וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ומכבי פ"ת נפרדו ב-0:0

רן בן שמעון היה רגוע הפעם על הספסל, אבל מכבי תל אביב נראתה רע ברוב שלבי המשחק ולא הצליחה לכבוש, פעם שנייה ברציפות, ב-0:0 מול מכבי פתח תקווה

20 ימים מאז פתיחת ליגת העל, שלושה מחזורים, 270 דקות. פרק זמן בו אי אפשר להונות את קהל הצופים ולמכור להם לוקשים. מכבי תל אביב נראית לא טוב, ולמאמן רן בן שמעון אוזלים התירוצים. הקבוצה הצהובה סיימה הערב (שבת) בתיקו 0:0 בבלומפילד מול מכבי פתח תקווה וזה המחזור השני ברציפות שהיא מסיימת בתוצאה כזו.

הקבוצה מקרית שלום עברה שבוע סוער אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים. זה החל במשחק עצמו עם הלחץ האדיר ששידר בן שמעון והמשיך בתקריות באימונים ובדיונים בבית הדין המשמעתי. הלחץ, חוסר הסדר ואי השקט השפיעו מאוד על השחקנים של מכבי תל אביב, וכך זה נראה בדיוק במחצית הראשונה המזעזעת, אפשר לומר, שהיא הפגינה.

לעיני קהל ביתי תומך, דוחף וגם מלחיץ, השחקנים הצהובים לא הצליחו לעשות פעולות פשוטות במחצית הראשונה ובקושי סיכנו את השער של פתח תקווה. גם ההכנה הטקטית שעשה גיא עזורי למשחק לא הקלה, כמובן, על התל אביבים. המלאבסים שיתקו את הקשרים היצירתיים של מכבי, מאור בוזגלו (חלש מאוד), יוסי שבחון ורודי חדד (לא מספיק חד). במחצית השנייה עם היכנסם של יאניק קמנאן ואבי יחיאל, הצהובים הפעילו לחץ והחלו לתקוף מהאגפים, מה שהביא אותם למספר מצבים מסוכנים, אך לא יותר מזה. יש לציין גם את הטעות התורנית של אלון יפת, שפסל שער חוקי בטענת נבדל של יוסי שבחון.

180 דקות הצהובים לא סופגים, אבל גם לא מבקיעים. מקבוצה שמתיימרת לאיים על בית"ר, אין ספק כי מצפים להרבה יותר. אחרי ההבטחות שניתנו לקהל והשחקנים החדשים שהגיעו למכבי תל אביב, הלחץ על רן בן שמעון רק ילך ויגדל. אם הוא לא ימשיך לספק את הסחורה הנדרשת ממנו, הכיסא מתחתיו יתחיל לבעור.

מכבי פתח תקווה יכולה להרגיש מרוצה מהנקודה בבלומפילד, אבל גם מאוכזבת. היא הצליחה לשתק, כאמור, את מכבי תל אביב ברוב המשחק והגיעה למספר מצבים מצוינים. ליאור אסולין שהגיע לקבוצה על מנת לעשות תיקון לאחר העונה הקודמת הרעה שעברה עליו, נתן משחק לא רע, אבל כדי להחזיר לעצמו עטרה ליושנה הוא יצטרך להבקיע.

מהלך המשחק

דקה 4 - רודי חדד פרץ מאגף שמאל, חדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית.

דקה 9 - טומאסיץ' איבד כדור בצורה רשלנית ביותר, בוקסנבוים השתלט על הכדור התועה ומסר לבאסטיאניני, שבעט חלש, יבריץ' הדף טוב והציל את טומאסיץ' ומכבי תל אביב.

דקה 12 - בוקסנבוים הזין את אסולין בכדור מצוין על קו ימין, החלוץ שלח רוחב, ישראלביץ' הרחיק רגע לפני שפרדה כבש. מכבי תל אביב שוב ניצלה.

דקה 34 - חדד שלח כדור טוב באגף ימין ליבוריאן, שהרים. חדד רץ בינתיים והגיע בזמן לנגוח את הכדור, אבל אוהד כהן היה במקום כדי לקלוט את הכדור החלש. סוף סוף הזדמנות לתל אביבים.

דקה 56 - ג'ונסון הכניס כדור לרחבה שפגע בשחקן של מכבי פתח תקווה, הכדור הגיע ליבוריאן שצלל, קובי גנון חילץ בקלילות את הסכנה.

דקה 57 - טעות חמורה של השופט אלון יפת והקוון איתן גרינברג שפסלו שער חוקי של יוסי שבחון בטענת נבדל. הכדור הגיע אל הקשר, שהשתלט עליו בתוך הרחבה וכבש. הקוון הרים מיד את הדגל וטעה בגדול.

דקה 66 - קמנאן המחליף השתלט יפה על כדור גובה שטומאסיץ' שלח, הוריד לעצמו ובעט, אבל כהן היה במקום והדף לקרן.

דקה 70 - החמצה מסמרת שיער של ליאור אסולין, שמארבעה מטרים שלח כדור מהאוויר למשקוף של יבריץ'. הקוון עמיחי מוזס הרים את הדגל לנבדל, אבל הפעם, לשם שינוי, יפת לא קיבל את הקריאה.

דקה 78 - אסולין שלח כדור רוחב לטל בן חיים, מישאלוב ניסה להרחיק, הכדור פגע בקורה ויצא החוצה. מכבי תל אביב ניצלה בנס משער עצמי אומלל.

דקה 85 - אורי שטרית צלל ברחבה, יפת עשה נכון כששלף לו את הכרטיס הצהוב, השני שלו, ואת האדום. מכבי תל אביב נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 90 + 1 - דור מלול איבד כדור במרכז המגרש, פתח תקווה יצאה למתפרצת, טל בן חיים יכל לעשות הפתעה, אבל את הכדור שלו יבריץ' הדף.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', גיז'רמו ישראלביץ', איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית (הורחק, 85), דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס (אבי יחיאל, 57), יוסי שבחון, רודי חדד (יאניק קמנאן, 57), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגאמדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמאנה דאמבלה, עומר בוקסנבוים, דני פרדה (טל בן חיים, 46), פאבלו באסטיאניני, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully