וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: ספרד ניצחה את יוון 1:2

אלופת אירופה לשעבר סיימה את הטורניר ללא נקודות ועם הפסד 2:1 להרכבה השני של ספרד ולשערים של דה לה רד וגויזה. חריסטאס כבש ליוון

תהילת עולם חולפת די מהר. עבור נבחרת יוון, זה לקח 4 שנים. אחרי שלקחו את היורו הקודם, ב-2004, הציגה הנבחרת היוונית בטורניר הנוכחי יכולת נוראית, הגנתית ומשעממת, שהסתיימה ללא נקודות, עם שער זכות אחד בלבד, והמקום האחרון בבית. זוהי סופה של תקופה. חלק גדול מהסגל היווני מבוגר, וזו כנראה היתה האליפות האחרונה שלו. המאמן, לעומת זאת, חתום עד 2010, והבונקר המפואר צפוי להמשיך עד אז.

עבור ספרד, אין ספק שמדובר באחת הנבחרות המרשימות של השלב המוקדם. אחרי שניצחו את רוסיה ושבדיה, התפנו הספרדים לתת מנוחה לכל ההרכב הראשון, כשרק אנדרס אינייסטה פותח לצד 10 שחקנים מחליפים. אפילו עם ההרכב המשני הציגו הספרדים יכולת טובה, ומול נבחרת יוונית אפאטית ומשעממת הפכו פיגור של 1:0 לניצחון 1:2, ועושה רושם שהם מוכנים לרבע הגמר הענק מול נבחרת איטליה. הפעם עם ההרכב הראשון.

המחצית הראשונה היתה די משעממת, כשלמרות שבאופן תיאורטי היתה אמורה להראות נבחרתו של אוטו רהאגל מעט חופש במשחק, היא שיחקה הגנתי כתמיד. אם מישהו ציפה לראות כדורגל פתוח, יפה ומהיר, הוא התבדה לאחר מספר דקות. בשורות הספרדים, שהרכבם השני לא הציג יכולת מרשימה במיוחד, בלט צ'אבי אלונסו, שטיווח את השער פעם אחר פעם מחוץ לרחבה, אך לשווא. היוונים אמנם עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-42, אך המחצית השניה הביאה מעט צדק למשחק.

ספרד, שהיתה טובה יותר גם במחצית הראשונה, ובמיוחד בשניה, השתלטה לגמרי על מרכז השדה, והודות ליכולת מצוינת של המחליפים, גויזה ודה לה רד, איימה על שערו של ניקופולידיס פעם אחר פעם. זה השתלם בדקה ה-61, אחרי מבצע קבוצתי נפלא של השניים שהסתיים בבעיטה אדירה של דה לה רד. המהפך המוצדק הושלם שתי דקות לסיום, כשגויזה, שבישל את הראשון, כבש את השני כדי להעניק לנבחרת ספרד שלוש נקודות ראויות בדרך לרבע הגמר, וכנראה גם לספסל. אם ככה משחקים המחליפים של ספרד, נבחרת איטליה צריכה להתחיל לפחד.

מחצית ראשונה

דקה 2 - רובן דה לה רד קיבל כדור מפברגאס ובעט כדור חלש שלא סיכן את השוער היווני.

דקה 23 - צ'אבי אלונסו ניסה להפתיע את ניקופולידיס ושלח כדור מדהים מחצי מגרש מעט מעל המשקוף.

דקה 30 - שוב צ'אבי אלונסו, הפעם בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה שעברה ליד הקורה.

דקה 37 - צ'אבי אלונסו שולח המשיך להתקרב, עם כדור שטוח מ-25 מטרים ליד הקורה.

דקה 39 - פברגאס מכניס כדור נהדר לסרחיו גרסיה, אך החלוץ מאבד אותו ברגע האחרון.

דקה 42 - גול! אנגלוס חריסטאס נגח נהדר כדור חופשי של קראגוניס. 0:1 ליוון.

מחצית שניה

דקה 53 - צ'אבי אלונסו שיחרר עוד פצצה אדירה מ-25 מטרים לקורה והחוצה.

דקה 61 - גול! גויזה הוריד עם הראש ורובן דה לה רד בעט נהדר לרשת הגבוהה. 1:1.

דקה 63 - אמאנטידיס שלח את חריסטאס, שעבר את ריינה, אבל מזווית קשה בעט החוצה.

דקה 72 - גויזה ניצל טעות גדולה של בסינאס ומזווית קשה בעט ליד הקורה.

דקה 75 - דה לה רד קיבל כדור טוב ובעט מ-20 מטרים מחוץ למסגרת.

דקה 76 - סרחיו גארסיה קיבל יופי של כדור ברחבה ומול ניקופולידיס בעט חלש החוצה.

דקה 79 - אמאנטידיס עצר על החזה ומתוך הרחבה בעט חזק ולא מדויק.

דקה 84 - אמאנטידיס הוריד כדור לחריסטאס, שבעט מהאוויר בחצי נפילה החוצה.

דקה 88 - גול! סרחיו גארסיה הרים כדור נפלא מהאגף, גויזה נגח נהדר פנימה. 1:2 לספרד.

הרכב נבחרת ספרד: חוזה ריינה; אלברו ארבלואה, פרננדו נבארו, חואניטו, ראול אלביול; אנדרס אינייסטה (קאזורלה, 58), צ'אבי אלונסו, רובן דה לה רד, ססק פברגאס; סרחיו גרסיה, דני גויזה.

הרכב נבחרת יוון: אנטוניס ניקופולידיס; ניקוס ספירופולוס, טריאנוס דלאס, סוטיריוס קירגיאקוס (אנצאס, 62), לוקאס וינטרה; אנגלוס באסינס, קונסטנטינוס קצוראניס, יואניס אמאנטידיס, גיאורגיוס קראגוניס (ציוליס, 74); דימיטריוס סלפינגידיס (יאנאקופולוס, 86), אנגלוס חאריסטאס.

אצטדיון וואלס סיזנהיים, זלצבורג, אוסטריה, שופט: הווארד ווב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully