וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את בני סכנין

צמד של משה אוחיון העניק לאשדוד ניצחון 1:2 על בני סכנין והקפיץ אותה מעל הקו האדום. פטי צימק למקומיים שירדו למקום הרביעי

מ.ס אשדוד עשתה הערב (שבת) צעד ענק לעבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל עם ניצחון חוץ 1:2 על בני סכנין, שהעלה את הקבוצה מעיר הנמל מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה. יוסי מזרחי, שחזר לאמן את הקבוצה לפני כשבועיים על מנת להצילה, הוביל את חניכיו לניצחון שני ברציפות, והקפיץ אותה מעל מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא שנכנעו השבת לשתי התל אביביות.

גם לסכנין היתה משימה גורלית במשחק, שמירה על המקום השלישי המוביל להשתתפות בגביע אופ"א בעונה הבאה, אבל המוטיבציה המוגברת של האשדודים עשתה את שלה, ושער יקר מפז של משה אוחיון בדקה ה-45 העלה את האורחים ליתרון. אוחיון הכפיל את התוצאה בשער נוסף בדקה ה-73, ויא יא פטי רק צימק שש דקות לסיום.

מהלך המשחק

דקה 9 - דימיטר מקרייב היה קרוב להעלות את אשדוד ליתרון מוקדם כשמאיר כהן שמט כדור שנפל לרגליו, אבל החלוץ הבולגרי החמיץ מקרוב.

דקה 20 - הרמה של מאור בוזגלו הגיעה לראשו של איליה יבוריאן, שנגח חזק אבל מצא רק את המשקוף.

דקה 40 - מצב נהדר של בוגדן אפוסטו שפרץ לרחבה והגיע לאחד על אחד מול סמי אג'יי, אך בעט מחוץ למסגרת.

דקה 45 - גול! דוד רביבו סובב מאגף ימין כדור מדוד אל תוך רחבת החמש, שם חיכה לו משה אוחיון שנגח משלושה מטרים לרשת - 0:1 לאשדוד.

דקה 73 - גול! מקרייב ניסה שתי בעיטות מתוך הרחבה ונבלם על ידי הגנת סכנין, לפני שהוציא את הכדור לעברו של אוחיון, שאמר תודה וכבש את השני שלו - 0:2 לאשדוד.

דקה 84 - גול! יא יא פטי אילץ את אשדוד להמתין עם החגיגות כשכבש שער מצמק למקומיים - 1:2 לאשדוד.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה (מהארן אבו ריא 59), חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו (עלי עותמן 72), מאור בוזגלו (מוסא שעבן 90), איליה יבוריאן.

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, יישה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דוד רביבו (קובי דג'אני 90), עידן שריקי (אחמד קאסום 78), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully