וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 2:3 את הפועל כפ"ס

הפועל כפ"ס הייתה חייבת ניצחון כדי לשרוד בליגה, אבל לוז החטיא פנדל, טלקר שגה, מכבי ת"א ניצחה 2:3 ואוחנה ירד מתחת לקו האדום

הפועל כפר סבא ממשיכה להסתבך. היום (שבת) הקבוצה של אוחנה הייתה חייבת ניצחון במלחמת ההישארות שלה בליגת העל, אבל הפסידה 3:2 למכבי תל אביב וירדה מתחת לקו האדום.

עם ניצחון אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים, כפר סבא מריחה את הליגה הלאומית, ובשבוע הבא, במחזור האחרון, היא תפגוש את הפועל תל אביב בבלומפילד, ותקווה לנס נוסף מאחר שתהיה תלויה בתוצאות של מכבי פ"ת ומ.ס אשדוד.

הירוקים דווקא פתחו מצוין את המשחק, הגיעו למצבים רבים, ובן לוז (41) אף החטיא פנדל. אך כצפוי, כמו תמיד בכדורגל, היה זה דווקא אלן מסודי (45) שכבש ראשון לצהובים. בדקה ה-48 עופר טלקר עשה טעות חמורה ואיפשר לקמנאן לכבוש בקלות, וז’אן (58) כבר העלה ל-0:3, וניסיון הקאמבק של הירוקים היה מאוחר מדי. ישראלביץ’ (70) ודה סילבה (85) צימקו, אבל אוחנה כרגע בפוזיציה מביכה ומתקרב לליגה השנייה.

נדמה שהבעיה הגדולה של כפר סבא היא דווקא פסיכולוגית, מכיוון שהיא ללא ספק הייתה ראויה ליותר מנקודה מהמשחק. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של הירוקים, ורק יכולת מדהימה של יבריץ' (מה קורה מכבי, אתם מחדשים לו חוזה?) השאירה את הצהובים בתמונה, ובכל זאת זה נגמר בהפסד כואב. עכשיו אוחנה יהיה חייב להרים את השחקנים שלו מהרצפה, כי גם הוא יודע שיש גבול לגודל הקרדיט שמאמן כושל יכול לקבל מהקהל ומהבעלים.

מהלך המשחק

דקה 8 - דקות הפתיחה בשליטה מוחלטת של כפר סבא, והגבהה של ישראלביץ' הגיעה לגונזאלס, שהחטיא מקרוב.

דקה 17 - דה סילבה בעט כדור חופשי מצוין מ-18 מטר, יבריץ' התעופף והדף לקרן. הכדור הוגבה לרחבה ונגיחה נהדפה לידו של קמנאן, תבריזי שעמד קרוב בחר שלא להצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 20 - הבליץ הכפר סבאי נמשך. אבו בקרי בעט כדור חופשי שטוח וחזק מ-16 מטר, יבריץ' שוב הציל מצוין.

דקה 33 - רודי חדד מצא את דן רומן ברחבה, הקשר בעט בקצה הנעל מקרוב, לויטה הציל יפה.

דקה 37 - בן לוז השתחרר יפה ובעט חזק מ-20 מטר, יבריץ' הדף.

דקה 40 - פנדל! בעיטה של טלקר פגעה בידו של קמנאן, ודווקא הפעם תבריזי החליט שמדובר בפנדל. בן לוז בעט שמאלה, יבריץ' הימר נכון והדף.

דקה 41 - ישר לאחר מכן הצהובים יצאו להתקפה מתפרצת מהירה, מסודי הגיע למצב מצוין מול לויטה, אבל במקום למסור לקמנאן החופשי, בעט החוצה בשלומיאליות.

דקה 45 - גול! רודי חדד העביר כדור רוחב, מסודי הקדים את לויטה ודחק מקרוב. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 48 - גול! טלקר החזיר אחורה לשוערו, אבל דווקא קמנאן השתלט על הכדור וכבש בקלות מקרוב. 0:2 למכבי.

דקה 58 - גול! כדור קרן נהדף לרגליו של ז'אן, ו"הסקורר" של הצהובים שלח טיל מתוך הרחבה, לרשת. 0:3 למכבי.

דקה 70 - גול! יבריץ' הציל נהדר עוד הזדמנות לכפ"ס, אבל ישראלביץ' השתלט על הריבאונד ודחק מקרוב. 1:3 למכבי.

דקה 85 - גול! ערבובייה ברחבה הגיעה לרגליו של דה סילבה, שכבש מקרוב וצימק ל-2:3. לצערו, זה היה מאוחר מדי.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אוהד לויטה, עופר טלקר (אבי כנפו, 51), דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אורי אוזן, אבובקרי יעוזה, קובי מויאל, בן לוז (מאור מליקסון, 57), גיז'רמן ישראלביץ', ביל גונזאלס, סמואל יבואה.

הרכב מכבי תל אביב: דראגוסלב יבריץ', רביד גזל, אבי יחיאל, ג'ו ביזרה, ארז מסיקה, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דן רומן, רודי חדד, אלן מסודי ויאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully