וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

הגיבור הטראגי של גמר הגביע התגבר על החמצת הפנדל מול בית"ר וכבש את השער שככל הנראה הבטיח את הישארותה של הפועל תל אביב, ב-1:1 מול מכבי חיפה

מעניין כמה אנשים נתנו למשחק הזה הזדמנות אחרי המחצית הראשונה הכל כך משעממת בבלומפילד. בכל זאת, משחק חסר משמעות - למרות שהפועל תל אביב לא הבטיחה את הישארותה בליגה. מכבי חיפה כבר עמוק בתוך הפגרה, תמונת הצמרת נסגרה, אבל העובדה שמשחקם האחרון של הירוקים מול קבוצה תל אביבית היה פתוח לרווחה, נטעה תקוה.

ואלה שנותרו למחצית השניה במשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה נהנו גם נהנו. שתי מחציות כאלה היו מניבות תוצאה של 3:3, אבל בסופו של דבר הירוקים והאדומים נפרדו כידידים עם תיקו 1:1, שפחות או יותר שירת את המטרות.

אין ספק ששלוש נקודות היו מרגיעות את אלי גוטמן לחלוטין כבר הערב, ומבחינה תיאורטית הפועל תל אביב עדיין יכולה לרדת לליגה הלאומית, אבל די ברור שזה לא יקרה. באופן סמלי, דווקא ברוך דגו, האיש שהחמיץ את הפנדל החשוב ביותר של הפועל תל אביב העונה, היה זה שככל הנראה כבש את השער הכי חשוב העונה עבור קבוצתו. דווקא ליאור רפאלוב היה זה שהעלה את האורחים מהכרמל ליתרון בדקת הפתיחה של המחצית השניה, אבל דגו, שהיה הערב בכל מקום בחצי ההגנתי של מכבי חיפה, היה שם גם כדי לנגוח את שער השיוויון בדקה ה-54.

הפועל תל אביב עלתה למאזן של 38 נקודות, בדיוק כמו יריבתה העירונית שמקדימה אותה ו"נחה" במקום השישי עם יחס שערים עדיף. שתי התל אביביות רחוקות בחמש נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום. במילים אחרות, עדיין אי אפשר ללכת לים, אבל אף אחד לא יתלונן בשלב הזה על בילוי לילי בפאבים של העיר.

מהלך המשחק

דקה 10 - ליאור רפאלוב השתחרר בצדה הימני של הרחבה, אבל מסר כדור רוחב לא מדוייק, שהורחק על ידי ההגנה הירוקה לקרן.

דקה 17 - פאנטיני פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לבירם כיאל, שבעט מ-16 מטרים מעל למשקוף.

דקה 26 - פאביו ג'וניור השאיר מסירה קטנה לאנסומבו, שבעט מ-18 מטרים החוצה.

דקה 45 - שי אבוטבול השתלט על כדור תועה ושיחרר טיל מ-20 מטרים החוצה.

דקה 46 - שער! מכבי חיפה תקפה את השער בהתקפה הראשונה שלה. פאנטיני השתלט על כדור שאיבדה ההגנה האדומה ומסר מצויין לרפאלוב, שבעט לגופו של אניימה. רפאלוב השתלט על הריבאונד, והפעם כבש. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 54 - שער! פאביו ג'וניור הגביה מימין, הכדור עבר דרך ראשו של ארבייטמן לראשו של ברוך דגו, שנגח מקרוב לחיבורים והישווה ל-1:1.

דקה 59 - מצב מסוכן נוסף לאדומים, כשברוך דגו קפץ להגבהה ונגח למשקוף, ארבייטמן השתלט על הריבאונד ונגח גם הוא למשקוף.

דקה 61 - כדור חופשי להפועל תל אביב מ-18 מטרים אלכסונית. טלקיסקי סובב ודוידוביץ' הדף מצויין לקרן.

דקה 72 - טלקיסק הרים כדור מצד שמאל שהגיע לראשו של טופוזקוב והמשיך החוצה, אבל קרוב מאוד למסגרת.

דקה 74 - פאנטיני שלח מסירה נהדרת ממרכז המגרש בין שני שחקני הגנה, לכיוונו של ליאור רפאלוב, שהחמיץ מול אניימה.

דקה 76 - עובד שלח מסירת רוחב לאנסומבו, ששיחרר טיל מ-16 מטרים החוצה.

דקה 82 - טלקיסקי הרים כדור חופשי מצד ימין, עובד בעט מהאוויר החוצה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (ראובן עובד, 72), מזואה אנסומבו, ברוך דגו (ביברס נאתכו, 90), דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן (טל חן, 76), פאביו ג'וניור.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דייגו קרוסה, שי מימון, פיטר מסיללה (אלירן דנין, 85); גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו (עמרי אפק, 64); ת'מבינקוסי פנטאני, אושרי גיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully