וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

ערב לפני החגיגות שייערכו בטדי, השיגה הקבוצה של לוי ניצחון שני העונה על הדאבליסטית. בוזגלו (7) ואפוסטו (78) כבשו, תמוז השווה (66) זמנית

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שישי) את העונה בטעם מריר, עם הפסד 2:1 בבית לבני סכנין. בבית"ר סיימו את העונה עם דאבל, אבל האוהדים הצהובים לא יסלחו על עונה שלמה ללא ניצחון על היריבה מהגליל, שגם ניצחה העונה בפעם השניה בטדי.

שחקני האלופה ומחזיקת הגביע יצאו לחגוג במסיבה ערב המשחק ואכזבו את הקהל הביתי. במשך דקות ארוכות בפתיחה, בית"ר נראתה אפטית וחסרת עניין. ההרכב שהעלה יצחק שום לא דמה בכלום להרכב הרגיל של האלופה, כאשר שחקנים רבים לא היו כשירים, ואחרים עלו ליציע. את הספסל מילאו שחקני נוער. מאלופת ישראל, אפשר היה לצפות להופעה קצת יותר ספורטיבית ורצינית במשחק שיש לו משמעות ליריבות. אירופה זה עדיין לא כאן.

הקהל של בית"ר נתן מנה קטנה של תזכורת למה שהיה לנו העונה. זה התחיל בקללות לעבר אבי לוזון, במהלך טקס הענקת צלחת האליפות לקפטן דוד אמסלם, והמשיך בקללות בלתי פוסקות כלפי שחקני סכנין ובראשם, חאלד חלאילה. מנגד, האוהדים לא היו מוכנים לשמוע על הפסד לסכנין ודחפו ללא הרף את הצהובים, שגם קיבלו שטיפה מהיו"ר אלי ארזי בהפסקה, ונתנו דקות טובות בסיום המחצית הראשונה ובתחילת המחצית השניה, אך זה לא הועיל.

סכנין השיגה מה שרצתה, ניצחון שהעביר את ההכרעה במאבק על הכרטיס השלישי לגביע אופ"א ליום ראשון. קרית שמונה תתארח בנתניה, וכעת היא חייבת ניצחון בשביל להשיג את הכרטיס. תיקו או ניצחון של נתניה, וסכנין באופ"א. אבל למרות הניצחון, בסכנין צריכה להידלק נורה אדומה. היכולת לא הייתה טובה לאורך רוב המשחק והושג הודות למבצעים אישיים מדהימים של מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן, שלא יהיו בקבוצה בעונה הבאה. הקהל של סכנין בינתיים, שישב בהפרדה מוחלטת מאוהדי בית"ר, יכול לחייך ולהיפרד מהקבוצה הנוכחית בטעם טוב.

גם בבית"ר יכולים לסמן נקודת אור. השם הוא עידן ורד, בנו של הבעלים של הכח עמידר רמת גן, נמרוד ורד. החלוץ הצעיר, בהופעתו השניה העונה, רשם משחק מצוין, עם הרבה חוצפה חיובית והראה ניצוצות של כדורגל.

מהלך המשחק

דקה 6: הזדמנות ראשונה לבית"ר. ברוכיאן בעט מזווית קשה החוצה.

דקה 7: גול! מתפרצת מצוינת של סכנין. גנאים הגביה משמאל, יבוריאן הוריד בחזה ובוזגלו בעט נפלא מהאוויר, לפינה של קאלה.

דקה 12: יואב זיו פרץ באין מפריע ובעט מ-15 מטרים בעיטה חזקה, למשקוף והחוצה.

דקה 18: בוזגלו סובב כדור חופשי, גבוה מעל שערו של קאלה.

דקה 32: פריצה יפה של עידן ורד הסתיימה בבעיטה מחוץ לרחבה, שלא פגעה במסגרת.

דקה 38: עוד מצב מצוין לירושלמים. ורד הכניס כדור לבורכיאן שהסית בעקב לויזה, הפרואני היתל בשחקני סכנין ברחבה אך איחר לבעוט וקרופניק הציל שער בטוח.

דקה 44: מתרפצת קטלנית של סכנין. יבוריאן השאיר את בוזגלו לעימות של אחד על אחד מול קאלה, הקרואטי הדף.

דקה 52: תמוז השתלט על כדור טועה אבל מחמישה מטרים בעט מעל המשקוף.

דקה 60: קאלה שלח את ורד בכדור ארוך, מאיר כהן הצליח להדוף את הבעיטה של החלוץ הצעיר.

דקה 66: גול! מסירה גאונית של ויזה השאירה את תמוז לבד מול מאיר כהן והחלוץ הרים את הרשת, שוויון אחת מוצדק.

דקה 75: אפוסטו קיבל מצוין ברחבת בית"ר, אך במקום למסור בעט מזווית קשה, לרשת החיצונית.

דקה 78: גול! בית"ר הייתה עסוקה בחילוף ולא שמה לב למהלך מהיר של בוזגלו, שמצא את אפוסטו שכבש בקלילות מול שער חשוף.

דקה 85: אפוסטו היה קרוב לגמור את המשחק, אך שוב איחר במסירה והגנת בית"ר חילצה.

דקה 86: עוד מתפרצת של סכנין, קאלה מונע מבוזגלו את השלישי.

דקה 88: מפגן ההחמצות המזעזע של אפוסטו נמשך. הרומני בעט מחמישה מטרים למשקוף לאחר כדור רוחב נפלא של גנאים.

דקה 90: אפוסטו הוסיף עוד החמצה לפני השריקה, כשבעט ממרחק כדור חזק שנהדף על ידי קאלה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, אבירם ברוכיאן, שמואל קוזקין (שי חדד, 64), עידן ורד (טל משעלי, 78), מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, ג'וניור ויזה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה (חיים בנון, 58), חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (עלי עותמאן, 74), מהראן אבו ריא (בוגדן אפוסטו, 71), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully