וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את בני יהודה 0:1

הזהובים הגיעו למספיק מצבים כדי להשיג ניצחון בכורה, אך טעות של איינוגבה סידרה לצפוניים שער וניצחון ראשון העונה, פרץ כבש (82)

רק נקודה אחת הייתה לבני יהודה לפני המחזור הזה, וכעת ניתן להבין מדוע. הכתומים הגיעו ללא מעט מצבים נהדרים מול השער של דני עמוס האורח, בעיקר מצידו של תומר חמד, אבל בלי לכבוש קשה לזכות בנקודות. עם כל הכבוד ליכולת הטובה שהציגה קבוצתו של גיא לוזון גם היום (שבת) וגם בהפסד לחיפה במחזור הקודם, מסתבר שלהתקפה שלה אין את האפשרות לחפות על השטויות של דלה איינוגבה בשער, מה שהוביל להפסד הכואב 1:0 מול קריית שמונה.

האורחים מהצפון היו פחות טובים לאורך מרבית שלבי המשחק, ופרט לחאיר סספדס המצוין לא הראו יותר מדי לקהל המועט שהגיע לבלומפילד בשעות הצהרייים המוקדמות. יכולת טובה של דני עמוס בשער, יחד עם החמצות נוראיות של חלוצי בני יהודה, השאירו את קריית שמונה עם שער נקי הפעם. למזלו של מישל דיין, השוער היריב איבד כדור פשוט בדקה ה-82 וסידר למחליף עומר פרץ את שער הניצחון, שהוא למעשה גם השער הראשון של קריית שמונה העונה. ניצחון בכורה לקריית שמונה תחת הדרכתו של מישל דיין. בני יהודה, האחרונה בטבלה כרגע, תחפש את הניצחון הראשון שלה במקום אחר.

מהלך המשחק

דקה 1: בעיטה מפתיעה של תומר חמד פוגעת בחסארמה, עוברת את דני עמוס אך נעצרת בקורה של קריית שמונה וחולפת על פי השער.

דקה 9: חאיר סספדס נכנס לרחבה ובועט ברגל שמאל מעל שערו של איינוגבה.

דקה 10: שוב תומר חמד מנסה את מזלו מרחוק, אבל דני עמוס קולט את הבעיטה.

דקה 13: יובל אבידור מתגבר על איינוגבה באחד על אחד, ומזווית קשה בועט רק לרשת החיצונית.

דקה 16: שוב זהו אבידור שבוחן את איינוגבה, והפעם השוער מצליח להדוף. הכדור מגיע בסופו של דבר לחסארמה, שמרחוק בועט מעל השער.

דקה 25: כדור ארוך מגיע לתומר חמד, שמסתובב יפה על חסארמה אבל בועט החוצה ממצב קורץ.

דקה 28: עוד התקפה יפה של בני יהודה, בסיומה הכדור מגיע לבלדוט, שבועט כדור שטוח שנהדף על ידי המגן ברק בכר.

דקה 32: תומר חמד רושם עוד החמצה גדולה. החלוץ מתגבר על ביטון ועובר גם את השוער עמוס, אבל תוך כדי נפילה מוצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 43: כדור חופשי של סואן נוחת על הראש של אבידור, שנוגח החוצה מעל ידיו המושטות של איינוגבה.

דקה 45: כחלון מקבל כדור עומק נהדר וכשהוא לבד מול עמוס, מנסה הקשר להקשית מעל השוער מ-20 מטרים. עמוס קלט בקלילות את הניסיון החלש.

דקה 54: המחליף מהראן ראדי בועט החוצה ממצב מצוין מחוץ לרחבה.

דקה 56: הבליץ של הכתומים נמשך. דני עמוס מצליח להדוף כדור רוחב של אדרי, שחולף על פני חלוצי בני יהודה.

דקה 82: גול! אדרי מחזיר כדור פשוט לשוער שלו, אבל איינוגבה משום מה מסתבך ומאבד את הכדור לעומר פרץ, שדוחק לשער החשוף. 0:1 לקריית שמונה.

דקה 92: נגיחה של משה ביטון חולפת ליד הקורה של קריית שמונה. בני יהודה מתקשה לייצר מצבים תחת לחץ.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, אסי בלדוט (מהראן ראדי, 46), תמיר כחלון (פדרו גלבאן, 76), תומר חמד (מוחמד חטארי, 63), משה ביטון.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, יוסי ביטון, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, יובל שבתאי, יעוזה אבובקרי (אוהד אלגרבלי, 60), יובל אבידור (שלומי אביסדריס, 76), חאיר סספדס, עדן בן בסט (עומר פרץ, 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully