצמן הפציץ מכ-27 מטרים, יבריץ התעופף, הדף לקרן והציל את הקבוצה הביתית מהפסד.

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, אבי יחיאל, ליאור ז'אן (ג'ונתן אסוס 46), דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יוסי שבחון (רודי חדד 9), איליה יבוריאן (יניב עזרן 80), יאניק קמנאן.

הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י, ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, מייקל טוקורה (ברק בדש 77), קן ג'אמה, גל לוי (עידן וייצמן 70), דידי אונגר, איב ג'ידה, קרלוס סבאיוס (עומר רפס 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully