וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

שתי הקבוצות סיפקו משחק משמים, עד שרביבו (75) שלח טיל לחיבורים וקנה 3 נקודות לקבוצתו. סיום רע למחזור עלוב שכלל 8 שערים בלבד

מ.ס אשדוד והפועל תל אביב שוב הציגו משחק כדורגל משמים ועלוב, שייכנס לפנתיאון המשחקים הזוועתיים של עונת 2008/9. בדיוק כמו אתמול (ראשון) באצטדיון רמת גן, שער מהסרטים הכריע את ההתמודדות, כשבדקה ה-75, בזמן שהצופים סופרים את הדקות לשריקת הסיום, ירה דוד רביבו טיל אדיר שנעצר בחיבורים של אניימה. 0:1 לאשדוד בסיום.

המחצית הראשונה הייתה גרועה במיוחד. שתי הקבוצות לא יצרו מצבים ועמדו על המגרש. במחצית השנייה, אשדוד השתפרה אבל לקתה במסירה האחרונה והציגה כדורגל לא מדויק. למזלה, הרגל של רביבו הייתה מאופסת בזמן. הלילה, ליאור ראובן, שבגללו הוקדם המשחק, יוכל לשמוח שמחה אמיתית בחתונה עם כל החברים מהקבוצה.

על הפועל תל אביב אין מה להכביר מילים. אלי גוטמן אמנם סבל מסגל חסר והיעדרותם של גיל ורמוט, דימיטר טלקיסקי ואביחי ידין, אבל קשה להסביר תצוגה כל כך נרפית מצד הקבוצה שלו, שספגה הפסד ראשון העונה. הפועל תל אביב של העונה מסתמנת כקבוצה בינונית, נטולת עומק, ולאחר ההדחה מאירופה, ועם שש נקודות מ-15 אפשריות, לא נראה שהאדומים יהיו העונה פקטור בצמרת.

גם באשדוד למדו את הפטנט. מנצחים בבית ומפסידים בחוץ. הקבוצה של יוסי מזרחי שומרת על 100 אחוז הצלחה באצטדיון הי"א לעומת אפס אחוזים בחוץ. למרות הניצחון והשער הגדול של רביבו, גם באשדוד לא יכולים להיות מרוצים מהיכולת, בפרט של החלוץ דימיטר מקרייב, שנראה חלוד.

ולקראת יום הכיפורים ופגרת הנבחרת, אנחנו יוצאים לפגרה ולחשבון נפש בטעם מר במיוחד ממחזור ליגה עלוב, שכלל שמונה שערים בשישה משחקים. שחקני ליגת העל, ויו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, צריכים לבקש סליחה מציבור האוהדים. לאור היכולת הירודה, שוב לא ברור למה רוצה לוזון להגדיל את הליגה הזוועתית בעוד ארבע קבוצות.

מהלך המשחק

דקה 2: נאתכו הכניס כדור מצוין לזהבי שבעט מזווית קשה, אבל שמוטולסקי יצא טוב והדף עם הרגל.

דקה 15: אנטבי פרץ משמאל ושלח כדור רוחב מסוכן, דוס סנטוס הרחיק בגלישה לקרן שלא נוצלה.

דקה 35: מהלך מצוין של אשדוד. טובול הכניס כדור לדגו בתוך הרחבה. דגו הוציא כדור רוחב למקרייב, שמחמישה מטרים מול השער החשוף לא הצליח לשלוח את הכדור לרשת.

דקה 47: אנטבי הרים משמאל, זהבי הסתנן מאחורי הגנת אשדוד אבל נגח החוצה.

דקה 49: טובול שחרר בעיטה מפתיעה מ-20 מטרים, הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 50: דגו מסר טוב לדג'אני שבעט כדור חזק אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 55: התקפה יפה של הפועל. דה סילבה חילץ כדור במרכז, העביר ימינה לזהבי, שמצא את סרור הפנוי, אך הבעיטה של האחרון לא הייתה מדויקת.

דקה 62: אוחיון מצא מצוין את רביבו בפינת תיבת החמש, אך המסירה לדגו נבלמה ברגע האחרון על ידי דה סילבה.

דקה 70: גונזאלס הגביה לרחבה, מקרייב התרומם ונגח גבוה מעל השער.

דקה 74: סרור הגביה על פי השער, יבואה פספס וזהבי יצר מגע עם הכדור על קו השער. שמוטולסקי הצליח להדוף לקרן.

דקה 75: גול! דג'אני השאיר לרביבו שהתקדם, וירה מ-30 מטרים לחיבורים. שער מדהים. 0:1 אשדוד

דקה 84: מתפרצת של אשדוד הותירה את מקרייב מול אניימה, אבל השוער הניגרי הציל שער בטוח.

הרכב מ.ס אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, קובי דג'אני (מאור זוהר, 82), יוסי אופיר, ברוך דגו (עידן שדה, 75), דוד רביבו, שי הולצמן (אמיר לביא, 46), דימיטאר מקרייב

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (ליאור בקשי, 79), וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול (דני בונדר, 73), ביברס נאתכו, מהראן לאלה (עידן סרור, 46), ערן זהבי, סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully