וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

במשחק ללא קהל בין הפועל ת"א ומכבי חיפה, שי אבוטבול פספס בעיטת עונשין מ-11 מטר שהייתה יכולה להכריע את המשחק ובמקום זאת חתם אותו ב-0:0 בבלומפילד

לא ממש ציפינו למשחק ברמה גבוהה בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. נו, אתם יודעים, אין קהל אז אין גם התלהבות. מי שישמע את התוצאה, 0:0, בוודאי יגיד שזה היה צפוי. אכן צפוי, ללא קהל אין גם בשביל מי לכבוש.

אז במחצית הראשונה חיפה נראתה מצוין, הגיעה ללא מעט מצבים כשיניב קטן הראה פעם נוספת שהוא השנה הולך להיות הדינמו של הקבוצה. מהלכים מצד שמאל שמסתיימים בכמעט שערים הוכיחו שהשנה זו כנראה הולכת להיות השנה שלו, אחרי היעלמות לא ברורה.

מנגד, בהפועל תל אביב הראו אנמיות מוחלטת עד המחצית השנייה. מכאן התחלפו היוצרות, השליטה עברה לצד האדום, אך גם כאן לא הייתה רגל מסיימת שתשלח את האוהדים שלא נמצאים באיצטדיון לחגוג. שי אבוטבול יכול היה לסגור את סיפור המשחק בדקה ה-78 אחרי שהפועל תל אביב זכתה בפנדל, אך הוא בעט ליד השער ופיספס הזדמנות נדירה.

אחרי הניצחון של חיפה במחזור הראשון על אשדוד קיווינו לראות שהנה חיפה חוזרת להיות אותה חיפה סקסית שזכרנו מלפני שנתיים. כנראה שהיא תצטרך לנפק קבלות אחרות, כי לפחות הערב, מול בלומפילד ריק, זה לא קרה. והאדומים? בהכנה האחרונה לקראת סנט אטיין הם היו בינוניים פלוס. יספיק? ממש, אבל ממש לא בטוח.

מהלך המשחק

דקה 1 - יניב קטן מייצר לעצמו את המצב הראשון במשחק כשהוא שולח פצצה מ-20 מטר שמביאה את וינסנט אניימה למתיחת איברים ולהדיפה לקרן.

דקה 11 - ת'מבינקוסי פנטאני נפצע אחרי היתקלות עם אניימה ודידה החוצה כשבמקומו נכנס שלומי ארבייטמן.

דקה 19 - ארבייטמן קיבל כדור עומק מקטן ולמול האין הגנה של הפועל תל אביב דהר קדימה וסיים עם בעיטה מזווית קצת קשה החוצה.

דקה 28 - דגלאס דה סילבה נופל שוב למלכודת של קטן, עובר אותו ומשחרר בעיטה ממצב טוב שנגמרת עם הדיפה של אניימה.

דקה 33 - כדור חופשי של הפועל תל אביב יצא מרגלו של שי אבוטבול שהעלה לדה סילבה, שהגיע לכדור ונגח החוצה.

דקה 39 - עוד התקפה מסודרת של חיפה כמעט ומוצאת את השער כשבירם כיאל סיים עם בעיטה שאניימה הדף.

דקה 45 - ביברס נאתכו הרים כדור חכם לערן זהבי שהגיע אליו ובעט אל הגוף של דוידוביץ' אחרי שנותר מולו לבד.

דקה 50 - יניב קטן ניסה למצוא את ארבייטמן אך עמרי קנדה התערב והרחיק לקרן.

דקה 71 - מהלך שהתחיל מגיל ורמוט שהעביר בשמאל ליגאל אנטבי, המגן מירכז למהראן לאלה שנכנס כמחליף, אך הכדור שלו לא הלך מדויק החוצה.

דקה 77 - הזדמנות מצוינת של הפועל תל אביב הייתה קרובה להסתיים בשער כשורמוט העביר ליבואה שהפציץ את הקורה, אלא שדקל קינן עט על הריבאונד, אליו הגיע ורמוט, והכשיל אותו. השופט הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 78 - שי אבוטבול לקח את בעיטת העונשין אך הכדור שלו לימין הלך החוצה.

דקה 82 - מהראן לאלה השאיר כדור לגיל ורמוט שהלך על בעיטה ופספס את השער במטר.

דקה 90 - גוסטבו בוקולי עבר את טופוזאקוב ובמקום לבעוט לשער יצאה לו בעיטה מוזרה שעפה לכיוון אחר לגמרי.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דימיטאר טלקייסקי, גיל ורמוט, ערן זהבי (מהראן לאלה 68), סמואל יבואה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן (שי מימון 80), פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עומרי אפק 75), יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן 11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully